Ένας νέος V6 κινητήρας diesel έρχεται να προστεθεί στην γκάμα της ανανεωμένης, πλέον, Porsche Panamera.
Αν και η χωρητικότητα του εξακύλινδρου μοτέρ διατηρήθηκε στα 3,0 λίτρα, ουσιαστικές βελτιώσεις στα επιμέρους τμήματα του κινητήρα έχουν οδηγήσει στην αύξηση, κατά 20%, της ισχύος του.
Συγκεκριμένα, από τους 250 ίππους του απερχόμενου V6 κινητήρα diesel φτάσαμε στους 300 ίππους, την ίδια στιγμή που η μέγιστη τιμή της ροπής αυξήθηκε από τα 550 στα 650 Nm.
Οι αλλαγές που οδήγησαν στη σημαντική αύξηση, τόσο της ροπής όσο και τη ισχύος, ξεκινούν από τα κινούμενα μέρη του κινητήρα, όπως τα πιστόνια, τα οποία έχουν ανασχεδιαστεί.
Συμπληρωματικά, η μονάδα του υπερσυμπιεστή είναι πλέον υδρόψυκτη και η μέγιστη πίεση υπερπλήρωσης που αναπτύσσει αυξήθηκε από τα 2,5 στα 3,0 bar.
Mε πενήντα επιπλέον ίππους και 100 Nm ροπής, αλλά και το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης του πίσω άξονα, η ανανεωμένη Panamera Diesel υπόσχεται ακόμη καλύτερες επιδόσεις.
Σύμφωνα με τη γερμανική φίρμα, η διαδικασία επιτάχυνσης από στάση στα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 6,0 δευτερόλεπτα -ταχύτερα κατά 0,8 δευτερόλεπτα σε σχέση με το πρόσφατο παρελθόν- και η τελική ταχύτητα κίνησης αγγίζει τα 259 χλμ./ώρα.
Παρά τις βελτιωμένες επιδόσεις και την ακόμη μεγαλύτερη ισχύ, η τροποποιημένη κλιμάκωση του αυτόματου κιβωτίου των οκτώ σχέσεων έχει διατηρήσει τη μέση κατανάλωση καυσίμου σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα, με τη μέση τιμή της να μην ξεπερνά τα 6,4 λίτρα καυσίμου.
Η εξακύλινδρη έκδοση πετρελαίου της ανανεωμένης Porsche Panamera θα διατεθεί στην ευρωπαϊκή αγορά στις αρχές του επόμενου έτους.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.