Η 2+2 ηλεκτροκίνητη πρόταση επιδόσεων της BMW εμφανίζεται για ακόμα μία φορά και με εξαίρεση το ψυχεδελικό της καμουφλάζ, στην τελική της μορφή, ανανεώνοντας το ραντεβού της με την παραγωγή που θα πραγματοποιηθεί το 2013.
Στην τελική ευθεία για την γραμμή παραγωγής του Βαυαρού κατασκευαστή βρίσκεται το Plug-in Hybrid supercar της BMW το οποίο και σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες θα είναι περισσότερο… supercar απ’ ό,τι συνιστούσε η αρχική πρωτότυπη εκδοχή, διατηρώντας πάντα και τα ηλεκτροκίνητα χαρακτηριστικά του.
Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τα τελευταία ανεπιβεβαίωτα στοιχεία που συνοδεύουν τη νέα εμφάνιση του βαυαρικού μοντέλου σε δοκιμές εξέλιξης στην παγωμένη σκανδιναβική χερσόνησο, η έκδοση παραγωγής του i8 θα υιοθετήσει ένα υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρου κινητήρα βενζίνης αντί του μοτέρ πετρελαίου με τον οποίο εξοπλιζόταν το πρωτότυπο.
Αυτό συνεπάγεται ότι το βαυαρικό supercar θα είναι ισχυρότερο απ’ ότι αρχικά αναμενόταν, επιταχύνοντας από 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου 4,8 δευτερόλεπτα.
Παράλληλα, η παρουσία του ηλεκτροκινητήρα που θα συνεργάζεται με το βενζινοκινητήρα θα διασφαλίζει ότι τα μεγέθη κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα του i8 θα είναι αντιστρόφως ανάλογα των επιδόσεων του.
Στις ανταγωνιστικές πράσινες επιδόσεις του i8 εκτός από το υβριδικό σύνολο, συμβάλλει παράλληλα και το χαμηλό του βάρος το οποίο επιτυγχάνεται χάρη στην κατασκευή του πλαισίου και του αμαξώματος από αλουμίνιο και ανθρακονήματα αντιστοίχως.