Louis Vuitton – Η νέα καμπάνια του γαλλικού οίκου εξυμνεί την ομορφιά της Μήλου
Το Instagram του οίκου Louis Vuitton γέμισε με εικόνες από την Ελλάδα
Ο οίκος Louis Vuitton επέλεξε ένα ελληνικό νησί σαν σκηνικό της νέας καμπάνια του που εστιάζει στην παράδοση του οίκου στα ταξιδιωτικά είδη και αξεσουάρ.
Στην καμπάνια, όπου πρωταγωνιστούν κυρίως παιδιά, ο γαλλικός οίκος μόδας υμνεί την μοναδική ομορφιά του κυκλαδίτικου νησιού με τους βραχώδεις σχηματισμούς και τις χρυσαφένιες παραλίες με τα μοναδικά καταγάλανα νερά.
Η νέα καμπάνια του οίκου για τα πολυτελή είδη ταξιδιού που υπογράφει η φωτογράφος Viviane Sassen, ξεδιπλώνεται σε τέσσερις φάσεις και ταξιδεύει στη Μήλο, την Πέτρα και την Προστατευόμενη Περιοχή Ουάντι Ραμ της Ιορδανίας, αλλά και το γραφικό Μον-Σαιν-Μισέλ της Γαλλίας, αποκαλύπτοντας τη σπάνια ομορφιά αυτών των μαγευτικών προορισμών.
Σε συνεργασία με ένα εντελώς τοπικό καστ, η Viviane Sassen φωτογραφίζει το ονειρικό σκηνικό του νησιού, καθώς οι βασικές αξίες του οίκου ζωντανεύουν και μεταφράζονται σε εικόνες: η τέχνη του ταξιδιού, τα όνειρα και η απόδραση, η μεταβίβαση από γενιά σε γενιά και η συνεχής αισιοδοξία.
- Πλησιάζει η ώρα να αποκτήσει η Ίος σύγχρονο κλειστό γυμναστήριο
- Eurogroup: Σήμερα εκλέγεται πρόεδρος – Οι πιθανότητες Πιερρακάκη και οι ισορροπίες
- Δέκα κομβικοί μάρτυρες στη δίκη των υποκλοπών – Ποιούς «ξέχασε» να καλέσει η δικαιοσύνη
- Πληθωρισμός: Τα «καύσιμα» που δίνουν ώθηση – Το άλμα τιμών στα ράφια προκαλεί νέα ανησυχία
- Από το «άδειασμα» στη μεγάλη επιστροφή: Η ανανέωση του συμβολαίου του Τζίμι Κίμελ είναι νίκη της ελευθερίας του λόγου
- Κρίσιμες «μάχες» για ΠΑΟΚ και Παναθηναϊκό στο Europa League






