Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
in.gr

Οι δικές σας απόψεις

Παρ 2/5/2008 10:58 μμΠριν από 28 χρόνια έζησα σε μια Θεσσαλονίκη απίστευτα όμορφη, με δέντρα στα πλατιά της πεζοδρόμια, με τα πολλά μικρά ζαχαραπλαστειάκια σε στυλ ΕΒΓΑ που σερβίρανε ρυζόγαλο… μπουγάτσα…κ.λπ., με τα πολλά και ποιοτικά μικρά μαγαζάκια – ψησταριές που σε ΠΟΛΥ προσιτές τιμές, πουλάγανε μπιφτέκια…κ.α… με τα προσκυνητάρια της… μια πόλη απίστευτα φιλική […]


Παρ 2/5/2008 10:58 μμ
Πριν από 28 χρόνια έζησα σε μια Θεσσαλονίκη απίστευτα όμορφη, με δέντρα στα πλατιά της πεζοδρόμια, με τα πολλά μικρά ζαχαραπλαστειάκια σε στυλ ΕΒΓΑ που σερβίρανε ρυζόγαλο… μπουγάτσα…κ.λπ., με τα πολλά και ποιοτικά μικρά μαγαζάκια – ψησταριές που σε ΠΟΛΥ προσιτές τιμές, πουλάγανε μπιφτέκια…κ.α… με τα προσκυνητάρια της… μια πόλη απίστευτα φιλική με τους ανθρώπους που όμως ζηλοφθονούσε απίστευτα την Αθήνα και τους Αθηναίους.
Έπρεπε να το ζήσω για να το καταλάβω. Θυμάμαι το σοκ που έπαθα στον στρατό όταν πηγαίνοντας με μετάθεση στην Σίνδο, την πρώτη ημέρα, μας ξεχωρίσανε όλους όσους είμαστε από την Αθήνα. Όλους τους κ..Αθηναίους όπως με μεγάλη εμπάθεια μας αποκαλούσαν και μας άρχισαν τα καψόνια…
Ζηλόφθονη λοιπόν η Θεσσαλονίκη προς την Αθήνα… ακόμα και σήμερα είναι κάτι που δεν κρύβεται.. ο κατά τα άλλα εξαίρετος κ. Ψωμιάδης… λέει απροκάλυπτα ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ μη μπορώντας να κρύψει το τι αισθάνεται μέσα του. Έκανε τα πάντα για να χάσει την όμορφη ταυτότητά της και να της μοιάσει. Δεν μπόρεσε όμως. Αντέγραψε απλά τα ελλατώματα της και μόνο.
Έτσι, η συνεχής εξέλιξη της Θεσσαλονίκης στα τελευταία 28 χρόνια, την έχει κάνει μια ΕΝΤΕΛΩΣ εχθρική πόλη προς τον άνθρωπο.
Δεν μπορείς να περπατήσεις, να οδηγήσεις, να παρκάρεις, να αναπνεύσεις, να…ζήσεις. Πάει περίπατο όλη εκείνη η ομορφιά της…
Το μεγαλύτερό της ίσως καλό είναι η καινούργια παρακαμπτήρια Εθνική Οδός που σου επιτρέπει να την προσπερνάς άνετα πηγαίνοντας προς τα πάνω χωρίς να μπλέκεσαι ούτε για λίγο στην απίστευτη – προβληματική κίνησή της.
Το αεροδρόμιο … η επέκτασή του, απλά θα βάλει ακόμα ένα λιθαράκι στην εξέλιξή της , καταστρέφοντας ό,τι ελάχιστο έχει απομείνει από τον άλλοτε πανέμορφο Θερμαϊκό. ΠΚ

Δευ 17/3/2008 6:11 μμ
Τρεις λέξεις: ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΣΤΑ ΜΑΛΓΑΡΑ. Ν.Κ.

Δευ 17/3/2008 11:20 πμ

H epektash tou aerodiadromou kathos kai h anaplash tou termatikou sthatmou pisteuo einai epitaktikes. To nametaferthei kapou allou to aerodromio einai pisteuo asteio logo ton xrhmaton pou xreiazontai. Na ipothesume oti metaferthike sthn veroia, h sthn alexandreia, ekei den tha exei epiptosh sto genikotero perivallon apexontas mono 30-40 km apo thn iparxusa thesh tou?
Simfono me kapoio kirio prohgumenos, oti auto pou xalaei to aerdoromio einai h thea kapoion neoplouton thessalonikeon pou zoune sthn ekei perioxh. Oso gia thn molinsh..iparxun tropoi na ginun perivantologikes meletes kai to impact na einai minimum kai ontos o thermaikos (THALASSA) den einai koroneia (LIMNH).
Teleionontas thelo nap o pos xreiazonta metra ipodomhs, kaliterh prosvash sto aerodromio opos kai epishs..ena radar… oste kathe for a pou pianei omixlh na mhn ipoferoume… Kairos na ginume apo Uganda mia normal xora. Filika. K.nikopoulos

Δευ 17/3/2008 9:37 πμ
ΕΑΝ ΛΗΦΘΟΥΝ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΠΕΡΙΒΑΝΤΟΛΛΟΓΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΡΓΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΒΟΗΘΗΣEI ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΗΑ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ Π.Α.

Κυρ 16/3/2008 11:29 μμ
Οι αντιρρήσεις για την επέκταση των διαδρόμων του Αεροδρομίου Θεσσαλονίκης στερούνται προοπτικής, ρεαλισμού και χρησιμότητας. Η Θεσσαλονίκη, μια μεγάλη ευρωπαϊκή πόλη με πληθυσμό που πλέον έχει ξεπεράσει τα 2 εκατ. και αναπτύσσεται με ρυθμούς υψηλότερους από κάθε άλλη πόλη της χώρας, είναι υποχρεωμένη να επεκτείνει τις δυνατότητες του αεροδρομίου Μακεδονία.
Η θαλάσσια περιοχή όπου επεκτείνονται οι αεροδιάδρομοι είναι μια τυφλή περιοχή, όπου δεν υπάρχουν και δεν είναι δυνατόν να αναπτυχθούν επωφελείς δραστηριότητες. Ο βυθός είναι ρηχός και λασπώδης κι επομένως δεν έχει ούτε αλιευτικό ενδιαφέρον. Κατά τα άλλα είναι περιοχή απόμερη, μη αξιοποιήσιμη τουριστικά ή άλλως.
Θεωρώ ότι οι εκφραζόμενες αντιρρήσεις για την επέκταση των αεροδιαδρόμων υποκινούνται και εξυπηρετούν ανέντιμες πολιτικές σκοπιμότητες. Δυστυχώς, πάντα βρίσκονται αφελείς που σπεύδουν να κατακρίνουν με κριτήρια οικολογικές τους ευαισθησίες, που άλλωστε δε λείπουν και από εμάς τους έχοντες αντίθετες απόψεις.
Γιατί δεν διαμαρτύρονται για την μη πλήρη λειτουργία των εγκαταστάσεων βιολογικού καθαρισμού της περιοχής Θεσσαλονίκης; Γιατί δεν διαμαρτύρονται για τους ρύπους που κατεβάζει ο Αξιός ποταμός από τις περιοχές των Σκοπίων; Αυτά είναι τα οικολογικά προβλήματα του Θερμαϊκού και όχι η επέκταση των αεροδιαδρόμων του Αεροδρομίου Μακεδονία. Για το έργο αυτό υπάρχουν πολιτικές δυνάμεις που επίμονα αντιδρούν, ώστε να μη καταγραφεί ότι η λύση του προβλήματος οφείλεται σε αντίπαλη παράταξη. Δυστυχώς, στην Ελλάδα η εθνική μειοδοσία και συχνά η προδοσία έχουν πολιτικό πρόσωπο. Θ. Κ. Συγγραφέας

Σαβ 15/3/2008 4:18 μμ
Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΟΣ ΣΥΧΓΡΟΝΟΥ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΟΝΤΩΣ ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΟΛΗ Η ΟΠΟΙΑ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΗΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΣΤΙΚΟ ΙΣΤΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΗ Η ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΠΟΛΕΩΝ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ. Η ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΕ ΧΑΜΗΛΑ ΤΕΛΗ ΚΑΙ ΦΟΡΟΥΣ ΩΣΤΕ ΠΟΛΛΕΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΑΝΕ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΣΑΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΕΙΤΕ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΤΗΣ ΑΝΟΔΟΥ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ΕΙΤΕ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ. ΦΥΣΙΚΑ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΕΨΟΥΜΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΠΡΩΤΑ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΩΣ ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ. Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΝΡΟΦΥΤΕΥΤΕΙ ΣΕ ΑΚΤΙΝΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΡΙΩΝ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΕΝΑΣ ΠΝΕΥΜΟΝΑΣ ΟΞΥΓΟΝΟΥ (ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΑΡΚΟ) ΟΡΙΟΘΕΤΗΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΗΣ ΤΟΥΚΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΠΕΚΤΑΣΕΩΣ ΤΩΝ ΓΥΡΩ ΑΣΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΚΟΝΤΙΝΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ. Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΞΗΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΧΘΕΙ Ο ΦΥΣΙΚΟΣ ΤΗΣ ΠΛΟΥΤΟΣ ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ 300 ΜΕΤΡΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΜΟΥΔΙΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ 3-4 ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΑΝΑΨΥΚΤΗΡΙΑ ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΘΕΑ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΜΠΟΥΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΡΚΑ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΧΑΡΕΣ ΥΠΑΙΘΡΙΟΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΙ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΦΤΙΑΧΤΟΥΝ ΓΗΠΕΔΑ BEACH VOLLEY ΚΑΙ BEACH SOCCER ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΥΤΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΩΡΑ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥΣ, ΦΥΣΙΚΑ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΚΑΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΧΩΡΩΝ ΠΑΡΚΙNΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ. ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΕΠΕΚΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ. ΝΕΣΤΩΡ

Παρ 14/3/2008 12:26 μμ
ΚΑΛΗΜΕΡΑ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ: ΑΝ Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΜΙΑΣ ΧΩΡΑΣ ΠΕΡΝΑΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΤΟΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΑΠΟΛΙΤΙΣΤΟΙ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΠΛΟΥΤΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΜΑΣ. (ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΥΣ) ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΡΟΟΔΟΥ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΩΡΙΜΗ ΜΕΛΕΤΗ-ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. AK


Τετ 12/3/2008 8:15 μμ
Σχετικά με το αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης, έπρεπε να γίνει εκσυγχρονισμός του υπάρχοντος αεροδρομίου, μεταφορά της αερολέσχης σε άλλο αεροδρόμιο μακριά από το πολεοδομικό συγκρότημα για να αποσυμφορηθούν οι χώροι του αεροδρομίου και κατασκευή νέου μεγάλου αεροδρομίου στη δυτική πλευρά της πόλης, προς την περιοχή Χαλάστρας – Μαλγάρων, δηλ. προς τα όρια των Νομών Πιερίας Ημαθίας. Έτσι θα εξυπηρετούνταν από το αεροδρόμιο αυτό όλοι οι κάτοικοι της πόλης λόγω της εύκολης προσβασιμότητας πλέον με τους νέους οδικούς άξονες που έγιναν και γίνονται αλλά και όλοι σχεδόν οι κάτοικοι της Κεντροδυτικής Μακεδονίας. Όσο για το αεροδρόμιο Μακεδονία θα μπορούσε να λειτουργήσει επικουρικά στο νέο μεγάλο αεροδρόμιο αλλά κα να δέχεται πτήσεις ναυλωμένες, ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες για να εξυπηρετήσει και τον τουρισμό. Με αυτόν τον τρόπο θα μειώνονταν αισθητότατα τα περιβαλλοντικά προβλήματα και θα αποκτούσε η συμπρωτεύουσα δύο σύγχρονα αεροδρόμια όπως κάθε σοβαρή ευρωπαϊκή μεγαλούπολη. Σε συνδυασμό μάλιστα με τα έργα στο λιμάνι, το μετρό κ. ά. θα λύνονταν χρόνια προβλήματα που μαστίζουν τη Θεσσαλονίκη αλλά και την ευρύτερη περιοχή. Η λύση των δύο ταυτόχρονης λειτουργίας αεροδρομίων έπρεπε κατά τη γνώμη μου να προκριθεί και για την Αθήνα, διατηρώντας το αεροδρόμιο του Ελληνικού ως επικουρικό αυτού των Σπάτων, ιδέα που ποτέ κανένας δεν ξεστόμισε. Αλλού κάνουν αεροδρόμια δύο και τρία για να εξυπηρετείται ο κόσμος κι εμείς μπαλώνουμε!!! Ευχαριστώ. BT

Τετ 12/3/2008 2:01 μμ

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΤΡΑΓΙΚΗ ΚΑΙ ΗΛΙΘΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΧΕΙ ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΘΕΙ ΑΦΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΔΟΧΟΥΣ ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ Η ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ Ε.Ε. ΔΕΙΧΝΕΙ ΣΑΦΩΣ ΟΤΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΔΙΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΝΕΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΣΕ ΑΛΛΗ ΘΕΣΗ.ΑΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΛΕΜΕ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΗ ΑΞΙΑ!!
ΑΝ ΓΥΡΙΖΑΜΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΠΙΣΩ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΠΟ ΜΗΔΕΝΙΚΗΣ ΒΑΣΕΩΣ, ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΜΕ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΘΕΣΑΛΛΟΝΙΚΗΣ- ΗΜΑΘΙΑΣ-ΚΙΛΚΙΣ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΟΡΙΩΝ ΤΟΥ ΚΑΜΠΟΥ ΤΟΥ ΑΞΙΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΝΑΠΝΟΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟ. ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΘΑ ΑΝΟΙΓΕ ΝΕΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΟΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΙΑ. ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΜΕΣΑ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΙΑΣ ΩΡΑΣ ΤΟ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΗΣ ΠΟΛΕΙΣ (ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΦΥΣΙΚΑ): ΛΑΡΙΣΑ, ΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΚΟΖΑΝΗ, ΒΕΡΟΙΑ, ΣΕΡΡΕΣ, ΚΙΛΚΙΣ, ΕΔΕΣΣΑ, ΓΙΑΝΝΙΤΣΑ. ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΟΤΙ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΑΠΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ FYROM ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΟΥΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΘΕΤΩΝ ΑΞΟΝΩΝ ΜΕ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΑ ΚΟΣΤΟΛΟΓΙΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΗΣ ΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ. ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΟΖΑΝΙΤΗ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑΝΟ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΙΣΟΠΟΣΟ ΧΡΟΝΙΚΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΟΔΙΚΩΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΠΑΡΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΤΗΣ ΔΙΕΛΕΥΣΗΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΑΠΟ ΔΥΤΙΚΑ ΠΡΟΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΑΝΤΑ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΤΑΞΕΙ ΛΟΓΩ ΟΜΙΧΛΗΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΟΦΕΛΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΑΦΟΥ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑΣΤΟ ΝΕΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ.
ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΠΟΨΗ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΘΕΡΜΑΪΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΕΝΑΣ ΑΣΘΕΝΗΣ ΚΛΙΝΙΚΑ ΝΕΚΡΟΣ. Η ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΙΑΔΡΟΜΟΥ 10-28 ΑΠΛΑ ΘΑ ΘΑ ΤΡΑΒΟΥΣΕ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΩΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΙΖΑ. ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΖΑΝΗ

Τετ 12/3/2008 12:40 μμ
ΚΑΛΗΜΕΡΑ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ Η ΠΟΛΗ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΚΕΙ.
ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΒΕΡΟΙΑ Ή ΚΑΤΕΡΙΝΗ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΕΥΚΟΛΗ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΟΠΩΣ ΒΕΡΟΙΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΚΟΖΑΝΗ ΚΛΠ Σπύρος Σιδέρης

Τετ 12/3/2008 12:38 μμ
Σχετικά με την επέκταση του αεροδιαδριάμου του Αεροδρομίου Μακεδονίας Θεσ/νίκης, θα ήθελα να εκφράσω τη σκέψη μου, που αφορά τη σκοπιμότητα ενός τέτοιου μεγάλου και πολυδάπανου έργου, τη στιγμή που ως κάτοικος της πόλης της Θεσ/νίκης -και θέλω να πιστεύω διαθέτοντας τον κοινό νου- διαπιστώνω τα εξής: Η πόλη της Θεσσαλονίκης επεκτείνεται συνέχεια, και με ταχύτερο ρυθμό προς την ανατολική της πλευρά. Συνέπεια αυτού είναι το αεροδρόμιο της πόλης να βρίσκεται εντός του πολεοδομικού της ιστού, και προφανώς σε λίγα χρόνια, θα βρίσκεται περίπου στο μέσο της πόλης. Πως γίνεται ένα αεροδρόμιο να βρίσκεται στη μέση μίας μεγαλούπολης, καιγιατί ταυτόχρονα να γίνεται μία τέτοια μεγάλη επένδυση (επέκταση του αεροδιαδριάδρομου), η οποία σε λίγα χρόνια θα είναι άχρηστη, τη στιγμή που σε λίγα χρόνια θα χρειαστεί να γίνει καινούργιο αεροδρόμιο, προφανώς όχι στη μέση της πόλης, αλλά όπως σε όλα τα μέρη του κόσμου, λίγο έξω από αυτήν (και υποθέτω στη δυτική πλευρά της πόλης που είναι εγκατεστημένες η βιομηχανία και το εμπόριο της πόλης). Ευχαριστώ για τη φιλοξενία, Γ.Ζ.

Τρι 11/3/2008 4:06 μμ
Ως Έλληνας που έζησε τα περισσότερα χρόνια της ζωής του στην Γερμανία, θεωρώ την περιβαλλοντική διάσταση του θέματος μεγάλη υποκρισία και γελοία.
Μια βόλτα στην παραλία του Αγγελοχωρίου δείχνει έντονα την περιβαλλοντική συνείδηση του ντόπιου κάτοικου και επισκέπτη. Μια εικόνα με σκουπίδια, λάδια και θολά νερά στο μικρό παραμελημένο λιμανάκι.
Ένα χιλιόμετρο προς Μηχανιώνα η υπέροχη αμμώδης παραλία παραμένει υποβαθμισμένη επίσης με σκουπίδια ακόμη και με γυαλιά. Ομολογώ λιγότερα από το Αγγελοχώρι.
Οι αρνητικές φωνές για αυτό το θέμα πιστεύω ότι είναι κακόβουλες, από τοπικά συμφέροντα, και από άτομα άκρως αντιπροοδευτικά.
Όλα αυτά μου θυμίζούν τα λεγόμενα της πεθεράς μου από την Μηχανιώνα: Η Ελλάδα είναι ένα όμορφο κράτος, η περιοχή μας σαν παράδεισος, δυστυχώς όμως σε λάθος ανθρώπους.
Πιστεύω ότι, αν την ανατολική Θεσσαλονίκη την είχαν ξένοι, π.χ. βοριοευρωπαίοι θα ήταν όντος ένας παράδεισος, με καθαρές θάλασσες, πράσινο, όμορφους οικισμούς με χαμηλό Σ.Δ. και ένα μοντέρνο διεθνές αεροδρόμιο μαζί με άλλες υποδομές.Στάθης

Τρι 11/3/2008 2:55 μμ
Η αλήθεια είναι πως με ημίμετρα και μπαλώματα λύσεις δεν δίνονται πουθενά. Τα έργα που τρέχουν αυτή τη στιγμή στο αεροδρόμιο ίσως δεν είναι η προτιμότερη λύση, αλλά είναι απαραίτητα.
Μια δεύτερη αλήθεια, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, είναι πως η Θεσσαλονίκη σαν πολεοδομικό συγκρότημα συν τα περίχωρα έχει πληθυσμό άνω του 1.900.000, ενώ συνολικά ο νομός έχει πάνω από 2.300.000. Μην ξεγελάει η έκτασή της πόλης συκριτικά με την Αθήνα, καθώς η Θεσσαλονίκη είναι μια από τις πιο πυκνοκατοικημένες πόλεις της Ευρώπης. Εδώ, αν προσθέσουμε και σχεδόν όλη την Β. Ελλάδα και την Θεσσαλία και ίσως την Ήπειρο, θα καταλάβουμε πως ο εκσυγχρονισμός του αεροδρομίου κρίνεται κάτι παραπάνω από απαραίτητος. Όλες οι προαναφερθείσες περιοχές εξυπηρετούνται κυρίως από το αεροδρόμιο Μακεδονία.
Σίγουρα, οι προειδοποιήσεις των αρμοδίων αρχών για τον Θερμαϊκό είναι δεκτές και πρέπει να γίνουν σεβαστές και να τηρηθούν οι όποιες υποδείξεις θα διασφαλίσουν το μέλλον του κοντινού οικοσυστήματος.
Από την άλλη μεριά, απορώ πώς μπορεί να στερέψει μια θάλασσα. Τα προβλήματα στον Θερμαϊκό υπάρχουν εδώ και δεκαετίες, παρ όλ αυτά κανείς δεν έφερε ουσιαστικό αποτέλεσμα στην επίλυσή τους.
Το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης είναι αυτήν τη στιγμή έργο επιτακτικής ανάγκης και τα έσοδα που μπορεί να φέρει η σύγχρονη λειτουργία του είναι τεράστια, ενώ ακόμα τα πλεονεκτήματα του στον τουρισμό της ευρύτερης περιοχής θα είναι ανεκτίμητα.
Κατανοώ την ανησυχία των επιστημόνων και των άμεσα επηρεαζομένων, οπότε πιστεύω πως πρέπει να υπάρξει συνεννοηση και κατανόηση και όχι μποϋκοτάζ. Λεωνίδας Δεδέογλου

Τρι 11/3/2008 1:22 μμ
Νομίζω πως ο Θερμαικός είναι τελειωμένη υπόθεση εδώ και χρόνια και κανένα ρεύμα δεν τον καθαρίζει. Τον θυμάμαι πριν απο πολλά χρόνια και τον βλέπω τώρα. Οι αντιδράσεις για το αεροδρόμιο είναι κλασσικές αντιδράσεις για ό,τι πάει να γίνει στην Ελλάδα. Αν υπάρχει πράγματι ανάγκη να γίνει προέκταση ας γίνει, αλλά με ευρηματικό τρόπο που να μην επιβαρύνει αλλά αν είναι δυνατό βοηθήσει. Με την ευκαιρία της προέκτασης να βρεθούν και να κατασκευαστούν έργα που θα βοηθήσουν στην κάποια απορρύπανση του μολυσμένου Θερμαϊκού (η μόλυνση δεν έχει επιστροφή αλλά λέμε μήπως) Παλιός Αγγελοχωρίτης

Δευ 10/3/2008 7:24 μμ
ΑΚΟΥΩ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΟΣΑ…ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΕΝΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΟΠΟΥ ΤΟΝ ΒΟΛΕΥΕΙ: ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ-ΔΥΤΙΚΑ-ΒΟΡΕΙΑ. ΚΑΠΟΙΟΙ ΖΗΤΑΝΕ ΚΑΙ 2ο ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ.. ΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ: ΠΟΡΟΙ ΓΙΑ 2ο ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΣΕ ΜΙΑ ΠΟΛΗ 1 ΕΚ, ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΙΑ.. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΗ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ.. ΕΡΩΤΩ: ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕΛΕΤΕΣ ΟΤΙ Η ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ; (ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΙΟΡΚΑ) ΕΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑΙ-ΤΟΤΕ ΣΥΜΦΩΝΩ 100% ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΕΚΤΑΣΗ.. ΔΙΑΒΑΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΣΤΟ ΠΗΛΙΟ-ΠΛΑΤΑΜΩΝΑ… ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΑΝΕΠΤΥΓΜΕΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΟΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΕΛΕΤΕΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ-ΠΑΡΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΝΑ ΚΙΝΔΥΝΟΛΟΓΕΙ-ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΡΝΗΘΟΥΜΕ ΔΡΟΜΟΥΣ-ΛΙΜΑΝΙΑ ΚΛΠ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ.. (ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΟΣΟ ΧΑΝΟΥΜΕ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ-ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ-ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΒΑΔΙΖΟΥΜΕ ΗΔΗ ΚΑΤΑ ΕΚΕΙ) Ν.Π.

Κυρ 9/3/2008 2:29 πμ
Δε συζητάμε παρά το ΝΑΙ στην επέκταση του αεροδρόμιου Μακεδονία και μάλιστα προς τη θάλασσα. Γιατί όπου αλλού και αν γίνει το αεροδρόμιο και εκεί προβλήματα δεν θα υπάρξουν; Μήπως τι έγινε με τα Σπάτα στην Αττική; Δεν έγινε το αεροδρόμιο σε μια περιοχή μελλοντικής οικιστικής ανάπτυξης; (όρα σχέδια Δοξιάδη από τη δεκαετία του 50).
Συμφωνώ απόλυτα με τον κύριο, που προηγούμενα είπε και εγώ επαυξάνω, ότι το μόνο που θίγεται από την επέκταση του αεροδρόμιου, είναι η θέα μερικών εκ των νεόπλουτων Θεσσαλονικέων, που έκαναν την Περαία και το Μπαξέ τσιφλίκι σαν τα μούτρα τους.
Στο κείμενο που παραθέτετε θα επισημάνω: Θα αφήσουμε τον Θερμαϊκό να γίνει μια νέα Κορώνεια; που ο συντάκτης νομίζει ότι απευθύνεται σε κρετίνους, που θα μπερδέψουν τις λίμνες με τις ανοιχτές θάλασσες.
Τα προβλήματα του διαδρόμου 10/28 φτάνουν μέχρι τον Όλυμπο!, λες και αλλού να γινόταν το αεροδρόμιο, δε θα μπορούσε να επιλεγεί ως τόπος προέλευσης των αδρανών υλικών το Λιτόχωρο.
Έχουν ξεσηκωθεί και οι παράκτιοι αλιείς! Αλλά ίσως καλύτερα για όλους να επεκταθεί η αλίευση νοτιώτερα, μιας και τα ψάρια του Θερμαϊκού, θεωρώ ότι -για λόγους άσχετους με το αεροδρόμιο- είναι ήδη μολυσμένα.
Κατά τα λοιπά συμφωνώ απόλυτα με την ανάγκη επακριβούς τήρησης των περιβαλλοντικών όρων, αλλά και των απόψεων του καθηγητή Γιάννη Κουμαντάκη για τους κινδύνους διάβρωσης ή προσάμμωσης. Θ. Γεωργιάδης – περιφερειολόγος

Παρ 7/3/2008 3:45 μμ
Όσο παράξενο και αν ακούγεται έχω μια άλλη άποψη για το θέμα. Την Κορώνεια την χάσαμε που την χάσαμε… κακά τα ψέματα. Αντί να χάσουμε και τον Θερμαϊκό γιατί δεν κάνουμε την Κορώνεια ΝΕΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ!!!!! Τι θα κερδίσουμε; α) Απελευθέρωση ενός τεράστιου χώρου (αεροδρόμιο Μακεδονία) και εκμετάλλευση του κατάλληλα…. (π.χ. μεταφορά της Διεθνούς Έκθεσης στο χώρο αυτό) β) Αναβάθμιση της περιοχής πέριξ της πόλης του Λαγκαδά γ) Λειτουργία του συστήματος radar σε περίπτωση ομίχλης χωρίς αντιδράσεις λόγω του αραιοκατοικημένου της περιοχής δ) Μικρό κατασκευαστικό κόστος από χωματουργικής πλευράς του νέου αεροδρομίου λόγω του επίπεδου του εδάφους ε) Εύκολη πρόσβαση από και προς Θεσ/νικη λόγω Εγνατίας-Περιφερειακής. Τέλος θα μπορούσα να αναφέρω και πολλούς άλλους λόγους αλλά θα γινόμουν λεπτομερής και ίσως κουραστικός. ΒΑΣΙΛΗΣ

Παρ 7/3/2008 10:19 πμ
taxideuw poly syxna. erxomai apo larisa kai deinopathw kathe fora pou diasxizw ti thessaloniki… tis perissoteres fores uparxei kathusterisi logw omixlis…autoi pou apofasisan tin epektasi tou kai oxi ti metafora tou mipws vrikan kai kanena tropo na roufane tin omixli kai na sikwnontai ta aeroplana stin wra tous? an nai, na mas to peite na isixasoume gia to mellon…to aerodromio prepei na ginei sti notiodutiki pleura kai na enwthei amesa me tin egnatia odo…gia na exupiretei tous epivates kai oxi kapoia sumferonta. Mia suxni kai polles fores talaipwrimeni epivatis tou aerodromiou MAKEDONIA

Πεμ 6/3/2008 12:41 μμ
Περιβαλλοντική καταστροφή δεν είναι φαινόμενο μαζικής υστερίας αλλά υπαρκτός κίνδυνος. Η ανθρώπινη παρέμβαση με σκοπό την εξυπηρέτηση των πολιτών σαφώς είναι προοδος για την κοινωνία. Όμως ποιές είναι οι αποφάσεις που οδηγούν στην ανάπτυξη; Κι αυτή δεν θα πρεπε να προσφέρει ποιότητα ζωής; Για μένα που ζω στην Θεσσαλονίκη είναι σαφές πως το αεροδρόμιο εκεί που βρίσκεται, ενώ εξυπηρετεί τον τοπικό πληθυσμό και την Χαλκιδική το καλοκαίρι, επιβαρύνει το κυκλοφοριακό πρόβλημα που είναι ήδη έντονο στην πόλη. Θα μπορούσαν να κρατήσουν το Μακεδονία, μικρό και ελεγχόμενο, για την εξυπηρέτηση αυτών των περιοχών, και να χτίσουν ένα νέο αεροδρόμιο δυτικά, έξω από την πόλη, όπου ούτως ή άλλως είναι βιομηχανική περιοχή, με άνοιγμα στην Βόρεια και Κεντρική Ελλάδα και στα Βαλκάνια. Τι νόημα έχει να περικυκλώνουν την πόλη με ρύπανση και να καταστρέψουν τον Θερμαϊκό, επιβαρύνοντας με όποιο τρόπο την τοπική οικονομία και με όλες τις γνωστές περιβαλλοντικές επιπτώσεις; Άλλωστε για αυτό το ψαράκι και για αυτές τις καθαρές θάλασσες έρχονται οι τουρίστες, όταν θα ΄τρομάξουν τα ψάρια, για τι θα έρχονται οι τουρίστες; για το σύγχρονο αεροδρόμιο; Και γιατί να μην θέλει κανείς σπίτι με θέα και καθαρό περιβάλλον; Αυτό είναι ανάπτυξη, ποιότητα ζωής. Μου λείπει η φύση. Από τη μια οι πυρκαγίες, από την άλλη η ανάπτυξη που τελικά μόνο κάποια συμφέροντα υπηρετεί, έχουμε στιβαχτεί μέσα στα σκουπίδια. Ας βρούνε λύσεις που να βοηθάνε τον άνθρωπο να επιβιώσει. Φτάνει πια. pd

Τρι 4/3/2008 7:24 μμ
Ως πότε σε αυτόν τον καταραμένο τόπο θα δυναμιτίζουμε κάθε μεγάλο έργο με το πρόσχημα της προστασίας του περιβάλλοντος; Όλοι αγαπάμε και προστατεύουμε το περιβάλλον αλλά πρέπει να γίνουν και έργα. Τι πρόβλημα θα υπάρξει με την επέκταση του αεροδρομίου; Θα φοβηθούν τα ψάρια; Ας μην είμαστε υστερικοί. ΛΤ

Τρι 4/3/2008 6:49 μμ
AKOUGETAI ASTEIO NA MHN EPEKTEINETAI ENA AERODROMIO GIATI KAPOIOI KYRIOI BAFTIZOUN “PERIBALLONTIKH” AGWNIA THN 8EA TOU SPITIOU TOUS… H TA OPOIADHPOTE SYMFERONTA EXOUNE AYTOI KAI KAPOIOI ALLOI POU DIOIKOUN –EIDALLWS H EPEKTASH 8A HTAN HDH ETOIMH.. ME TETOIA MYALA H ELLADA EINAI KAI 8A EINAI PANTA OURAGOS THS EYRWPHS… KAPOIOI PROTEINOUN SAN LYSH NA XTISTEI NEO AERODROMIO ALLOU!!! SE 20 XRONIA….. TO AERODROMIO SAFWS KAI PREPEI NA EXYPHRETEI THN XALKIDIKH… EKEI DEN PHGAINOUN OI TOURISTES? ELLHNES KAI MH? H MHPWS PHGAINOUN STO KILKIS/ KOZANH/ SERRES ? AS MILAME SOBARA LOIPON… ANWNYMOS APO LONDINO…

Τρι 4/3/2008 4:02 μμ
Είναι προφανής η αντίφαση που χαρακτηρίζει τη σύλληψη του έργου: ενώηπεριοχήήδηέχει διαμορφωθείωςηκατεξοχήνοικιστικήπεριοχήπουδέχεταιενπολλοίςτηνοικιστικήεπέκτασητης μείζονος Θεσσαλονίκης, όμως επιλέγεται η κατασκευή του αεροδιαδρόμουπουθα αλλοιώσει τον οικιστικό τηςχαρακτήρακαι θαεμπεδώσειστη συνέχειαχαρακτηριστικάεμπορικής εκμετάλλευσης αντίδραστηριοτήτωνπουσχετίζονται μετοευζηντωνκατοίκωντηςευρείας Θεσσαλονίκης. Εάνοι οικολογικέςευαισθησίεςτουςαφήνουνπαγεράαδιάφορους, ίσωςθαέπρεπενααναλογιστούντην πάνδημηδυσανεξίατωνκατοίκων προςτοεκτελούμενοέργο. Αραγεοισχεδιαστέςτουέργουδεν λαμβάνουνυπόψητησύγχρονηευρωπαϊκήσχεδίασηαεροδρομίων, πουτα θέλει μακριά από κατοικημένεςπεριοχές; Με τονεπαρχωτισμόακόμητηςδεκαετίαςτου50προσεγγίζουντησύγχρονη ελληνικήπραγματικότητα;Δημήτρης Στέφος

Δευ 3/3/2008 10:36 μμ

Είναι αδύνατο να σταματήσει αυτό το έργο τώρα. Υπάρχουν δεσμεύσεις προς την Ε.Ε. που συγχρηματοδοτεί το έργο. Η άποψη ότι η θέση του αεροδρομίου δεν είναι πλέον η κατάλληληείναι σωστή. Από την θέση αυτή εξυπηρετείται επαρκώς μόνο η πόλη της Θεσσαλονίκης και η Χαλκιδική το καλοκαίρι. Είναι πλέον αναγκαίο η Θεσσαλονίκη να αποκτήσει ένα δεύτερο αεροδρόμιο στην κατάλληλη θέση. Υπάρχουν τουλάχιστον τρεις τέτοιες θέσεις βόρεια και δυτικά της πόλης που θα εξυπηρετεί πολύ περισσότερες περιοχές της βόρειας Ελλάδας.Ένας υπάλληλος του αεροδρομίου

Δευ 10/3/2008 7:35 μμ
Το ερώτημα εάν πρέπει να γίνει ο διάδρομος ή όχι είναι σαφώς ένα λανθασμένο ερώτημα. Και όπως έχει ειπωθεί από πολλούς η σίγουρη αποτυχία έρχεται από τις σωστές απαντήσεις σε λάθος ερωτήσεις.
Για τους Θεσσαλονικείς το ερώτημα είναι εάν θέλουμε μία σύγχρονη ανταγωνιστική πόλη μέσα στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής ‘Ένωσης. Το αεροδρόμιο πρέπει να γίνει διεθνές και η πολιτική ηγεσία της πόλης πρέπει να διαμορφώσει την υποδομή για την διασύνδεση της με όλες τις ευρωπαϊκές πόλεις.
Τα περιβαλλοντικά ζητήματα δεν πρόκειται να τελειώσουν ποτέ είτε επειδή η φύση μεταβάλλεται ούτως ή άλλως, είτε διότι θα προκύπτουν ως αποτέλεσμα νέων συμφεροντολογικών προθέσεων, είτε από ημιμαθείςευαισθητοποιημένους πολίτες. Τα πραγματικά περιβαλλοντικά ζητήματα θα τα αντιμετωπίζουμε πάντοτε με εργαλείο την τεχνολογία και βεβαίως δεν μπορεί να είναι σε καμία περίπτωση δικαιολογία ή αιτία αναβολής έργων οικονομικής ανάπτυξης. Χωρίς την οικονομική ανάπτυξη θα γυρίσουμε στον μεσαίωνα.
Δυστυχώς η Θεσσαλονίκη του Ψωμιάδη και του Άνθιμου γίνεται όλο και πιο εσωστρεφής και ηττοπαθής. Κλείνεται στο καβούκι της φοβούμενη κάθε αλλαγή. Η Θεσσαλονίκη ήταν κάποτε μία από τις σπουδαιότερες πόλεις της Μεσογείου στο εμπόριο και στις μεταφορές ενώ σήμερα έχει καταντήσει η σπουδαιότερη στα μπουζούκια.
Πρέπει να κάνουμε την Θεσσαλονίκη σημαντική Ευρωπαϊκή πόλη διεθνούς εμβέλειας. Απόστολος Βλάχος

Δευ 3/3/2008 2:56 μμ
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΑΠΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΣΥΜΒΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΝΑ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ, ΟΠΩΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΠΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ, Η ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΜΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΡΑΝΤΑΡ ΠΟΥ ΕΝΟΧΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΜΕ ΤΗ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΟΜΙΧΛΗ.! (ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΦΡΕΝΑΡΟΥΜΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΜΑΣ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ.) MT

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο