Επίσημη πρώτη για τη νέα Mercedes-Benz E-Class Cabriolet
Την τελευταία προσθήκη στη Φιατ νεοσύστατη γκάμα της E-Class αποτελεί το εντυπωσιακό, σε σχεδίαση και χαρακτηριστικά, soft top cabriolet που αναμένεται στην ευρωπαϊκή αγορά τον Μάιο του 2010.
Με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ολοκληρώνεται η νεοσύστατη γκάμα της Ε-Class μετά και την προσθήκη της ανοιχτής εκδοχή της.
H επιβλητική Mercedes-Benz μεταφέρει από το παρελθόν την υφασμάτινη οροφή της, δίνοντας συνέχεια σε μια παράδοση που θέλει τη γερμανική φίρμα να περνά στην παραγωγή εντυπωσιακά soft top cabrio.
Με πάχος 23 εκατοστών, εξαιρετικά αποτελεσματική μόνωση και ηλεκτροκίνητο μηχανισμό που εξασφαλίζει την αναδίπλωσή της μέχρι την ταχύτητα των 40 χλμ./ώρα σε μόλις 20 δευτερόλεπτα, η state of the art οροφή διεκδικεί -δικαίως- τον πρωταγωνιστικό ρόλο στη νέα E-Class Convertible.
Το ίδιο μπορεί να ισχυριστεί κανείς, ωστόσο και για το σύστημα περιορισμού των στροβιλισμών του αέρα στον τετραθέσιο θάλαμο επιβατών.
Ο λόγος, βέβαια, για το AIR CAP που ανήκει στον βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου αποτελούμενο από δύο τμήματα. Αυτό που εδρεύει στην κορυφή του παρμπρίζ και εκτείνεται με το πάτημα ενός διακόπτη κατά 7,5 εκατοστά ομαλοποιώντας τη ροή του αέρα και το σταθερό αλεξινέμιο που βρίσκεται τοποθετημένο πίσω από τη δεύτερη σειρά καθισμάτων.
Στα καινοτόμα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου θα πρέπει να προσθέσουμε και το σύστημα AIR CRAF, που προσφέρεται προαιρετικά και μεταξύ άλλων περιλαμβάνει ρυθμιζόμενους αεραγωγούς ώστε να μπορεί κανείς να μεταβάλλει -κατά 36 μοίρες- τη ροή θερμού αέρα στον αυχένα του οδηγού και του συνοδηγού.
Σε επίπεδο ασφάλειας, την απουσία σταθερής οροφής καλούνται να υπερκαλύψουν οι ενισχυμένες κολόνες του μπροστινού τμήματος, οι αναδιπλούμενες μπάρες που ενεργοποιούνται σε περίπτωση ανατροπής του οχήματος, οι προεταντήρες και οι περιοριστές πίεσης που διαθέτουν και οι τέσσερις ζώνες ασφαλείας και οι επτά συνολικά αερόσακοι.
Ανάμεσα σε αυτούς ξεχωρίζουν οι αερόσακοι οροφής, καθώς για πρώτη φορά εξοπλίζουν μια open top πρόταση της φίρμας, όντας τοποθετημένοι στο σημείο στήριξης των ζωνών ασφαλείας.
Κατά τ΄άλλα όλα τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας που συναντούσαμε μέχρι σήμερα στις κλειστές εκδόσεις του αυτοκινήτου θα περιλαμβάνονται στον βασικό ή τον προαιρετικό εξοπλισμό του -ανάλογα με την περίπτωση-, ενώ από την γκάμα της τετράθυρης, coupe και estate Ε-Class θα προέρχονται και οι κινητήρες.
Συγκεκριμένα, τα βενζινοκίνητα σύνολα θα ξεκινούν από τα 1.796 κ.εκ. και τους 184 ίππους, φτάνοντας στην κορυφαία εκδοχή του αυτοκινήτου τα 5.461 κ.εκ. και τους 388 ίππους.
Η επίσημη πρεμιέρα του αυτοκινήτου πρόκειται να πραγματοποιηθεί στις αρχές του 2010 στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου στο Ντιτρόιτ των Η.Π.Α και η διάθεσή του στην ευρωπαϊκή αγορά το Μάιο του ίδιου χρόνου.