Κοροναϊός : Ποια προϊόντα αγοράζουν οι Έλληνες την περίοδο της καραντίνας
Μεγάλες ποσότητες τροφίμων αλλά και υγρών καθαριστικών και απολυμαντικών αγοράζουν το τελευταίο διάστημα οι Έλληνες καταναλωτές υπό τον φόβο εξάπλωσης του κοροναϊού.
Μεγάλες ποσότητες τροφίμων αλλά και υγρών καθαριστικών και απολυμαντικών αγοράζουν το τελευταίο διάστημα οι Έλληνες καταναλωτές υπό τον φόβο εξάπλωσης του κοροναϊού.
Σύμφωνα με τα επικαιροποιημένα στοιχεία της IRI, από τις αρχές του έτους έως τις 29 Μαρτίου, οι πωλήσεις στο εγχώριο οργανωμένο λιανεμπόριο ενισχύθηκαν κατά 13,7%. Από τις 24 Φεβρουαρίου, ημερομηνία ορόσημο καθώς στις δύο μέρες μετά ανακοινώθηκε το πρώτο κρούσμα κοροναϊού στην Ελλάδα και έως και τις 29 Μαρτίου, οι πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 30,4%, φθάνοντας στα 739,3 εκατ. ευρώ.
Κατηγορίες όπως τα φαρμακευτικά προϊόντα συνεχίζουν και την τελευταία εβδομάδα του Μαρτίου να εμφανίζουν υπερτετραπλάσιες πωλήσεις. Οι πωλήσεις συμπληρωμάτων διατροφής αυξήθηκαν κατά 267,4%, γαντιών +250,7%, αλεύρου +147%, οινοπνεύματος +139,3%, με 131,5% αναπτύχθηκαν οι πωλήσεις στα υγρά μαντηλάκια και 113,6% του γάλακτος σε σκόνη.
Το «καλάθι» των καταναλωτών συνεχίζει να γεμίζει με προϊόντα μακράς συντήρησης, όπως τα μακαρόνια, τα όσπρια και το ρύζι, «κάνει» χώρο επίσης για τα σνακς, τα κρουασάν, οι ζύμες, τα καλλυντικά αλλά και τα αλκοολούχα ποτά.
Τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία, σύμφωνα με τις μετρήσεις της IRI, παρουσιάζουν τα αντισηπτικά τζελ, όπου τζίρος εμφανίζει άνοδο 424,7%, τα συμπληρώματα διατροφής, με αύξηση 267% και τα γάντια με αύξηση 250%.
- Πηγές ΠΑΣΟΚ: Τα ερωτήματα που δεν απάντησε ο «Φραπές» επικαλούμενος «το δικαίωμα της σιωπής»
- Καλάμπρια: «Στόχος μου να κατακτήσω τίτλους με τον Παναθηναϊκό»
- Inflammaging: Η σιωπηλή διαδικασία που «κλέβει» την νέοτητά μας
- Στρασβούργο: Ο 11χρονος από την Ουκρανία που έκανε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο να λυγίσει
- Ο φυσικός τρόπος να νιώσεις 10 χρόνια νεότερος
- Γιατί ο Δεκέμβριος “τεστάρει” τον οργανισμό και πώς βοηθά η Ελαιοκανθάλη









