Τα οικολογικά της αντανακλαστικά ακονίζει η Honda προετοιμάζοντας την υβριδική εκδοχή του Jazz που θα κάνει πρεμιέρα το Σεπτέμβριο στο Παρίσι και που σύμφωνα με πληροφορίες θα λανσαριστεί στην ευρωπαϊκή αγορά αρχές του 2011 σε τιμή που δεν θα ξεπερνά τα 17.500 ευρώ
Νέες οικολογικές προδιαγραφές φιλοδοξεί να θέσει η ιαπωνική φίρμα στην κατηγορία των supermini εξοπλίζοντας το δημοφιλές Jazz με ηλεκτροκινητήρα.
Το supermini της Honda θα επωφεληθεί από την τεχνολογία του Insight και το μηχανικό σύνολο ΙΜΑ που συνδυάζει τη λειτουργία ενός βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,3 λίτρων με αυτήν ενός ηλεκτρικού μοτέρ ισχύος 14 ίππων, αποδίδοντας συνολικά 98 ίππους και 121Νm ροπής.
Δεδομένου ότι με το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO2 του υβριδικού Insight περιορίζονται στα 4,4 λίτρα ανά 100 χλμ. και στα 101 γρ. CO2/χλμ αντιστοίχως, η ίδια τεχνολογία κάτω από τις μεταλλικές επιφάνειες του μικρότερου και ελαφρύτερου Jazz αναμένεται να μειώσει αυτά τα μεγέθη στα 3,3 λίτρα καυσίμου ανά 100 χλμ και στα 95γρ.CO2/χλμ.
Αυτό συνεπάγεται ότι το υβριδικό Honda Jazz θα βελτιώσει αισθητά το «πράσινο» προφίλ του supermini μοντέλου καθώς στην αποδοτικότερη, συμβατική, έκδοσή του με τον κινητήρα των 1,2 λίτρων καταναλώνει 4,5 λίτρα καυσίμου ανά 100 χλμ. και εκπέμπει 125γρ. CO2 στην ατμόσφαιρα ανά χιλιόμετρο.
Προς την ίδια, οικολογική, κατεύθυνση το υβριδικό Honda Jazz που θα κάνει πρεμιέρα στην έκθεση του Παρισιού το Σεπτέμβριο του 2010, αναμένεται να υποστεί και μια σειρά τροποποιήσεων στη σχεδίαση προς όφελος της αεροδυναμικής ενώ θα επωφεληθεί από σύστημα ανάκτησης ενέργειας μέσω της πέδησης και stop/start.
Η διαδικασία της οικολογικής του αναβάθμισης ολοκληρώνεται με την προσθήκη μιας οικονομικής λειτουργίας «Εcon» στα προγράμματα οδήγησης η οποία τροποποιώντας την απόκριση του κινητήρα μειώνει επιπλέον την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων.
Στον προαιρετικό εξοπλισμό του ιαπωνικού supermini θα συγκαταλέγεται επίσης το αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων της Honda που μαζί με το μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων θα αποτελούν τις διαθέσιμες επιλογές και όπως ισχύει και στην συμβατική εκδοχή του Jazz θα μεταδίδουν την κίνηση στους μπροστινούς τροχούς.