Το Gangnam Style δεν είναι πια το δημοφιλέστερο βίντεο του YouTube
Τη θέση του ως το πιο δημοφιλές μουσικό βίντεο κλιπ στο YouTube έχασε πρόσφατα το τραγούδι Gangnam Style, το οποίο ερμηνεύει ο νοτιοκορεάτης μουσικός Psy. Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά του το BBC, το βίντεο έγινε ιδιαίτερα δημοφιλές σε χρόνο ρεκόρ, ξεπερνώντας τον μέγιστο δυνατό αριθμό προβολών (2.147.483.647). Το Gangnam Style «έδωσε» τη θέση του στο μουσικό βίντεο κλιπ «See You Again» των Τσάρλι Πουθ και Γουίζ Καλίφα.
Τη θέση του ως το πιο δημοφιλές μουσικό βίντεο κλιπ στο YouTube έχασε πρόσφατα το τραγούδι Gangnam Style, το οποίο ερμηνεύει ο νοτιοκορεάτης μουσικός Psy. Το μουσικό κομμάτι βρισκόταν στην πρώτη θέση των βίντεο κλιπ με τις περισσότερες προβολές τα τελευταία πέντε χρόνια.
Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά του το BBC, το σουρεαλιστικό βίντεο έγινε ιδιαίτερα δημοφιλές σε χρόνο ρεκόρ, «σπάζοντας τον μετρητή του YouTube» και ξεπερνώντας τον μέγιστο δυνατό αριθμό προβολών (2.147.483.647). Το YouTube είχε αναγκαστεί να γράψει καινούριο κώδικα.
Το Gangnam Style, όμως, «έδωσε» τη θέση του σε ένα άλλο μουσικό βίντεο κλιπ, αυτό του Τσάρλι Πουθ και του Γουίζ Καλίφα με το «See You Again». Η μπαλάντα έχει αναπαραχθεί μέχρι στιγμής 2.895.373.709 φορές, ξεπερνώντας τις συνολικά 2.894.426.475 προβολές που έχει καταγράψει το τραγούδι του Psy.
Το τραγούδι του Πουθ γράφτηκε ειδικά για την κινηματογραφική ταινία «Μαχητές των Δρόμων 7» και το οποίο ακούγεται στους τίτλους τέλους, σε ένα ειδικό αφιέρωμα για τον ηθοποιό Πολ Γουόλκερ, ο οποίος πέθανε σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα προτού ολοκληρωθεί η ταινία. Με τους αισθαντικούς στίχους και την απαλή μουσική, το «See YouAgain» (Θα σε δω ξανά) έχει γίνει ένα από τα πιο δημοφιλή ποπ μουσικά κομμάτια σε κηδείες στη Μεγάλη Βρετανία.
Το βίντεο έφτασε τις ένα δισεκατομμύριο προβολές μέσα με μόλις 6 μήνες, ενώ τον περασμένο Σεπτέμβριο ξεπέρασε τις 2 δισεκατομμύρια. Ωστόσο, η κυρίαρχη θέση του ως το μουσικό κομμάτι με τις περισσότερες προβολές πιθανόν δεν διαρκέσει πολύ αφού ένας άλλος υποψήφιος έχει έρθει να ταράξει τα νερά. Ο λόγος για τον καλλιτέχνη Λουίς Φόνσι και το κομμάτι Despacito, το οποίο έχει καταγράψει 2,5 δισεκατομμύρια προβολές σε διάστημα μόλις 6 μηνών.
Όπως αναφέρει στο δημοσίευμά του το BBC επικαλούμενο ανάλυση της εταιρείας Midia Research, κάθε προβολή ενός βίντεο κλιπ στο YouTube φέρνει στη μουσική βιομηχανία κέρδη 0,001 δολάρια. Εάν κάτι τέτοιο ισχύει, αυτό σημαίνει ότι το «See You Again» έχει παράγει μέχρι στιγμής, αποκλειστικά από το YouTube, κέρδη της τάξης των 2,9 εκατομμυρίων δολαρίων (περίπου 2,5 εκατομμύρια ευρώ).
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ-ΜΠΕ
- Συνελήφθη ο τράπερ Ivan Greko – Αγνόησε την αποφυλάκιση με κατ’ οίκον περιορισμό και οι άλλες «αμαρτίες»
- Αγρότης με δεσμευμένο λογαριασμό: «Δεν έχω ούτε ένα ευρώ» – H κυβέρνηση «λειτουργεί με πρακτικές Βόρειας Κορέας»
- Η Ρωσία στοχεύει να στρατολογήσει πάνω από 400.000 στρατιώτες το 2026
- Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Κυριακή 28.12.2025]
- Μπαλωθιές στο Ηράκλειο: Αδέσποτη σφαίρα κατέληξε σε διπλανό σπίτι
- Πίζα – Γιουβέντους 0-2: Χτίζει σερί η Μεγάλη Κυρία




