Χάρτινα Gucci, η τελευταία μόδα για τους νεκρούς του Χονγκ Κονγκ
Ο ιταλικός οίκος ειδών πολυτελείας Gucci έστειλε επιστολές σε καταστήματα του Χονγκ Κονγκ ζητώντας τους να πάψουν να πωλούν χάρτινες απομιμήσεις των προϊόντων του ως προσφορές για τους νεκρούς.
Ο ιταλικός οίκος ειδών πολυτελείας Gucci έστειλε επιστολές σε καταστήματα του Χονγκ Κονγκ ζητώντας τους να πάψουν να πωλούν χάρτινες απομιμήσεις των προϊόντων της ως προσφορές για τους εχθρούς.
Οι συγγενείς των νεκρών, λέει η παράδοση, οφείλουν να κρατούν ικανοποιημένους τους θανόντες προσφέροντάς τους φρούτα, εκλεκτά εδέσματα και χάρτινα αφιερώματα που καίγονται πάνω από τους τάφους για να φτάσουν στον άλλο κόσμο.
Όπως φαίνεται, οι πολυτελείς ιταλικές τσάντες και άλλα αξεσουάρ κρίνονται χρήσιμα ακόμα και στη μεταθανάτια ζωή. Εκτός από ρούχα και αξεσουάρ, αναφέρει το BBC, οι συγγενείς των νεκρών πλέον βάζουν φωτιά και σε χάρτινα σπορ αυτοκίνητα και επαύλεις με Δυτικό υπηρετικό προσωπικό.
«Σεβόμαστε απόλυτα το θέμα των κηδειών και πιστεύουμε ότι οι ιδιοκτήτες των καταστημάτων δεν είχαν πρόθεση να παραβιάσουν το εμπορικό σήμα της Gucci» αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Gucci Hong Kong, η οποία δείχνει να μην σκοπεύει να κινηθεί νομικά κατά των παραβατών.
Αν τα μαγαζιά συμμορφωθούν με το αίτημα της εταιρείας, οι συγγενείς των νεκρών ίσως επιτρέψουν σε πιο παραδοσιακά αφιερώματα, όπως ψεύτικα, φανταστικά χαρτονομίσματα με αστρονομική ονομαστική αξία.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Ντόρτμουντ – Παρί Σεν Ζερμέν (1-0) – Το post game του μεγάλου ημιτελικού
- Βγήκαν τα… χριστιανόμετρα πριν την κορύφωση του Θείου Δράματος
- Προϋπολογισμός: Το καθολικό Πάσχα ή η ακρίβεια έριξαν τα φορολογικά έσοδα;
- «Έθισαν τον 13χρονο και τον έκαναν διακινητή»
- «The Asunta Case»: Η αληθινή ιστορία της 12χρονης που δολοφονήθηκε από τους θετούς γονείς της
- Η Οικονομική Υστέρηση της Ελλάδας και η Ευρωζώνη