Το παζλ που θα συνθέσει την πληθωρική προσωπικότητα του βαυαρικού sport sedan αρχίζει να συμπληρώνεται εν όψει της πρεμιέρας της που αναμένεται να πραγματοποιηθεί το φθινόπωρο του 2013.
Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η σημαντική μείωση βάρους της νέας M3 η οποία θα επωφεληθεί από τις αντίστοιχες αλλαγές της νέας Σειράς 3 στην οποία και βασίζεται αλλά και στην εκτεταμένη χρήση συνθετικών υλικών όπως τα ανθρακονήματα για τμήματα όπως η οροφή και το καπό μεταξύ άλλων.
Ως αποτέλεσμα η Μ3 αναμένεται να είναι έως και 100 κιλά ελαφρύτερη από την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή της και παρά την αναμενόμενη αύξηση των διαστάσεων της.
Στην καρδιά του βαυαρικού sport sedan όπως επιβάλλουν οι συνήθεις πρακτικές της εποχής το V8 σύνολο των 4,4 λίτρων θα αντικαταστήσει ένας μικρότερης χωρητικότητας διπλά υπερτροφοδοτούμενος straight six κινητήρας, η ισχύς του οποίου θα αγγίζει τους 450 ίππους.
Σε επίπεδο κιβωτίου όπως και στη σημερινή γενιά του αυτοκινήτου, θα προσφέρονται εκδόσεις με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή με ημι-αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.
Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις της νέας Μ3 η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα θα ολοκληρώνεται σε μόλις 4,3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα θα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.
Ανάμεσα στα υπόλοιπα χαρακτηριστικά της νέας BMW M3, θα ξεχωρίζει το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης M, η ενεργή ανάρτηση και το υδραυλικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης με τα δύο τελευταία να προσφέρουν στον οδηγό τη δυνατότητα παραμετροποίησης αναλόγως με τις απαιτήσεις του.