Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Mercedes-Benz GLC 2016: Νέα εποχή

Mercedes-Benz GLC 2016: Νέα εποχή

Μεγαλύτερο, κομψότερο, δυναμικότερο και πιο ικανό από ποτέ υπόσχεται να είναι το μοντέλο που θα αντικαταστήσει την GLK, με τη συνδρομή της αρχιτεκτονικής και τεχνολογίας που πρωτογνωρίσαμε στην C-Class.

Ο χρόνος μετράει πλέον αντίστροφα για την νέα GLC -όπως θα ονομάζεται η νέα γενιά της GLK- και η οποία με δεδομένη την υπερπληθώρα κατασκοπικών λήψεων δεν έχει πια και πολλά να κρύψει.

Εκτός, λοιπόν, από το δεδομένο νέο όνομα, η GLC θα αλλάξει ριζικά και την εμφάνισή της, με τη συνδρομή αυξημένου μεταξονίου και μετατροχίων που θα της εξασφαλίσουν μεγαλύτερες διαστάσεις, αλλά και με τις περισσότερες καμπύλες και την πιο coupe σχεδίασης οροφή που συντείνουν σε μια πιο σπορ και δυναμική παρουσία.

Οι νέες της αναλογίες εκτός από το προφανές… της νέας εμφάνισης θα αυξήσουν και τη διαθέσιμη ευρυχωρία στο εσωτερικό του γερμανικού SUV προσφέροντας περισσότερη άνεση από ποτέ στους επιβαίνοντες.

Παράλληλα, η νέα της αρχιτεκτονική η οποία «προέρχεται» από την C-Class και διακρίνεται για την υψηλή «περιεκτικότητά» της σε αλουμίνιο θα συμβάλλει στον περιορισμό του βάρους αλλά και συνδυαστικά και με τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά της, στη βελτίωση του κέντρου βάρους.

Αυτά με τη σειρά τους, αναμένεται να έχουν απτά οφέλη τόσο στην αποδοτικότητα όσο και στα οδικά χαρακτηριστικά της GLC.

Σε ό,τι αφορά τις εκδόσεις, στη βάση της γκάμας αναμένεται να πάρει θέση ένας νέος τετρακύλινδρος κινητήρας 1,8 λίτρων και ο οποίος θα εξοπλίζει την GLC 250.

Αμετακίνητο αναμένεται να παραμείνει το diesel μοτέρ των 2,1 λίτρων, ενώ στην κορυφή της γκάμας, θα εξακολουθεί να υφίσταται ένας V6 κινητήρας για την έκδοση GLC 350.

Με δεδομένη τη συγγένεια της GLC με την C-Class, τις διαθέσιμες εκδόσεις αναμένεται να συμπληρώσει μια plug-in υβριδική έκδοση στα πρότυπα της αντίστοιχης C 350 plug-in hybrid που πραγματοποίησε την πρεμιέρα της σε αμερικανικό έδαφος τον Ιανουάριο και η οποία περιορίζει τις τιμές κατανάλωσης καυσίμου της σε 2,1 λίτρα και τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε 48 γρ./χλμ.

Επίσης με δεδομένο ότι το συγκεκριμένο πρωτότυπο εντοπίστηκε στο Affalterbach, έδρα της ΑΜG και «φοράει» ιδιαιτέρως μεγάλες ζάντες δεν αποκλείεται να κρύβει κάτω από τις επιφάνειες του τις φροντίδες του βελτιωτικού της Mercedes-Benz και τον διπλά υπετροφοδοτούμενο V8 των 4,0 λίτρων που εξοπλίζει και την C 63 AMG αποδίδοντας 476 και 510 ίππους στις δύο διαθέσιμες εκδοχές της.

AUTOMEDIA

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο