Η πρακτικότερη εκδοχή του νέου A4 αυξάνει τα περάσματά της στο κλείστρο του φωτογραφικού φακού, δίνοντας μια πιο εμπεριστατωμένη εικόνα για την νέα γενιά του γερμανικού μοντέλου.
Μετά την πληθώρα κατασκοπικών λήψεων της νέας γενιάς του Α4 στην τετράθυρη εκδοχή του, η Avant έκδοση του μοντέλου έρχεται να διεκδικήσει το δικό της μερίδιο στο κλείστρο του φωτογραφικού φακού και στα πεδία δοκιμών δίνοντας μια άλλη «διάσταση» της νέας γενιάς του μοντέλου που θα είναι διαθέσιμη σε Sedan, Αvant και Αllroad εκδόσεις.
Με δεδομένο ότι το νέο Α4 θα αποκαλυφθεί –ως sedan- το καλοκαίρι του 2015, πραγματοποιώντας το παγκόσμιο ντεμπούτο του στην έκθεση της Φρανκφούρτης με την προοπτική να λανσαριστεί αμέσως μετά, η Avant έκδοση αναμένεται να ξεκινήσει την εμπορική της πορεία περίπου ένα χρόνο αργότερα, αν και αναμένεται να έχει δώσει το στίγμα της μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2016.
Σε ό,τι αφορά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της σχεδίασης της πρακτικότερης εκδοχής του νέου Α4, σύμφωνα με τις λήψεις του φωτογραφικού φακού -και- το νέο Α4 Αvant αναμένεται να έχει λίγο μεγαλύτερο μέγεθος αλλά και μεγαλύτερα μετατρόχια, ενώ θα υιοθετήσει και ένα πιο έντονο τόξο οροφής το οποίο θα καταλήγει σε μια διακριτή αεροτομή προς όφελος μιας πιο δυναμικής εμφάνισης. Οι νέες τους διαστάσεις εκτός από τις διαφορές στην εμφάνιση αναμένεται να εξασφαλίσουν και περισσότερη ευρυχωρία τόσο στο θάλαμο επιβατών όσο και στο πορτ μπαγκάζ.
Παρά την αύξηση των διαστάσεων του, περιορισμένο κατά περίπου 100 κιλά αναμένεται να είναι το βάρος του χάρη στις εξασφαλίσεις της νέας αλλά ήδη γνωστής από το Q7- πλατφόρμας στην οποία θα βασίζεται.
Η νέα αυτή αρχιτεκτονική έχει κωδικοποιηθεί ως MLB Evo προσφέρει τη δυνατότητα εκτεταμένης χρήσης ελαφρών υλικών και το συνδυασμό του υψηλής αντοχής χάλυβα με υλικά όπως το αλουμίνιο, το μαγνήσιο και τα συνθετικά υλικά προς όφελος της μείωσης βάρους, δίνοντας παράλληλα τη δυνατότητα «φιλοξενίας» τόσο συμβατικών όσο και εναλλακτικών μηχανικών συνόλων.
Έτσι, το νέο Audi A4 θα συμπεριλάβει για πρώτη φορά στην γκάμα του plug-in υβριδική έκδοση, ενώ σε ορισμένες αγορές θα είναι επίσης διαθέσιμο σε έκδοση φυσικού αερίου. Επιπλέον κάθε άλλο παρά μπορούν να αποκλειστούν και αμιγώς ηλεκτροκίνητες εκδόσεις οι οποίες αναμένονται σε δεύτερο χρόνο.
Όλα τα παραπάνω στοιχεία σε συνδυασμό και με τα υπόλοιπα νέα χαρακτηριστικά αναμένεται να έχουν σημαντική επίδραση στη βελτίωση της αποδοτικότητας του μοντέλου, αλλά και των οδικών χαρακτηριστικών του στις προσανατολισμένες προς τις επιδόσεις, εκδόσεις.
Σε ό,τι αφορά τους «συμβατικούς» κινητήρες, την γκάμα θα πλαισιώσουν τα «συνήθη» ύποπτα σύνολα από το πλούσιο οπλοστάσιο του γερμανικού ομίλου σε συνδυασμό με μηχανικά κιβώτια έξι σχέσεων ή διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.
Στις επιλογές του θα συμπεριληφθεί το σύστημα τετρακίνησης της γερμανικής φίρμας quattro, ενώ το παρών στις εξοπλιστικές του επιλογές αναμένεται να δώσει και σύστημα τετραδιεύθυνσης. Τις προδιαγραφές του θα συμπληρώσει η πολλαπλών συνδέσμων εμπρός ανάρτηση με πέντε συνδέσμους ανά τροχό, ενώ στους πίσω τροχούς θα αξιοποιηθεί η ενεργή, ανεξάρτητη τραπεζοειδής ανάρτηση της Audi.