Ο Ιταλός μίλησε με σχετική απογοήτευση για τα πρώτα συμπεράσματα από τη δοκιμή στη Valencia του νέου πλαισίου αλουμινίου της GP12 των 1.000 κ.εκ., με το οποίο η Ducati ελπίζει να λύσει τα προβλήματα της αίσθησης του μπροστινού μέρους της μοτοσικλέτας για να πλησιάσει τον ιαπωνικό ανταγωνισμό.
Ο Valentino Rossi μίλησε με πολύ μεγάλη επιφύλαξη, αν όχι με απογοήτευση, για τη βελτίωση της νέας Ducati GP12 από το νέο κι επαναστατικό για την ομάδα πλαίσιο αλουμινίου – το οποίο συνοδευόταν από πολύ μεγάλες φιλοδοξίες ότι θα επιλύσει τα προβλήματα αίσθησης του μπροστινού μέρους και υποστροφής της μοτοσικλέτας.
Η ομάδα της Μπολόνια δοκιμάζει στη Valencia το πλαίσιο αλουμινίου έχοντας εγκαταλείψει το πλαίσιο ανθρακονημάτων που χρησιμοποιούσε τα τελευταία χρόνια, έπειτα από απαίτηση τόσο του Ιταλού πολυπρωταθλητή όσο και του αρχιμηχανικού του, Jeremy Burgess.
Ο Valentino Rossi έμεινε 1,6 δευτερόλεπτα πίσω από τον Dani Pedrosa κατά την πρώτη ημέρα των δοκιμών στην ισπανική πίστα – αν και, βεβαίως, πέντε μήνες πριν ξεκινήσει το νέο πρωτάθλημα και με τις μοτοσικλέτες σε πειραματικό στάδιο, ελάχιστη σημασία έχουν οι χρόνοι.
Πάντως, ο «γιατρός» με τις δηλώσεις του στο τέλος της ημέρας -και έπειτα από 71 γύρους- φάνηκε να μην αισθάνεται ότι πραγματοποιήθηκαν οι προσδοκίες του από το νέο πλαίσιο, λέγοντας: «Χρειαζόμαστε εμπειρία και περισσότερα δεδομένα για να καταλάβουμε αυτή τη μοτοσικλέτα και δυστυχώς ορισμένα μεγάλα προβλήματα παραμένουν.
Σήμερα φτάσαμε σε ένα επίπεδο, αλλά από εκεί και πέρα δεν μπορούσαμε να βελτιωθούμε. Εξακολουθώ να μην αισθάνομαι τόσο άνετα και χρειάζεται να κάνουμε άλλο ένα βήμα. Το πρόβλημά μας εντοπίζεται πάντα στο κέντρο της στροφής. Δεν έχω αρκετή πρόσφυση του μπροστινού μέρους για να διατηρήσω υψηλή ταχύτητα μέσα στη στροφή.
Αυτό το πρόβλημα παραμένει, αλλά περιμέναμε ότι αυτό θα συνέβαινε. Επίσης, πασχίζαμε πάρα πολύ και κατά την επιτάχυνση, διότι με τόση ιπποδύναμη σπινάρουμε πολύ. Πρέπει να κάνουμε ορισμένες τροποποιήσεις στην κατανομή βάρους και στα ηλεκτρονικά.
Αυτές οι δοκιμές είναι σημαντικές για να καταλάβουμε τον κινητήρα και τα πάντα. Τώρα ξεκινάμε τη σημαντική δουλειά για τη νέα χρονιά και την προσπάθειά μας να είμαστε έτοιμοι το Φεβρουάριο», κατέληξε.
Μία μέρα νωρίτερα, πάντως, ο αγωνιστικός διευθυντής και τεχνικός «εγκέφαλος» της ομάδας, Filippo Preziosi, είχε δώσει σαφείς πληροφορίες και προειδοποιήσεις, λέγοντας: «Αυτή δεν είναι η μοτοσικλέτα που θα χρησιμοποιήσουμε στον πρώτο αγώνα.
Είναι πειραματική, ένα πρωτότυπο που θα δώσει στους σχεδιαστές μας τους στόχους για να δημιουργήσουν τη μοτοσικλέτα του μέλλοντος. Δεν περιμένουμε ότι σε αυτές τις δοκιμές θα κάνουμε ένα βήμα απόδοσης διότι λίγο ως πολύ η μοτοσικλέτα είναι ίδια με την υπάρχουσα, αλλά με διαφορετική τεχνολογία.
Είναι, όμως, σημαντικό για εμάς να βελτιώσουμε την κατανόησή μας για αυτή την τεχνολογία. Πιστεύουμε ακράδαντα ότι οδεύουμε προς τη σωστή κατεύθυνση, αλλά οι αντίπαλοί μας έχουν ένα προβάδισμα και δεν είναι εύκολο να πούμε πότε και αν θα τους φτάσουμε – αν και θα δώσουμε όλη μας την ενέργεια προσπαθώντας».
Μέσα σε όλο αυτό το κλίμα, οι δηλώσεις του Hector Barbera (που οδήγησε τη GP12, αλλά ως αναβάτης της Pramac Ducati πια) ακούγονται παράξενα εύθυμες και αισιόδοξες: «Η μοτοσικλέτα, σε σχέση με την περσινή που χρησιμοποιήσαμε στον αγώνα της Κυριακής, έχει αλλάξει πολύ.
Αισθάνεσαι ξεκάθαρα ότι ο κινητήρας είναι ισχυρότερος και κατά την άποψή μου είναι πιο διασκεδαστική στην οδήγηση. Το νέο πλαίσιο βελτιώνει τη συμπεριφορά της. Η μοτοσικλέτα αντιδρά πολύ καλύτερα στην είσοδο και μέσα στη στροφή και αυτό με βοηθάει πολύ. Η πρώτη μου εντύπωση είναι καλή και η μοτοσικλέτα μου δίνει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση», είπε ο Ισπανός.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.