Σε ευρωπαϊκά ηλεκτρονικά καταστήματα επενδύει η Microsoft
H Microsoft ανακοίνωσε ότι κατέληξε σε συμφωνία για την εξαγορά ενός ομίλου που δραστηριοποιείται κυρίως στις ηλεκτρονικές αγορές καταναλωτικών προϊόντων στην Ευρώπη, με την προοπτική να ενσωματώσει τα καταστήματα στις υπηρεσίες της μηχανής αναζήτησης Live Search.
36
H Microsoft ανακοίνωσε ότι κατέληξε σε συμφωνία για την εξαγορά ενός ομίλου που δραστηριοποιείται κυρίως στις ηλεκτρονικές αγορές καταναλωτικών προϊόντων στην Ευρώπη, με την προοπτική να ενσωματώσει τα καταστήματα στις υπηρεσίες της μηχανής αναζήτησης Live Search.
Ο γίγαντας του λογισμικού θα αποκτήσει του ομίλου Greenfield Online, με έδρα στο Κονέκτικατ, εξαγοράζοντας το σύνολο των προνομιούχων μετοχών για 17,50 δολάρια ανά μετοχή, συνολικά περίπου 486 εκατομμύρια δολάρια.
Σημαντικό περιουσιακό στοιχείο της Greenfield Online, αναφέρει το Reuters, είναι το Ciao.com, με έδρα το Μόναχο, ένας από τους μεγαλύτερους ευρωπαϊκούς δικτυακούς τόπους σύγκρισης τιμών και online αγορών.
Σύμφωνα με την εταιρεία μετρήσεων comScore, το Ciao συγκεντρώνει κάθε μήνα 26,5 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες από επτά χώρες.
Η Greenfield Online, που αγόρασε το Ciao το 2005, έχει στην κατοχή της και μια εταιρεία διαδικτυακών μετρήσεων την οποία η Microsoft σχεδιάζει να πουλήσει και έχει ήδη βρει αγοραστή.
Η εξαγορά αναμένεται να ολοκληρωθεί το τέταρτο τρίμηνο του έτους.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Μαθητές διακινούσαν κοκαΐνη και κάνναβη μέσα σε σχολείο στην Αττική – 12 συλλήψεις
- Άρης Καβατζίκης: Μενεγάκη, Σκορδά, Μπάρκα, ποια ήταν η καλύτερη συνεργασία
- Ιταλία: Σχεδόν ενάμιση τόνο ναρκωτικών κατέσχεσε η αστυνομία – 384 συλλήψεις
- Από τη Διακήρυξη των Αθηνών στην πρώτη αερομαχία Ελλάδας – Τουρκίας μετά από τρία χρόνια
- Ο ιδιοκτήτης της Χάποελ μίλησε για το επεισόδιο στα court seats του ΟΑΚΑ: «Ο Παναθηναϊκός αντέδρασε άμεσα»
- Μεξικό: Πιλότος κλείστηκε στο πιλοτήριο αεροπλάνου και αρνήθηκε να απογειωθεί γιατί ήταν απλήρωτος



