Τρίτη 09 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Opel Astra 2013: Εσωτερική ανανέωση

Opel Astra 2013: Εσωτερική ανανέωση

Μια διαφορετική προσέγγιση για κάθε έκδοση αμαξώματος του Astra επέλεξε η Opel κατά την καθιερωμένη διαδικασία ανανέωσης του μοντέλου, παρεμβαίνοντας στοχευμένα και κατά περίπτωση σε σχεδιασμό, εξοπλισμό και βελτιώσεις σε κινητήρες ή με τη διάδοσή τους όπως η προσθήκη του ΒιΤurbo πετρελαίου των 195 ίπων στο GTC.


Λίγες ημέρες μετά την προσθήκη της sedan έκδοσης στην γκάμα του γερμανικού μοντέλου η Opel προχωρά στην καθιερωμένη ανανέωση, όλων των υπόλοιπων εκδόσεων του Opel Astra, με κύρια αλλαγή την ένταξη του BiTurbo πετρελαιοκινητήρα στην τρίθυρη, GTC έκδοση του μοντέλου.

Όσον αφορά τις αλλαγές αισθητικού περιεχομένου έχουν ως επίκεντρο την πεντάθυρη hatchback έκδοση και την Sports Tourer οι οποίες επωφελούνται από νέα γρίλια, ανασχεδιασμένους δείκτες αλλαγής πορείας και φώτα ομίχλης στο μπροστινό τμήμα, ενώ ελαφρώς τροποποιημένη είναι και η εικόνα του πίσω τμήματος, όπου έχουν προστεθεί μερικές σχεδιαστικές λεπτομέρειες όπως μια διακοσμητική λεπτή γραμμή από χρώμιο.

Η τρίθυρη GTC έκδοση δεν μοιράζεται τις αισθητικές αλλαγές, ωστόσο, μάλλον αρκεί το γεγονός ότι η ένταξη του νέου κινητήρα, της δίνει τον τίτλο της ισχυρότερης της γκάμας πλην των εκδόσεων με τα διακριτικά OPC.

Με ισχύ 195 ίππων και 400 Nm ροπής το Astra GTC με το δίλιτρο BiTurbo κινητήρα, επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 7,8 δευτερόλεπτα. Παρά τις επιδόσεις, η Opel υπόσχεται μειωμένη κατανάλωση καυσίμου για την συγκεκριμένη έκδοση όπως ισχύει και για τις μέχρι σήμερα γνωστές, αντίστοιχες εκδόσεις του Astra που εφοδιάζονται με το συγκεκριμένο κινητήρα.

Για να υπογραμμίσει την διαφορετικότητα που της εξασφαλίζει η ισχύς του νέου κινητήρα της, η συγκεκριμένη έκδοση διαθέτει επίσης αιχμηρότερο bodykit, τροχούς 18 ιντσών αλλά και μειωμένη, κατά 0,6 εκ. απόσταση από το έδαφος.

Μένοντας στην γκάμα κινητήρων η κορυφαία OPC έκδοση του Astra είναι ήδη διαθέσιμη στην Ευρώπη με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 2,0 λίτρων με απόδοση 280 ίππους και 400 Nm ροπής. Ο συγκεκριμένος κινητήρας την καθιστά την ταχύτερη της γκάμας, καθώς επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε έξι δευτερόλεπτα, ενώ η τελική της ταχύτητα φτάνει τα 250 χλμ./ώρα.

Παράλληλα, βελτιώσεις έχουν γίνει και στο γνωστό υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης των 1,4 λίτρων με ισχύ 140 ίππους ο οποίος έχει αποκτήσει λειτουργία overboost η οποία στιγμιαία αυξάνει την ροπή, κατά 10% από 200 σε 220 Nm.

Επίσης, αναβαθμίσεις έχουν πραγματοποιηθεί και σε επίπεδο εξοπλισμού και αφορούν όλο το εύρος της γκάμας, περιλαμβάνοντας κάποια επιπλέον προαιρετικά gadgets όπως σύστημα ειδοποίησης σε περίπτωση ακούσιας αλλαγής λωρίδας, κάμερα οπισθοπορείας, θερμαινόμενα καθίσματα και ενεργά LED.

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 09 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο