Την επανείσοδο στην κατηγορία των μεγαλομεσαίων sedan επιχειρεί η Audi, παρουσιάζοντας το νέο A6.
H επιβλητική μπερλίνα δανείζεται τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά των μέχρι σήμερα γνωστών προτάσεων της γερμανικής φίρμας, χωρίς να εκπλήσσει -ευχάριστα ή δυσάρεστα- με το παρουσιαστικό της.
Στα επίπεδα του απερχόμενου μοντέλου έχουν διατηρηθεί και οι εξωτερικές διαστάσεις του αμαξώματος -το συνολικό μήκος έχει περιοριστεί κατά 1,2 εκατοστά- με μοναδική εξαίρεση ίσως το μεταξόνιο, το οποίο σε σχέση με το παρελθόν έχει «κερδίσει» περίπου επτά εκατοστά.
Αντιθέτως, το βάρος του νέου A6 παρουσιάζει μείωση της τάξης του 15%, η οποία οφείλεται στην εκτεταμένη χρήση αλουμινίου και χάλυβα υψηλής ανθεκτικότητας σε πλαίσιο, αμάξωμα και μηχανικά μέρη.
Στο εσωτερικό τώρα, τα premium χαρακτηριστικά του γερμανικού sedan δεν θα μπορούσαν από το να αναβαθμιστούν, συμπαρασύροντας και τον εξοπλισμό.
Ιδιαίτερα ευφυής είναι η διάταξη των δύο ανεξάρτητων θέσεων στην πίσω σειρά καθισμάτων, η οποία επιτρέπει τη διατήρηση του μεσαίου καθίσματος. Άλλωστε τα 530 λίτρα του χώρου αποσκευών επιβεβαιώνουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις αυξημένες μεταφορικές δυναότητες του μεγαλομεσαίου Audi.
Στο ξεκίνημα της εμπορικής του πορείας το νέο A6 θα προσφέρεται με πέντε διαφορετικούς κινητήρες –δύο βενζίνης (2,8 FSI με 204 ίππους και 3,0 TFSI με 300 ίππους) και τρεις diesel (2,0 ΤDI με 177 ίππους και 3,0 TDI με 204 ή 245 ίππους)-, ξεκινώντας από τους 177 ίππους και φτάνοντας τους 300.
Το σύστημα μετάδοσης θα διαφοροποιείται ανάλογα με την έκδοση, περιλαμβάνοντας, μεταξύ άλλων, μόνιμη τετρακίνηση quattro (βασικός εξοπλισμός των τρίλιτρων εκδόσεων βενζίνης και πετρελαίου) και το επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic.
Αδιαμφισβήτητα, πάντως, το μεγαλύτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνει το υβριδικό σύνολο με το οποίο πρόκειται να εξοπλιστεί η γερμανική μπερλίνα, προερχόμενο από την αντίστοιχη έκδοση του Q5.
To τελευταίο συνδυάζει τη λειτουργία ενός δίλιτρου-υπερτροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 45 ίππων, προσφέροντας τη δυνατότητα στο A6 να κινείται με την αποκλειστική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας για τρία χιλιόμετρα.
Πέρα από τις ανταγωνιστικές επιδόσεις του υβριδικού A6 (τα 100 χλμ./ώρα έρχονται από στάση σε 7,3 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 238 χλμ./ώρα) ιδιαίτερη αξία έχει και η μέση τιμή της κατανάλωσης καυσίμου, η οποία συμφωνά με τον κατασκευαστή δεν ξεπερνά τα 6,2 λίτρα βενζίνης/100 χλμ.
Το Audi A6 θα λανσαριστεί στη γερμανική αγορά στις αρχές του 2011, ξεκινώντας από τα 38.500 ευρώ.