Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
WRC – Ράλι Γερμανίας 2011, 1η μέρα: Ο νόμος του «Seb»!

WRC – Ράλι Γερμανίας 2011, 1η μέρα: Ο νόμος του «Seb»!

Ο Sebastien Loeb έχει και φέτος τον έλεγχο του γερμανικού αγώνα και απειλείται μόνο από τον ομόλογό του Sebastien Ogier, καθώς οι Mikko Hirvonen και Jari Matti Latvala με δύο ατυχίες έμειναν εκτός μάχης.

Ο Sebastien Loeb ηγείται στο τέλος της πρώτης μέρας του Ράλι Γερμανίας, 9ου αγώνα του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, καθώς -έπειτα από μια μέρα απόλυτης κυριαρχίας της Citroen- ο μόνος που τον απειλεί είναι ο ομόλογός του, Sebastien Ogier.

Η τεράστια διαφορά (σχεδόν ενάμισι λεπτού) της πρωταθλήτριας από τον τρίτο Mikko Hirvonen και τη Ford προήλθε από δύο παράγοντες: μια εμπνευσμένη επιλογή ελαστικών της Citroen το πρωί και έπειτα από ατυχίες του M. Hirvonen και του Jari Matti Latvala (Ford).

Οι ομάδες του WRC είχαν την επιλογή μαλακής ή σκληρής γόμας το πρωί. Οι δύο οδηγοί της Ford επέλεξαν τη σκληρή, ενώ οι Γάλλοι τη μαλακή. Ωστόσο, στο δρόμο προς την πρώτη Ειδική Διαδρομή, οι οδηγοί της Citroen τοποθέτησαν δύο σκληρές γόμες μόνο στη μία πλευρά του αυτοκινήτου.

Θέλησαν, έτσι, να προλάβουν την έλλειψη πρόσφυσης από την υπερθέρμανση των μαλακών ελαστικών και αυτό που έκαναν ήταν κάτι που οι ίδιοι είχαν προετοιμάσει από τις δοκιμές, αλλά η Ford και η Michelin δεν το είχαν ξαναδεί.

Την πρώτη Ειδική κέρδισε ο J.M. Latvala, αλλά στην επόμενη η βροχή επέτρεψε στους οδηγούς της Citroen να τοποθετήσουν και στις τέσσερις γωνίες τη μαλακή γόμα και έτσι να κερδίσουν πάνω από μισό λεπτό από τα Ford!

Στη 2η Ειδική επικεφαλής της γενικής κατάταξης ανέβηκε ο Sebastien Ogier και στην 3η ο Sebastien Loeb, με διαφορά 4,4 δευτερολέπτων από το συμπατριώτη του και 35 δευτ. από τον Mikko Hirvonen, πριν το μεσημβρινό Service Park.

Στο μεταξύ, σαν να μην έφτανε το θέμα των ελαστικών για τους Φινλανδούς, στις επόμενες Ειδικές στάθηκαν και άτυχοι: στην πρώτη απογευματινή Ειδική ένα ηλεκτρικό πρόβλημα άφησε τον J.M. Latvala με μόνο τρεις κυλίνδρους στον κινητήρα του Ford Fiesta WRC και παρότι ο ίδιος έκανε επιδιορθώσεις στην Απλή Διαδρομή που ακολούθησε, έχασε πάνω από 4 λεπτά.

Ταυτόχρονα, ο Mikko Hirvonen προσέκρουσε σε τοιχίο και έσπασε την εμπρός ανάρτηση του Fiesta WRC κι έπειτα επίσης αναγκάστηκε να κάνει επιδιορθώσεις και αλλαγές ρυθμίσεων στην Απλή που ακολούθησε. Ωστόσο, ο Φινλανδός δεν έχασε πάρα πολύ χρόνο, όπως ο J.M. Latvala.

Έτσι, η μονομαχία της κορυφής έμεινε πια στα χέρια των δύο Sebastien της Citroen. Στην πρώτη απογευματινή Ειδική ο S. Ogier έφτασε τον S. Loeb στα 0,9 δευτ, αλλά στις δύο επόμενες ο πρωταθλητής απάντησε για να διανυκτερεύσει με προβάδισμα 7,4 δευτερολέπτων.

Πιο πίσω, η ΜΙΝΙ τα καταφέρνει εντυπωσιακά στην άσφαλτο, καθώς οι Dani Sordo και Kris Meeke προηγούνται ακόμα και του Petter Solberg!

WRC – ΡΑΛΙ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ 2011
ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ

(Μετά την 1η ημέρα)
1. Loeb (Citroen) 1:18:21.4
2. Ogier (Citroen) +7.4
3. Hirvonen (Ford) +1:18.4
4. Sordo (MINI) +1:40.3
5. Meeke (MINI) +1:57.6
6. P.Solberg (Solberg Citroen) +1:59.8
7. H.Solberg (Stobart Ford) +3:22.1
8. Raikkonen (Ice1 Citroen) +3:25.5
9. Kuipers (FERM Ford) +3:31.7
10. Araujo (Italia MINI) +4:22.4

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο