Σάββατο 06 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Τι μας έκανε να γελάσουμε το 2009;

Τι μας έκανε να γελάσουμε το 2009;

Το χιούμορ επιτρέπει ένα ευρύτερο βαθμό υπερβολής ακόμα και πρόκλησης, εφόσον το κοινό δεν παραπλανιέται για τα γεγονότα. Είναι, στη βασική του έννοια, μία ιδιαίτερη μορφή ανθρώπινης επικοινωνίας, που

Το χιούμορ επιτρέπει ένα ευρύτερο βαθμό υπερβολής ακόμα και πρόκλησης, εφόσον το κοινό δεν παραπλανιέται για τα γεγονότα. Είναι, στη βασική του έννοια, μία ιδιαίτερη μορφή ανθρώπινης επικοινωνίας, που έχει ως στόχο να προκαλέσει το γέλιο. Κι έτσι, αστείες διαφημίσεις άρχισαν να κυκλοφορούν όπως τα ανέκδοτα, από στόμα σε στόμα, από mail σε mail, από tweet σε retweet.

Διαβάστε επίσης:

<a href="http://ndigital.in.gr/technews/Top-Argues-2009" target="_blank"Γιατί τσακωθήκαμε το 2009;

Τι συνέβη το 2009;

Ανθή Παναγιωτάκη

Όταν λαμβάνεις ένα πραγματικά αστείο e-mail, το προωθείς σε ολόκληρες λίστες παραληπτών από το βιβλίο διευθύνσεων. Και τότε, το φαινόμενο ξεκινά. Υπάρχουν επίσης αρκετοί χρήστες που αναζητούν και φτάνουν στην πηγή: ολόκληρα σάιτ γεμάτα αστεία βιντεάκια που είναι ή…, μοιάζουν, ερασιτεχνικά. Κάπως έτσι, συγκεντρώνονται μάλλον αρκετά κλικ. Απλό κείμενο, βίντεο κλιπ, φωτογραφίες, animation, αρχεία ήχου προωθούνται από χρήστη σε χρήστη, εξαπλώνονται όπως οι ιοί. Τότε το βίντεο γίνεται viral, η διαφήμιση γίνεται viral. Από στόμα σε στόμα, από mail σε mail, από tweet σε retweet.

Δείτε τα δέκα επικρατέστερα διαφημιστικά βίντεο που έγιναν viral το 2009, σύμφωνα με τον πρόεδρο και ιδρυτή της διαφημιστικής εταιρείας Feed Company, John Warner, όπως το Inspired Bicycles (μην το επιχειρήσετε, είναι εξαιρετικά επικίνδυνο ότι θα δείτε, αν και δείχνει τι μπορεί να κάνουν οι καλά εκπαιδευμένοι αυτοί ποδηλάτες).

Δείτε ένα ακόμα από τα πλέον επιτυχημένα διαφημιστικά βίντεο που απέσπασαν αναρίθμητα κλικ χάρη στο χιούμορ τους.

Δείτε επίσης μια λίστα με τα δέκα επικρατέστερα viral του 2009 από την διαφημιστική BoreMe

Σας ευχόμαστε Χρόνια Πολλά, Καλή Χρονιά!

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 06 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο