Το Δικαίωμα στη Λήθη και για τους Αμερικανούς, ζητά το Consumer Watchdog
Το περίφημο «Δικαίωμα στη Λήθη» επιζητά και για τους Αμερικανούς μια πολύ ισχυρή ομάδα προάσπισης των δικαιωμάτων των καταναλωτών. Το Consumer Watchdog ζητά από την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου να διερευνήσει το θέμα και να πράξει αναλόγως.
Το περίφημο «Δικαίωμα στη Λήθη» επιζητά και για τους Αμερικανούς μια πολύ ισχυρή ομάδα προάσπισης των δικαιωμάτων των καταναλωτών. Το Consumer Watchdog ζητά από την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου να διερευνήσει το θέμα και να πράξει αναλόγως. Το έγγραφο που παραδίδει στην FTC το Consumer Watchdog αφορά ειδικά στην Google, και στην αποτυχία του να δώσει την δυνατότητα να αιτηθούν την διαγραφή παραπομπών σε περιεχόμενο που αφορά στους Αμερικανούς.
Στην Ευρώπη το Δικαίωμα στην Λήθη αφορά την δυνατότητα των χρηστών του Διαδικτύου να ζητούν από τις μηχανές αναζήτησης να διαγράφουν από τα ευρετήριά τους παραπομπές σε πληροφορίες που ανακαλούνται κατά την αναζήτηση με το ονοματεπώνυμο του χρήστη, αφού τεκμηριώσουν ότι πρόκειται για παρωχημένες, ανακριβείς ή άσχετες πληροφορίες.
Πάντως, ο CEO τηςGoogle, ο ΈρικΣμιντείχε επίσης ευθαρσώς δηλώσει πως «εάν έχετε κάτι να κρύψετε, ίσως δεν θα έπρεπε να το έχετε πράξει».
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.