Κυριακή 07 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Ράλι Γερμανίας 2010, 3η Ειδική: Τυπικό ξεκίνημα του S. Loeb

Ράλι Γερμανίας 2010, 3η Ειδική: Τυπικό ξεκίνημα του S. Loeb

Ο Γάλλος κέρδισε τις τρεις Ειδικές Διαδρομές στο πρώτο πρωινό του γερμανικού αγώνα και ηγείται με διαφορά 8,2 δευτ. από τον ομόλογό του στη Citroen, Dani Sordo. Προβλήματα για τους P. Solberg, S. Ogier και τον F. Duval, στην επανεμφάνισή του.

Κερδίζοντας τις τρεις πρώτες Ειδικές Διαδρομές του Ράλι Γερμανίας, όπως ήταν αναμενόμενο, ο Sebastien Loeb της Citroen τέθηκε από νωρίς επικεφαλής του 9ου φετινού αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι στο δρόμο για την όγδοη διαδοχική του νίκη στο ράλι της κεντρικής Ευρώπης.

Ο μοναδικός που κατάφερε να ακολουθήσει το ρυθμό του Γάλλου μέχρι το πρώτο Service Park του αγώνα ήταν ο Dani Sordo, ο οποίος επέστρεψε στη δεύτερη εργοστασιακή Citroen C4 WRC – και μάλιστα με νέο συνοδηγό, τον Diego Vallejo που αντικατέστησε τον Marc Marti.

Ο Ισπανός έμεινε στα 8 δευτ. κοντά στον Γάλλο πρωταθλητή. Την ίδια ώρα τα δύο εργοστασιακά Ford έχουν ήδη χάσει 37 και 40 δευτ., με τους Jari Matti Latvala και Mikko Hirvonen αντίστοιχα – αλλά τουλάχιστον με την 3η και 4η θέση τα καταφέρνουν λίγο καλύτερα σε σχέση με τον προηγούμενο ασφάλτινο αγώνα, στη Βουλγαρία.

Σε αντίθεση με τον Sebastien Loeb, που γλίτωσε από μια ζημιά της C4 WRC όταν χτύπησε σε μπαριέρα στη δεύτερη Ειδική, οι Petter Solberg και Sebastien Ogier πλήρωσαν τα σφάλματά τους χάνοντας αρκετό χρόνο.

Ο Νορβηγός είχε κλατάρισμα στην πρώτη Ειδική και το ελαστικό αποκολλήθηκε από τη ζάντα, με αποτέλεσμα να χάσει πάνω από δύο λεπτά. Ο Γάλλος στην 3η Ειδική αντιμετώπισε προβλήματα με το ηλεκτρονικό κύκλωμα της C4 WRC.

Ο Matthew Wilson συμπληρώνει την πρώτη εξάδα, καθώς ο Kimi Raikkonen κάνει πράξη την επιλογή του να οδηγεί συντηρητικά για την αποκόμιση εμπειρίας – χωρίς να επιδιώκει τους απόλυτους χρόνους, όπως έκανε στο Ράλι Βουλγαρίας με εντυπωσιακό τρόπο, πριν βγει από το δρόμο.

Ο Francois Duval, στο μεταξύ, ατύχημα στην επιστροφή του στο σπορ, με τη Stobart Ford. Παρότι ο Βέλγος είναι εξειδικευμένος στην άσφαλτο, έχει μείνει όγδοος εξαιτίας προβλήματος στο σύστημα μετάδοσης του Focus WRC, που τον άφησε με κίνηση μόνο στους δύο τροχούς.

ΡΑΛΙ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ 2010
ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
(Μετά την 3η Ειδική Διαδρομή)
1. Loeb (Citroen) 39:30.5
2. Sordo (Citroen) +8.2
3. Latvala (Ford) +37.0
4. Hirvonen (Ford) +40.6
5. Ogier (Citroen Junior) +50.1
6. Wilson (Stobart Ford) +1:40.5
7. Raikkonen (Citroen Junior) +2:01.0
8. Duval (Stobart Ford) +2:18.5
9. P. Solberg (Solberg Citroen) +2:46.7
10. Block (Monster Ford) +3:04.1

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 07 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο