Audi RS4 Avant 2018: Έξι κύλινδροι, e-turbo και περισσότερη ισχύς από ποτέ
Το εμβληματικό μοντέλο επιδόσεων της Audi δίνει για πρώτη φορά το στίγμα του στο φωτογραφικό φακό, δίνοντας μια ευκαιρία αποκωδικοποίησης της πιο πληθωρικής από ποτέ προσωπικότητάς του.
Αν και το καμουφλάζ καλύπτει το σύνολο των επιφανειών του, η χαρακτηριστική διπλή οβάλ απόληξη της εξάτμισης, οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα αλλά και η μικρότερη απόσταση από το έδαφος «προδίδουν» το RS4 Αvant που πραγματοποιεί την πρώτη του εμφάνιση ως δοκιμαστικό πρωτότυπο σηματοδοτώντας την αντίστροφη μέτρηση για την άφιξή του.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι Γερμανοί θα περιμένουν ως την έκθεση της Φρανκφούρτης του 2017 για να παρουσιάσουν την συγκεκριμένη έκδοση η οποία θα αποχωριστεί των V8 των 4,2 λίτρων ισχύος 445 ίππων προς όφελος ενός V6 κινητήρα όχι όμως εις βάρος των επιδόσεών του.
Αυτές αναμένεται να τις εγγυηθεί ο ίδιος V6 3,0 λίτρων που «φορά» το S4 με τη διαφορά ότι στην περίπτωση τoυ RS4 εκτός από το συμβατικό σύστημα υπερτροφοδότησης θα αξιοποιηθεί και ένας ηλεκτροκίνητος υπερσυμπιεστής καυσαερίων, αντίστοιχης λογικής με αυτόν που έκανε πρεμιέρα στο SQ7 και ο οποίος θα αυξήσει τη διαθέσιμη ισχύ του κινητήρα σε τουλάχιστον 480 ίππους, ενισχύοντας παράλληλα και την αποδοτικότητα του μοντέλου.
Τις προδιαγραφές του RS4 Avant αναμένεται να συμπληρώσει η παρουσία του συστήματος quattro σε συνδυασμό με ένα οκτώ σχέσεων αυτόματο κιβώτιο, όπως αυτό που συναντάμε στα RS6, RS7 και S8 σε μια βελτιωμένη εκδοχή καθώς και η συνήθης ευρεία γκάμα αναβαθμίσεων στο πλαίσιο και στο σύστημα πέδησης με την υπογραφή RS.
Για την ιστορία, αξίζει να σημειωθεί ότι ο ηλεκτροκίνητος υπερσυμπιεστής καυσαερίων που θα χρησιμοποιηθεί στο γερμανικό 4άρι στην κορυφαία έκφανσή του και ο οποίος έχει ήδη βρει εφαρμογή στο SQ7 αναμένεται να χρησιμοποιηθεί επίσης και στην μελλοντική υπερτροφοδοτούμενη οκτακύλινδρη έκδοση του R8.