Το παράδειγμα του μεγαλύτερου, σε διαστάσεις, A3 πρόκειται να ακολουθήσει το A1, αποκτώντας μέσα στην επόμενη χρονιά έκδοση Sportback.
Αν και το μεταξόνιο του πεντάθυρου Α1 θα παραμείνει σταθερό -το αντίθετο θα οδηγούσε σε αλλαγές στο «δάπεδο» του αυτοκινήτου- το μήκος του αμαξώματος αναμένεται να αυξηθεί, ενισχύοντας παράλληλα και τις μεταφορικές του δυνατότητες.
Παράλληλα, η παρουσία των δύο επιπλέον θυρών πρόκειται να διευκολύνει την είσοδο επιβατών στην πίσω σειρά καθισμάτων, ενώ το αυξημένο ύψος της οροφής – η καμπύλη που σχηματίζει στο σημείο που συναντά τις πίσω κολόνες έχει περιοριστεί- δημιουργεί επιπλέον χώρο.
Την πεντάθυρη έκδοση του A1, τα μηχανικά μέρη της οποίας δεν πρόκειται να διαφοροποιηθούν, πρόκειται να ακολουθήσει το ισχυρότερo S1 και ένα soft top cabrio, χωρίς ωστόσο να αποκλείεται και η δημιουργία ενός μικρού crossover στα πρότυπα του ΜΙΝΙ Countryman.