Το χιούμορ επιτρέπει ένα ευρύτερο βαθμό υπερβολής ακόμα και πρόκλησης, εφόσον το κοινό δεν παραπλανιέται για τα γεγονότα. Είναι, στη βασική του έννοια, μία ιδιαίτερη μορφή ανθρώπινης επικοινωνίας, που
Το χιούμορ επιτρέπει ένα ευρύτερο βαθμό υπερβολής ακόμα και πρόκλησης, εφόσον το κοινό δεν παραπλανιέται για τα γεγονότα. Είναι, στη βασική του έννοια, μία ιδιαίτερη μορφή ανθρώπινης επικοινωνίας, που έχει ως στόχο να προκαλέσει το γέλιο. Κι έτσι, αστείες διαφημίσεις άρχισαν να κυκλοφορούν όπως τα ανέκδοτα, από στόμα σε στόμα, από mail σε mail, από tweet σε retweet.
Διαβάστε επίσης:
<a href="http://ndigital.in.gr/technews/Top-Argues-2009" target="_blank"Γιατί τσακωθήκαμε το 2009;
Όταν λαμβάνεις ένα πραγματικά αστείο e-mail, το προωθείς σε ολόκληρες λίστες παραληπτών από το βιβλίο διευθύνσεων. Και τότε, το φαινόμενο ξεκινά. Υπάρχουν επίσης αρκετοί χρήστες που αναζητούν και φτάνουν στην πηγή: ολόκληρα σάιτ γεμάτα αστεία βιντεάκια που είναι ή…, μοιάζουν, ερασιτεχνικά. Κάπως έτσι, συγκεντρώνονται μάλλον αρκετά κλικ. Απλό κείμενο, βίντεο κλιπ, φωτογραφίες, animation, αρχεία ήχου προωθούνται από χρήστη σε χρήστη, εξαπλώνονται όπως οι ιοί. Τότε το βίντεο γίνεται viral, η διαφήμιση γίνεται viral. Από στόμα σε στόμα, από mail σε mail, από tweet σε retweet.
Δείτε τα δέκα επικρατέστερα διαφημιστικά βίντεο που έγιναν viral το 2009, σύμφωνα με τον πρόεδρο και ιδρυτή της διαφημιστικής εταιρείας Feed Company, John Warner, όπως το Inspired Bicycles (μην το επιχειρήσετε, είναι εξαιρετικά επικίνδυνο ότι θα δείτε, αν και δείχνει τι μπορεί να κάνουν οι καλά εκπαιδευμένοι αυτοί ποδηλάτες).
Δείτε ένα ακόμα από τα πλέον επιτυχημένα διαφημιστικά βίντεο που απέσπασαν αναρίθμητα κλικ χάρη στο χιούμορ τους.