Η σουηδική φίρμα δεν αναμένει θεαματικές αλλαγές στα μεγέθη πωλήσεων της την επόμενη χρονιά σημειώνοντας ότι τα μέτρα που έχουν ήδη ληφθεί εκ μέρους της για την αντιμετώπιση της ύφεσης και του δύσκολου επιχειρηματικού περιβάλλοντος, είναι αρκετά.
Σε συνέντευξη που παραχώρησε σε σουηδική εφημερίδα ο επικεφαλής της φίρμας Hakan Samuuelsson, απαντώντας σε ερώτηση για το κατά πόσο οι πωλήσεις θα κινηθούν στο πλαίσιο των 400.000-410.000 μονάδων -όπως και το 2012- δήλωσε:
«Περιμένουμε κάτι στην ίδια τάξη μεγέθους. Αυτό είναι για εμάς το κατώτερο μέγεθος της αγοράς», δήλωσε το στέλεχος της σουηδικής φίρμας.
Σημειώνεται ότι το 2011 η Volvo διέθεσε 450.000 μονάδες ενώ έχει θέσει ως στόχο για το 2020 τις 800.000 πωλήσεις ετησίως.
Παράλληλα, όπως επισημαίνει ο Hakan Samuelsson, παρά το γεγονός ότι δεν διαφαίνεται βελτίωση από το 2013, δεν αναμένεται να ληφθούν δραστικά μέτρα εξορθολογισμού των δαπανών την επόμενη χρονιά με τον περαιτέρω περιορισμό του ανθρώπινου δυναμικού.
«Πλέον δεν έχουμε παρά ελάχιστους εποχικούς εργαζόμενους σε Σουηδία και Βέλγιο», επισημαίνει ο ισχυρός άνδρας της Volvo, υπογραμμίζοντας ότι τα μέτρα που έχουν ληφθεί ήδη σε συνδυασμό με μια σειρά από άλλες μετριοπαθείς προσπάθειες εξορθολογισμού που βρίσκονται στα σκαριά, θα βοηθήσουν τη σουηδική φίρμα να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του επιχειρηματικού περιβάλλοντος και να διατηρήσει θετικό πρόσημο στον τομέα των πωλήσεων και το 2013.
Όσον αφορά τα μεγέθη του 2012, όπως είχε επισημάνει νωρίτερα ο επικεφαλής της Volvo, αυτά θα είναι δύσκολο να φτάσουν τα μεγέθη του 2011.