Ο Γουίλ Σμιθ είναι το νέο πρόσωπο οίκου μόδας
Ποζάρει σαν μοντέλο για πρώτη φορά
Ποια είναι εκείνα τα χαρακτηριστικά που δημιουργούν μια μεγαλοφυΐα; Και γιατί ο όρος συχνά συνδέεται με την παραφροσύνη; Σύμφωνα με τον οίκο Moncler, η μεγαλοφυΐα ορίζεται ως «πράξη ωριμότητας, όχι μια στάση ζωής, ή νίκης. Για τον Moncler, οι ιδιοφυΐες πρέπει να γιορτάσουν, οπότε η μάρκα πολυτελείας έκανε ακριβώς αυτό με το νέο λανσάρισμα της εκστρατείας «Genius Is Born Crazy» με πρωταγωνιστή τον Γούιλ Σμιθ και την πρώτη εκστρατεία μόδας του ηθοποιού.
«Η εκστρατεία« Genius is Born Crazy »αναδεικνύει τις εντάσεις και τις πολυπλοκότητες στο μυαλό μιας ιδιοφυΐας, πιέζοντας πέρα από το πεδίο και τις εικόνες της επικοινωνίας», εξηγεί το εμπορικό σήμα σε δελτίο τύπου. «Ως μάρκα, η δύναμη του Moncler έγκειται στην αίσθηση της συνεχούς εξέλιξης, στην ένταση να ξεπεράσει τα όρια του συνηθισμένου».
Φωτογράφος της καμπάνιας ήταν ο Τιμ Γουόκερ και το αποτέλεσμα είναι πραγματικά εντυπωσιακό.
- Ο Πολ ΜακΚάρτνεϊ απαντά μετά από 60 χρόνια σε θαυμάστριά του – Το συγκινητικό του μήνυμα
- Πέθανε ο πιο βαρύς άνδρας της Βρετανίας λίγο πριν τα 34α γενέθλιά του
- Άνδρας στα Καλύβια υπέστη ακρωτηριασμό δαχτύλων από βεγγαλικά – Πέντε τραυματίες στην Αττική
- Κάτας: «Νιώθω ότι θα σπάσει μια έδρα και θα το κάνουμε εμείς»
- Δεν… τραβάει το «Εξοικονομώ – Επιχειρώ»: Περιορισμένο το ενδιαφέρον των επιχειρήσεων
- Πάσχα στο Άγιον Όρος – «Η εορτή των εορτών, η πανήγυρις των πανηγύρεων…»