Ο Μεξικανός διεγνώσθη μόνο με ελαφριά διάσειση και πρησμένο μηρό μετά το σφοδρό του ατύχημα στις δοκιμές κατάταξης του Monaco. Θα διανυκτερεύσει στο νοσοκομείο και οι γιατροί του αρνήθηκαν να αγωνιστεί στο Grand Prix της Κυριακής (29/05).
Ο Sergio Perez δεν έχει τίποτα περισσότερο από ελαφρά διάσειση κι έναν πρησμένο μηρό, όπως διέγνωσαν οι γιατροί του νοσοκομείου Princess Grace – όπου ο νεαρός οδηγός της Sauber μεταφέρθηκε μετά το σφοδρό του ατύχημα στις δοκιμές κατάταξης του GP Monaco το Σάββατο (28/05).
Μάλιστα, πηγές από το περιβάλλον του αναφέρουν ότι παρακολούθησε τον αγώνα του GP2 στην τηλεόραση και ζήτησε από τους γιατρούς να του επιτρέψουν να αγωνιστεί στο αυριανό Grand Prix. Βεβαίως, οι γιατροί δεν συζήτησαν καν αυτό το ενδεχόμενο και αργότερα η Sauber επιβεβαίωσε οριστικά ότι δεν θα βρίσκεται στην εκκίνηση της Κυριακής (29/05). Ο Μεξικανός θα διανυκτερεύσει απόψε στο νοσοκομείο.
Η επίσημη ανακοίνωση της ομάδας ανέφερε: «Η Sauber F1 Team έλαβε με μεγάλη ανακούφιση τα νέα ότι ο Sergio Perez δεν έχει υποστεί σοβαρό τραυματισμό μετά το σφοδρό του ατύχημα στα τελευταία λεπτά των δοκιμών κατάταξης του Monaco GP. […] Οι γιατροί είπαν ότι ο Perez υπέστη διάσειση και πρησμένο αστράγαλο, αλλά όχι κατάγματα και μετά από ακτινογραφίες δεν βρήκαν άλλα τραύματα».
Ακριβώς το ίδιο ατύχημα είχε το πρωί, στην 3η περίοδο των ελεύθερων δοκιμών, ο Nico Rosberg της Mercedes. Βλέποντας ότι το μονοθέσιο του Γερμανού αναπηδούσε στα επιβραδυντικά «σαμαράκια», ο Αγωνιστικός Διευθυντής της F1, Charlie Whiting, αποφάσισε να αφαιρεθούν ενόψει των δοκιμών κατάταξης.
Αν δεν είχε πάρει αυτή την απόφαση είναι πιθανό η Sauber του Sergio Perez να είχε ανατραπεί με τη μεγάλη ταχύτητα με την οποία γλίστρησε στο εσωτερικό του σικέιν (μετά το τούνελ) και οι συνέπειες να ήταν πολύ σοβαρότερες.
«Είμαι πολύ χαρούμενος που ο Charlie πήρε τη σωστή απόφαση αφαιρώντας τα ‘σαμαράκια’ μετά το ατύχημα του Nico, διότι αν ήταν ακόμα εκεί θα ήταν ακόμα χειρότερα τα πράγματα» είπε ο Jenson Button, που είχε σοβαρό ατύχημα στο ίδιο σημείο το 2003 – όπως και ο Karl Wendlinger το 1994.
Ο Αγγλος συνέχισε: «Νομίζω ότι τα μονοθέσια βελτιώθηκαν πάρα πολύ από το ατύχημα του Wendlinger και η μπαριέρα πήγε πιο πίσω μετά από το δικό μου. Αλλά υπάρχουν ορισμένοι τομείς, όπως αυτός, που θέλουμε να παρέχουν περισσότερη ασφάλεια. Πρέπει να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε με το χώρο διαφυγής, εδώ.
Σε αυτό το σημείο, στο φρενάρισμα το πίσω μέρος του μονοθεσίου ελαφραίνει πάρα πολύ για κάποιο λόγο και φέτος φαίνεται να είναι μεγαλύτερο το πρόβλημα λόγω του διαχύτη που έχουν πολλά μονοθέσια», κατέληξε.
Ο Sebastian Vettel παραδέχθηκε ότι ήταν δύσκολο να κρατήσει την αυτοσυγκέντρωσή του, περιμένοντας τα νεότερα για την υγεία του Sergio Perez: «Κάθεσαι μέσα στο μονοθέσιο και ζητάς να σε ενημερώνουν, είναι δύσκολο να μείνεις συγκεντρωμένος και δεν αισθάνεσαι 100% καλά όταν δεν ξέρεις τι συμβαίνει.
Το μήνυμα ότι είναι καλά, έχει τις αισθήσεις του και μιλάει μας ανακούφισε. Αν κάνουμε συγκρίσεις με το παρελθόν θα έλεγε κανείς ότι τα πράγματα είναι πολύ ασφαλή στις μέρες μας, αλλά τέτοια συμβάντα μας ξυπνούν ξανά. Πρέπει να διασφαλίσουμε ότι θα μάθουμε από αυτό, αν και είναι λίγα αυτά που μπορούμε να κάνουμε για αύριο.
Το καλύτερο μήνυμα είναι ότι ο Sergio είναι εντάξει. Πηγαίνουμε σε σιρκουί δρόμου όπως σε αυτό ή στη Σιγκαπούρη και είναι δουλειά των οδηγών να διασφαλίσουμε ότι θα προστατεύουμε τους εαυτούς μας», κατέληξε ο Γερμανός.