Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
WRC – Ράλι Ισπανίας 2011: Ο Sebastien Loeb κοντά στο όγδοο πρωτάθλημα

WRC – Ράλι Ισπανίας 2011: Ο Sebastien Loeb κοντά στο όγδοο πρωτάθλημα

Ο Γάλλος κέρδισε στην Καταλονία και απέκτησε προβάδισμα οκτώ βαθμών από τον Mikko Hirvonen ενόψει του φινάλε της Ουαλίας στις 10-13/11. Έχασε κάθε ελπίδα για τον τίτλο ο Sebastien Ogier, που εγκατέλειψε με προβλήματα στον κινητήρα της Citroen DS3 WRC.

Ένα μεγάλο βήμα για να εξασφαλίσει το όγδοο -διαδοχικό- παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι της καριέρας του έκανε ο Sebastien Loeb, κερδίζοντας το Ράλι Ισπανίας (12ο αγώνα του WRC 2011) και αποκτώντας προβάδισμα οκτώ βαθμών από τον Mikko Hirvonen ενόψει του φινάλε στην Ουαλία της Βρετανίας (10-13/11).

Ο Γάλλος της Citroen κατέκτησε την 5η φετινή του νίκη εμπρός από τον M. Hirvonen – στον οποίο παραχώρησε τη δεύτερη θέση ο Jari Matti Latvala δεχόμενος εσκεμμένα ποινή (για καθυστερημένη άφιξη) στην τελευταία Ειδική Διαδρομή, ώστε να βοηθήσει τον ομόλογό του στη Ford στη διεκδίκηση του φετινού τίτλου.

Στο μεταξύ, ο έτερος οδηγός της εργοστασιακής Citroen, Sebastien Ogier, έχασε κάθε ελπίδα κατάκτησης του φετινού πρωταθλήματος καθώς εγκατέλειψε στο τέλος της σημερινής τελευταίας μέρας του αγώνα της Καταλονίας, με πρόβλημα στον κινητήρα της Citroen DS3 WRC.

Στην τελευταία Power Stage ο μόνος από τους διεκδικητές του τίτλου που είχε βαθμολογικό όφελος ήταν ο S. Loeb. Ο Γάλλος πέτυχε τον τρίτο χρόνο και πήρε έναν βαθμό, ενώ τους 3 και 2 βαθμούς αντίστοιχα των δύο πρώτων θέσεων κατέκτησαν οι Kris Meeke και Dani Sordo της MINI, έχοντας κάνει τη σωστή επιλογή μαλακών ελαστικών για τη βρεγμένη άσφαλτο.

Μετά το τέλος ο Sebastien Loeb δήλωσε: «Κάναμε πολύ καλό τριήμερο, αλλά μετά από τρεις ατυχείς αγώνες δεν μπορούσα να εφησυχάσω πριν τον τερματισμό. Ο Mikko πήρε πολλούς βαθμούς κι έτσι είμαστε ακόμα πολύ κοντά στο πρωτάθλημα».

Ο Sebastien Loeb ξεκίνησε το Ράλι Καταλονίας με το μειονέκτημα να εκκινεί πρώτος στις χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές του πρώτου σκέλους. Ωστόσο, τα μεγάλα προβλήματα με τη σκόνη και τα κλαταρίσματα των J.M. Latvala και S. Ogier τον βοήθησαν να τελειώσει την ημέρα με προβάδισμα μισού λεπτού από τον J.M. Latvala.

Στις ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές των δύο επόμενων ημερών (22-23/10) ο Γάλλος δεν είχε κανένα πρόβλημα να διατηρήσει το προβάδισμά του περίπου στα ίδια επίπεδα – παρότι ο J.M. Latvala ήταν εκθαμβωτικός σημειώνοντας κορυφαίους χρόνους. Την τελευταία δεκαετία οι Φινλανδοί και η Ford ποτέ δεν κατάφερναν να ανταγωνιστούν τους Γάλλους στην ασφάλτινη επιφάνεια.

Στο πρωινό loop των Ειδικών της σημερινής 3ης και τελευταίας μέρας του ισπανικού ράλι ο Mikko Hirvonen σημείωσε έναν ταχύτερο χρόνο, έπειτα από δύο ημέρες στις οποίες δεν ήταν όσο ανταγωνιστικός θα ήθελε. Στο μεσημβρινό Service Park ο Φινλανδός ήταν 1:22’’ πίσω από τον J.M. Latvala – κι αυτός με τη σειρά του 31 δευτ. πίσω από τον S. Loeb.

Πιο πίσω, ένα κλατάρισμα του Dani Sordo του κόστισε λίγο χρόνο και μέχρι την προτελευταία Ειδική ο S. Ogier τον είχε πλησιάσει στα 13 δευτ., στη μάχη για την 4η θέση. Τότε ήταν που ο κινητήρας της Citroen, που είχε αναγκάσει και τον S. Loeb να εγκαταλείψει στο Ράλι Γαλλίας, παρέδωσε το πνεύμα.

Ο νεαρός Γάλλος, έτσι, έχασε ακόμα και τις μαθηματικές του ελπίδες για τον τίτλο – αν και η Citroen έκανε απολύτως σαφές μετά το Ράλι Αυστραλίας ότι θα έδινε την προτεραιότητα στον S. Loeb για την κατάκτηση του φετινού πρωταθλήματος, αφήνοντας τον S. Ogier σε υποστηρικτικό ρόλο.

Οι Kris Meeke και Mads Ostberg έκαναν σχετικά ήσυχο αγώνα για να κλείσουν την πρώτη εξάδα, ενώ ο Evgeny Novikov πήρε την πρώτη του γεύση από την DS3 WRC της Citroen Racing Tecnologies. Τέλος, ο Juho Hanninen προσέθεσε το φετινό πρωτάθλημα της κατηγορίας S2000 WRC στον περσινό του τίτλο του πρωταθλήματος Intercontinental Rally Challenge.

WRC – ΡΑΛΙ ΙΣΠΑΝΙΑΣ 2011
ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ

1. Loeb (Citroen) 4:05:39.3
2. Hirvonen (Ford) +2:06.9
3. Latvala (Ford) +2:32.4
4. Sordo (MINI) +3:24.1
5. Meeke (MINI) +5:15.0
6. Ostberg (Stobart Ford) +5:54.2
7. Novikov (CRT Citroen) +9:31.8
8. H. Solberg (Stobart Ford) +9:40.1
9. Kuipers (FERM Ford) +11:13.8
10. Hanninen (Red Bull Skoda) +13:49.2
ΕΓΚ Ogier (Citroen) Ε.Δ.17
ΕΓΚ Wilson (Stobart Ford) Ε.Δ.17
ΕΓΚ Block (Monster Ford) Ε.Δ.13
ΕΓΚ Raikkonen (Ice1 Citroen) Ε.Δ.3
ΕΓΚ P. Solberg (Solberg Citroen) Ε.Δ.1

POWER STAGE
1. Meeke (MINI) 2:45.7
2. Sordo (MINI) +0.2
3. Loeb (Citroen) +4.9

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
ΟΔΗΓΩΝ

1. Loeb 222
2. Hirvonen 214
3. Ogier 193
4. Latvala 146
5. P. Solberg 110
6. Ostberg 70
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
1. Citroen 397
2. Ford 351
3. Stobart Ford 145
4. Solberg Citroen 98
5. FERM Ford 44
6. Abu Dhabi Ford 42

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο