Δύο «στρατόπεδα» στη Honda το 2011
Η πλευρά του Dani Pedrosa αντιδρά στην τοποθέτηση του Livio Suppo στο ρόλο του αγωνιστικού διευθυντή της Honda στο MotoGP 2011 (ταυτόχρονα με την έλευση του Casey Stoner) και προτιμά να έχει δική της αυτόνομη και αυτοκέφαλη ομάδα.
Η έλευση του Casey Stoner στη Honda στο MotoGP 2011 σε συνδυασμό με την ενδεχόμενη τοποθέτηση στο ρόλο του αγωνιστικού διευθυντή του Livio Suppo, πρώην διευθυντή του Αυστραλού στη Ducati, έχουν θορυβήσει την πλευρά του Dani Pedrosa στην ιαπωνική ομάδα.
O Alberto Puig, manager του Ισπανού αναβάτη, δεν είχε καμία απολύτως συνεργασία φέτος με τον Livio Suppo (ο οποίος κατέχει προς το παρόν μια θέση στο τμήμα marketing της ομάδας).
Επιπλέον, επιπλοκές εμφανίζονται και στην ανανέωση -για πρώτη φορά μετά από 17 χρόνια!- της χορηγίας του κεντρικού σπόνσορα της ομάδας, της ισπανικής πετρελαϊκής εταιρείας που ενδιαφέρεται για τα συμφέροντα του ομοεθνούς της Dani Pedrosa.
«Δεν τον ξέρω [τον L. Suppo] και δεν γνωρίζω πως δουλεύει» είπε ο Dani και συνέχισε: «Η δομή της ομάδας αυτή τη στιγμή αποδίδει πολύ καλά και νομίζω ότι θα είναι δύσκολο να γίνει καλύτερη. Είναι δύσκολο να καταφέρεις να κάνεις τα πάντα να δουλεύουν σωστά κι όταν το πετυχαίνεις ξαφνικά όλοι θέλουν να το αλλάξουν».
Ο Dani Pedrosa και ο Alberto Puig φέρονται να προτιμούν τη «διχοτόμηση» του γκαράζ της Honda το 2011, ώστε να δουλεύουν με τη δική τους αυτόμονη και αυτοκέφαλη ομάδα, όμως ο Casey Stoner λέει ότι οι Ισπανοί δεν πρέπει να ανησυχούν.
«Οι περισσότερες ομάδες, εκτός από τη Suzuki και τη Ducati, λειτουργούν με δύο διευθυντές σε κάθε πλευρά του γκαράζ. Εδώ [στη Ducati] όλα έχουν να κάνουν με το συμφέρον της ομάδας. Είναι φρικτό να χωρίζεται μια ομάδα στα δύο, να υπάρχουν δύο ξεχωριστές πλευρές με το όνομα της ίδιας ομάδας», είπε ο Αυστραλός.
«Νομίζω ότι αν είναι να οδηγείς για μια ομάδα, θα πρέπει να είσαι ομαδικός παίκτης. Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα. Προς το παρόν τίποτα δεν έχει σχέση με μένα. Όταν λυθεί το θέμα, θα καταλάβουμε. Φαίνεται να υπάρχει μια διάσταση απόψεων στην ομάδα και δεν ξέρω γιατί. Δεν έχω πάει καν ακόμα εκεί. Έχω το συμβόλαιό μου με τη Honda, ήμουν ο πρώτος που υπέγραψε φέτος, οπότε δεν βλέπω να έχω κάποιο πρόβλημα.
Νομίζω ότι ο Livio είναι ο πιο δίκαιος σε όλο το πάντοκ, για να είμαι ειλικρινής. Το 2008, όταν ο Marco [Melandri] εξέφραζε παράπονα για πολλούς τομείς της μοτοσικλέτας, ο Livio δούλεψε πολύ σκληρά. Αλλαξε ανθρώπους, έκανε ό,τι μπορούσε για να δουλέψουν όλα σωστά μέσα στην ομάδα.
Δεν τον έβλεπα στη δική μου πλευρά του γκαράζ, διότι όταν όλα πήγαιναν καλά δεν χρειαζόταν να είναι εκεί. O Livio δεν είναι όπως νομίζουν όλοι. Δεν δουλεύει για μένα. Η Honda ενδιαφερόταν για μένα εξαρχής. Το συμβόλαιό μου έληξε και εκείνος δεν είχε καμία σχέση με αυτό».
auto.in.gr
- Σπουδαία νίκη για τους Ρόκετς (119-96) – Οι Γουόριορς «καθάρισαν» Κλέι Τόμπσον και Μάβερικς (126-116)
- Από το Λονδίνο μέχρι το Ντουμπάι: Ποιοι ήταν οι πιο δημοφιλείς προορισμοί στον κόσμο το 2025
- Σάκης Ρουβάς: Ο χορός με την κόρη του Αριάδνη και η απίστευτη ομοιότητα τους
- «Κάνει σκέψεις παραίτησης ο Αλμέιδα από τη Σεβίλλη»
- Σε θέσεις μάχης οι αγρότες: Συσκέψεις στα μπλόκα, αποφάσεις μέσα στο Σαββατοκύριακο – Αγωνία στο Μαξίμου
- Μήπως ο Τραμπ είναι… ανισόρροπος; – Μια αναδρομή στην ασυνήθιστη συμπεριφορά του Αμερικανού προέδρου το 2025
- Συνάντηση με έναν ασυνόδευτο ή αδέσποτο σκύλο – Πώς πρέπει να κινηθούμε
- Γιατί ένα ξέσπασμα βωμολοχίας μπορεί να σας κάνει καλό
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις






![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Πέμπτη 25.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/evgeni-tcherkasski-bE4C_M7M4xY-unsplash-1-315x220.jpg)































































Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442