Ένα ηλεκτροκίνητο concept, προπομπό της δεύτερης γενιάς του Α2 θα αποκαλύψει η Audi στη γερμανική έκθεση που ανοίγει τις πύλες της στις 13 Σεπτεμβρίου 2011.
Έξι χρόνια μετά τον τερματισμό της παραγωγής της πρώτης γενιάς του A2, η Audi προετοιμάζει την επάνοδό του μικρομεσαίου μοντέλου στην γκάμα της, και ενδεχομένως σε ηλεκτροκίνητη έκδοση, με ένα αντίστοιχης τεχνολογίας concept που θα παρουσιαστεί στην μεγαλύτερη ευρωπαϊκή έκθεση αυτοκινήτου.
Με διαστάσεις 3,8 μέτρα μήκος, 1,69 μ. πλάτος και 1,49 μ. ύψος, το concept υπερέχει μόνο σε πλάτος σε σχέση με το γνωστό Α2 ενώ, διατηρεί, σε νέα εκδοχή, και το καινοτόμο αλουμινένιο χωροδικτύωμα που στην περίπτωση του προκατόχου του, διατηρούσε το βάρος στα 895 κιλά.
Μεταξύ των σχεδιαστικών χαρακτηριστικών που ξεχωρίζουν στο Α2 είναι η γρίλια της Audi σε μια νέα εκδοχή και τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα που προεκτείνονται, διατρέχοντας τα πλευρικά τμήματα του αμαξώματος καταλήγοντας στο πίσω τμήμα, ένα στοιχείο που δεν έχει μόνο αισθητική χρησιμότητα.
Σύμφωνα με την Audi, τα πλευρικά φωτιστικά σώματα εφοδιάζονται με αισθητήρες που αναγνωρίζουν τον οδηγό όταν πλησιάζει, δίνοντάς του τη δυνατότητα να ξεκλειδώσει το αυτοκίνητο αυτόματα ενώ, εν κινήσει, μπορούν να λειτουργήσουν επικουρικά στα φώτα πέδησης. Καινοτομίες παρουσιάζονται επίσης και στην τεχνολογία των κύριων φωτιστικών σωμάτων του αυτοκινήτου, που αποτελούν την μετεξέλιξη των LED.
Χάρη στην παρουσία μικροανακλαστήρων στα κύρια φωτιστικά σώματα το φως που εκπέμπουν δεν «τυφλώνει», ενώ τα πίσω φωτιστικά σώματα έχουν τη δυνατότητα να προσαρμόζουν τη φωτεινότητά τους στις συνθήκες ορατότητες. Επίσης, τα πίσω φώτα ομίχλης έχουν τη δυνατότητα αξιοποιώντας την τεχνολογία laser να προβάλλουν ένα φωτεινό τρίγωνο στο δρόμο σε περίπτωση ανάγκης.
Στα στοιχεία που ξεχωρίζουν στο πρωτότυπο Α2 και που θα μπορούσαν να βρουν άμεση εφαρμογή στα μοντέλα παραγωγής της Audi συγκαταλέγεται και η γυάλινη οροφή που μεταβάλλει τo βαθμό της διαφάνειας της στο φως με το πάτημα ενός κουμπιού.
Στο εσωτερικό έχει δοθεί έμφαση στην εργονομία και την ευρυχωρία με τα καθίσματα να προσφέρουν αποθηκευτικές λύσεις, ενώ αξιοποιήσιμος είναι και ο χώρος ανάμεσα στα πίσω καθίσματα, όπου, σύμφωνα με την Audi, μπορεί να αποθηκευτεί ένα ποδήλατο –χωρίς τον μπροστινό τροχό.
Όπως επιβάλλει ο concept χαρακτήρας του Α2, υπάρχουν καινοτομίες τόσο σε επίπεδο σχεδίασης όσο και υλικών όπως η χρήση ενός παραγώγου πολυουρεθάνης για επένδυση στις πόρτες που θυμίζει την αίσθηση του neoprene και το υλικό που καλύπτει το πάτωμα και προέρχεται από ανακυκλωμένο πολυεστέρα.
Σε επίπεδο κινητήρων, το μόνο που αποκαλύπτεί η Audi είναι ότι το πρωτότυπο εφοδιάζεται με ένα ισχυρό ηλεκτρικό σύνολο που του εξασφαλίζει επιδόσεις και εκτεταμένη αυτονομία.