Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
BMW Σειρά 2 Coupe 2014: Αποκάλυψη τώρα

BMW Σειρά 2 Coupe 2014: Αποκάλυψη τώρα

Οι Βαυαροί ανακατεύουν συνεχώς την τράπουλα της γκάμας τους παρουσιάζοντας το νέο compact coupe τους με τον αριθμό 2 το οποίο θα αντικαταστήσει την Σειρά 1 Coupe, αιτιολογώντας την νέα του ονομασία με την υπόσχεση περισσότερου δυναμισμού.


Η βαυαρική φίρμα πραγματοποίησε τα αποκαλυπτήρια ενός ακόμα νέου αριθμού στην γκάμα της ο οποίος και θα αντικαταστήσει την μέχρι σήμερα γνωστή Σειρά 1 Coupe.

Ο λόγος, φυσικά, για τη νέα Σειρά 2 η οποία υπόσχεται να ανεβάσει τον πήχη, προσφέροντας μια πολυτελέστερη αλλά και μεγαλύτερη πρόταση σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά σε ένα «ελκυστικό κράμα, δυναμισμού και υψηλής αισθητικής που ξυπνάει το συναίσθημα», όπως χαρακτηριστικά, την περιγράφουν οι πρώτες συστάσεις της βαυαρικής φίρμας.

Τον παραπάνω ισχυρισμό καλείται να στηρίξει, πρωταρχικά, η σχεδίαση της, που, σε συνδυασμό με τις οριακά μεγαλύτερες διαστάσεις της, δίνουν το στίγμα ενός στιβαρότερου εκτοπίσματος. Τον αισθητικό της τόνο δίνουν λεπτομέρειες όπως η χαρακτηριστική τραπεζοειδής σχεδίαση των μεγαλύτερων εισαγωγών αέρα που, συνδυαστικά με τα φωτιστικά σώματα και τη νέα γρίλια φιλοδοξούν να της προσδώσουν επιπλέον δυναμισμό.

Στο ίδιο μήκος κύματος κινείται και το πίσω τμήμα όπου ξεχωρίζουν λεπτομέρειες όπως τα φώτα σε μοτίβο “ξαπλωτού” L και η ανάγλυφη “χάραξη” της θύρας του πορτ μπαγκάζ η οποία, κοιτώντας το αυτοκίνητο σε προφίλ, συνδυαστικά και με τις πλευρικές του γραμμές, συντείνει σε μια συνολικά αθλητικότερη σιλουέτα η οποία, επιπλέον έχει και μειωμένο αεροδυναμικό συντελεστή -0,29 για την 220i Coupe- σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά, αλλά και τις υπόλοιπες εκδόσεις του «άσου».

Στον επιπλέον δυναμισμό συνηγορούν και οι αυξημένες της διαστάσεις, καθώς η Σειρά 2 διαθέτει αυξημένο μεταξόνιο κατά 3,0 εκατοστά σε σχέση με την Σειρά 1 Coupe, με αποτέλεσμα το συνολικό της μήκος να έχει αυξηθεί κατά 7,2 εκατοστά, φτάνοντας τα 4,432 μέτρα.

Αυξημένο είναι και το πλάτος το οποίο φτάνει τα 1,774 μ. ενώ διαθέτει και μεγαλύτερα μετατρόχια που φτάνουν το 1,521 μ. μπροστά (+4,1 εκατοστά) και πίσω το 1,556 μ. (+4,1 εκ.). Αντιθέτως, μειωμένο κατά 5,0 εκατοστά είναι το ύψος της, το οποίο περιορίζεται στα 1,418 εκατοστά.

Ο επαναπροσδιορισμός των διαστάσεων συνεπάγεται και περισσότερη ευρυχωρία στο θάλαμο επιβατών αλλά και 20 επιπλέον λίτρα χωρητικότητας στο πορτ μπαγκάζ το οποίο φτάνει τα 390 λίτρα.

Σε, ότι αφορά τη σχεδίαση του εσωτερικού απηχεί αυτή της Σειράς 1, ενώ στις επιλογές εξοπλισμού συμπεριλαμβάνονται στοιχεία όπως οι δερμάτινες επενδύσεις και η επιλογή ματ αλουμινίου και ξύλου για τις λεπτομέρειες του θαλάμου, ενώ στην προοαιρετική λίστα ανήκουν και οι οθόνες 6,5 και 8,8 ιντσών για το iDrive.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες η Σειρά 2 θα είναι διαθέσιμη αρχικά σε δύο –συμπεριλαμβανομένης της κορυφαίας M235i- επιλογές βενζίνης και τρεις πετρελαίου.

Αναλυτικά τη 220i εξοπλίζει ένας δίλιτρος TwinPower Turbo τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας με 184 ίππους και 270 Nμ ροπής o οποίος δίνει τη δυνατότητα στο βαυαρικό coupe να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 7,0 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 235 χλμ./ώρα.

Τη βασική πετρελαιοκίνητη έκδοση 218d εξοπλίζει ένας επίσης χωρητικότητας 2,0 λίτρων και τετρακύλινδρος κινητήρας με απόδοση 143 ίππους και 320 Nm ροπής. Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις η 218d επιταχύνει από στάση σε 8,9 δευτερόλεπτα –ή 8,6 με το αυτόματο κιβώτιο οχτώ σχέσεων- ενώ η μέγιστή της ταχύτητα φτάνει τα 213 χλμ./ώρα.

Τη σκυτάλη στην πετρελαιοκίνητη γκάμα παίρνει η ισχυρότερη 220d η οποία εξοπλίζεται με ένα ίδιας χωρητικότητας κινητήρα ο οποίος όμως αποδίδει 184 ίππους και 380 Nm. Η 220d επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 7,2 δευτερόλεπτα –ή 7,1 με το αυτόματο κιβώτιο οχτώ σχέσεων- ενώ η μέγιστή της ταχύτητα ανέρχεται σε 230 χλμ./ώρα.

Ακόμη ψηλότερα στην πετρελαιοκίνητη γκάμα, η 225d με κινητήρα 2,0 λίτρων αποδίδει 218 ίππους και 450 Nm ροπής. Η ισχυρότερη πετρελαιοκίνητη έκδοση απαιτεί για το “sprint” των 0-100 χλμ./ώρα 6,3 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά της ανέρχεται σε 242 χλμ./ώρα.

Στην κορυφή της γκάμας, η M235i υιοθετεί έναν εξακύλινδρο TwinPower Turbo χωρητικότητας 3,0 λίτρων ο οποίος αποδίδει 326 ίππους και 450 Nm ροπής. Αυτό σε επιδόσεις μεταφράζεται στην ολοκλήρωση της διαδικασίας 0-100 χλμ./ώρα σε 5,0 δευτερόλεπτα –ή 4,8 με την επιλογή του αυτόματου οχτατάχυτου- την στιγμή που η μέγιστη ταχύτητά της φτάνει τα 250 χλμ./ώρα.

Στο ίδιο μήκος κύματος με τις σήμερα γνωστές εξοπλιστικές εκδόσεις της Σειράς 1 θα κινηθεί και το νεότευκτο 2άρι το οποίο θα είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις Sport Line, Modern Line αλλά και M Sport.

Στην περίπτωση επιλογής της τελευταίας η Σειρά 2 αποκτά ενισχυμένο αεροδυναμικό πακέτο και bodykit σε συνδυασμό με μια sport ανάρτηση η οποία μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 1,0 εκατοστό. Την εικόνα συμπληρώνουν οι “M” τροχοί των 17 ιντσών, τα sport καθίσματα στο εσωτερικό και οι αισθητικές λεπτομέρειες με την υπογραφή της “M Division” και φυσικά, τα ανάλογα λογότυπα.

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο