Land Rover Discovery 2016: Επανεφεύροντας την περιπέτεια με premium όρους
H νέα πέμπτη γενιά του επταθέσιου Discovery, δίνει για πρώτη φορά το στίγμα της ως δοκιμαστικό πρωτότυπο και μια ευκαιρία παρατήρησης του νέου πιο τεχνολογικά ενημερωμένου και πιο premium -από ποτέ- χαρακτήρα της.
Ένα περίπου ένα χρόνο μετά το λανσάρισμα του Discovery Sport, η βρετανική φίρμα ετοιμάζει το δεύτερο μέλος της πάλαι ποτέ “one car show” γκάμας του Discovery και το οποίο δεν είναι άλλο από την νέα, πέμπτη γενιά του.
Το εμβληματικό off-road εντοπίστηκε από το φωτογραφικό φακό να πραγματοποιεί δοκιμές εξέλιξης σε ισπανικό έδαφος δίνοντας για πρώτη φορά το στίγμα του, το οποίο, σχεδιαστικά, θα αντλήσει επιρροές από το Discovery Vision Concept και επί της ουσίας, θα προβάλλει έναν πιο τεχνολογικά ενημερωμένο και premium χαρακτήρα από ποτέ.
Ξεκινώντας από την αισθητική του, η πέμπτη γενιά του Discovery αναμένεται να διατηρήσει το μείγμα των γενναιόδωρων αναλογιών και των στοιχείων που υποδηλώνουν την off-road παράδοσή του, εντάσσοντας όμως στην εξίσωση περισσότερες καμπύλες και μια λιγότερο τετραγωνισμένη προσέγγιση που θα του προσδώσουν μια premium-lifestyle εικόνα που να ταιριάζει περισσότερο στο αστικό περιβάλλον.
Παρά την νέα πιο «αστική» προσέγγιση, η Land Rover δεν σκοπεύει να απεμπολήσει ούτε στο ελάχιστο τις off-road ικανότητες του Discovery ή να ενδώσει σε κάτι διαφορετικό σε ό,τι αφορά τις περγαμηνές χωρητικότητας ενός θαλάμου που μπορεί να φιλοξενήσει έως και επτά επιβαίνοντες ή να μεταμορφωθεί σε τεράστιο χώρο φόρτωσης.
Έτσι, τονίζοντας τον off-road χαρακτήρα του, το Discovery αναμένεται να διαθέτει ένα καινοτόμο σύστημα με τεχνολογία laser το οποίο θα διαβάζει το οδόστρωμα ή την επιφάνεια στην οποία κινείται, διαμορφώνοντας αναλόγως όλες τις παραμέτρους λειτουργίας του, από την κατανομή της ροπής μεταξύ των τεσσάρων τροχών και το ύψος της ανάρτησης, έως την απόκριση του κινητήρα και το βαθμό παρέμβασης των συστημάτων υποβοήθησης για «ειδικές» συνθήκες που συνήθως συναντάμε στην μεγάλη, SUV κατηγορία.
Σε ό,τι αφορά το θάλαμο επιβατών εκτός από το δεδομένο δίπτυχο ευρυχωρίας-πρακτικότητας, το Discovery αναμένεται να εγκαινιάσει μια νέα εποχή τεχνολογικής ενημερότητας και πολυτέλειας με κυρίαρχα στοιχεία τις μεγάλες οθόνες, ψηφιακές και αφής, σε συνδυασμό με παντός είδους gadget που θα αναλάβουν να καλύψουν τις ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών.
Εκτός από το δεδομένο head-up display, ψηφιακά όργανα και το «αλά ταμπλέτα» infotainment με πολλές δυνατότητες ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, το Discovery θα εγκαινιάσει μια καινοτόμο τεχνολογία η οποία με τη συνδρομή μιας σειράς αισθητήρων και καμερών θα προβάλλει πάνω στο καπό την μορφολογία του εδάφους κάτω από το αυτοκίνητο -σαν το καπό να ήταν διάφανο- μια λειτουργία ιδιαίτερα χρήσιμη σε απαιτητικές διαδρομές.
Μεταξύ των νέων τεχνολογιών που θα ενσωματώσει το νέο Discovery θα είναι και ενεργά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας laser, τα οποία εγγυώνται μέγιστη ορατότητα, συμβάλλοντας σε μια συνολικά πιο ασφαλή οδήγηση ανεξαρτήτως «τερέν».
Σε ό,τι αφορά τα «αθέατα» στοιχεία του νέου Discovery αξίζει να σημειωθεί ότι η βρετανική φίρμα θα αξιοποιήσει την ίδια «πλούσια» σε αλουμίνιο συνταγή με τα πιο πρόσφατα Range Rover μοντέλα της σε ό,τι αφορά την αρχιτεκτονική του νέου SUV, με σαφή πλεονεκτήματα σε επίπεδο βάρους.
Αναφορικά με τους κινητήρες, εκτός από τα τετρακύλινδρα και εξακύλινδρα συμβατικά μηχανικά σύνολα νέας γενιάς Ingenium που έχουμε ήδη δει σε προτάσεις των Jaguar-Land Rover, το Discovery θα προσθέσει στην γκάμα του και μια plug-in υβριδική εκδοχή.
Σύμφωνα με πληροφορίες, επίκεντρο για το υβριδικό σύνολο θα αποτελεί ο νέας γενιάς κινητήρας Ingenium των 2,0 λίτρων σε συνδυασμό με ηλεκτρικό μοτέρ, μπαταρίες και αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων.
Το υβριδικό σύνολο αναμένεται να περιορίζει αισθητά τα μεγέθη κατανάλωσης και εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα μέσα στην πόλη, αλλά και χάρη στο ηλεκτρικό μοτέρ, να προσφέρει μεγαλύτερη ακρίβεια στην κατανομή της ροπής, εξαλείφοντας τα φαινόμενα σπινιαρίσματος των τροχών στις off-road διαδρομές. Τις περγαμηνές του υβριδικού συνολου αναμένεται να συμπληρώσει ηλεκτρική αυτονομία έως και 20 χλμ.
AUTOMEDIA
- Κακοκαιρία Byron: Ήχησε το 112 στην περιοχή «Ποντιακά» Ελευσίνας – Πιθανή υπερχείλιση του ποταμού
- Ο Κουέντιν Ταραντίνο τελικά «δεν αντέχει» τους μισούς ηθοποιούς του Χόλιγουντ – Και πιο πολύ τον Όουεν Γουίλσον
- Πούτιν: Θερμή υποδοχή του Ρώσου προέδρου στην Ινδία – Στο επίκεντρο το πετρέλαιο, υπό την πίεση των ΗΠΑ
- Το Παγκόσμιο Κύπελλο… ξεκινάει: Το βράδυ της Παρασκευής η κλήρωση του Μουντιάλ 2026
- Κακοκαιρία Byron: Υπερχείλισε ποταμός – Κινδύνευσαν τουρίστες και κάτοικοι στη Φοινικούντα
- Αγρότες: Χιλιάδες τρακτέρ στους δρόμους, «η πιο μεγάλη κινητοποίηση από το 2016» – Στα σκοινιά η κυβέρνηση
- 18 χρόνια και 1.297 αγώνες: Ο ΛεΜπρόν για πρώτη φορά μονοψήφιος από το 2007!
- Η Pantone κάνει μια εκπληκτική επιλογή για το χρώμα (μη χρώμα) της χρονιάς 2026 -«Η ιστορία από την αρχή»
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις






![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Παρασκευή 05.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/pexels-kammeran-gonzalez-keola-3137381-9559884-315x220.jpg)


























































Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442