
Διάκριση για το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της WIND στο CRM Grand Prix 2013
Την πρώτη θέση κατέκτησε η Εξυπηρέτηση Πελατών της WIND στο διαγωνισμό «CRM Grand Prix 2013», που έλαβε χώρα την Παρασκευή 11 Ιουλίου σε ειδική εκδήλωση. Η εταιρία τιμήθηκε με το ανώτερο βραβείο Gold στην κατηγορία Telephone Response έως 50 εκπροσώπους σε αναγνώριση των υπηρεσιών που προσφέρει μέσω της υπηρεσίας τηλεφωνικής εξυπηρέτησης. «Η σημαντική αυτή διάκριση […]
Την πρώτη θέση κατέκτησε η Εξυπηρέτηση Πελατών της WIND στο διαγωνισμό «CRM Grand Prix 2013», που έλαβε χώρα την Παρασκευή 11 Ιουλίου σε ειδική εκδήλωση. Η εταιρία τιμήθηκε με το ανώτερο βραβείο Gold στην κατηγορία Telephone Response έως 50 εκπροσώπους σε αναγνώριση των υπηρεσιών που προσφέρει μέσω της υπηρεσίας τηλεφωνικής εξυπηρέτησης.
«Η σημαντική αυτή διάκριση είναι το επιστέγασμα της δέσμευσης τόσο της Διοίκησης της εταιρίας όσο και των ίδιων των εργαζομένων στην Εξυπηρέτηση Πελατών για την παροχή της πλέον ολοκληρωμένης τηλεφωνικής εξυπηρέτησης σε κάθε πελάτη, η οποία διασφαλίζει συνεχώς την ακρίβεια της ενημέρωσης, την εγκυρότητα και πληρότητα της παρεχόμενης πληροφορίας, καθώς και το υψηλό επίπεδο ικανοποίησης του πελάτη», δήλωσε ο Γιάννης Τσαγιάννης, Customer Operations Director της WIND Ελλάς.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της WIND υποδέχεται μηνιαίως πάνω από 250.000 κλήσεις για θέματα κινητής, σταθερής τηλεφωνίας και internet. Περισσότερο από το 80% των συνδρομητών εξυπηρετείται σε λιγότερο από 20 δευτερόλεπτα, ενώ από το πρώτο τηλεφώνημα παρέχεται επίλυση σε ποσοστό μεγαλύτερο του 80%.
Ο ετήσιος θεσμός του CRM Grand Prix έχει καθιερωθεί στην Ελλάδα από την Teleperformance Hellas, μέλος του πολυεθνικού ομίλου της Teleperformance, της μεγαλύτερης εταιρίας στην παροχή «Multichannel Customer Experience Management Outsourcing» στον κόσμο, με σκοπό την ανάδειξη και επιβράβευση των καλύτερων Contact Centers κάθε χώρας. Στην Ελλάδα ο διαγωνισμός διεξήχθη φέτος για 15η συνεχή χρονιά και περιελάμβανε συμμετοχές από 44 εταιρίες που απασχολούν συνολικά πάνω από 2.000 εργαζόμενους σε τμήματα εξυπηρέτησης πελατών, οι οποίοι καθ’ όλη τη διάρκεια του διαγωνισμού δέχτηκαν 1.320 «Μυστικές Κλήσεις».
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Συνταγή: Λουκουμάδες
- Θερμό επεισόδιο ανάμεσα σε Κίνα – Ιαπωνία με κινεζικά μαχητικά να «λοκάρουν» παρατεταμένα ιαπωνικά
- Το crypto θαύμα του Έρικ Τραμπ: Πώς πολλαπλασίασε την περιουσία του σε έναν χρόνο
- Wall Street: Μια νέα «αγαπημένη» μετοχή της (ξανά)ανακάλυψαν οι billionaires
- Προεδρικές εκλογές στην Ονδούρα: Ο ΟΑΚ ζητεί «επιτάχυνση» της καταμέτρησης
- Αλγερία: 14 νεκροί, 34 τραυματίες σε τροχαίο στο οποίο ενεπλάκη λεωφορείο
- Νομικό μέτωπο από Costco, Revlon και Kawasaki κατά των δασμών Τραμπ
- Μάλι: Νέα επίθεση τζιχαντιστών εναντίον οχηματοπομπής που μετέφερε καύσιμα [Βίντεο]
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις






![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Κυριακή 07.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/milky-way-4006343_1920-1-315x220.jpg)





















![Μάλι: Νέα επίθεση τζιχαντιστών εναντίον οχηματοπομπής που μετέφερε καύσιμα [Βίντεο]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/jinim-3-315x220.jpg)


![Τουλάχιστον 23 νεκροί εξαιτίας πυρκαγιάς σε νυχτερινό κέντρο στην Ινδία στο κρατίδιο της Γκόα [βίντεο]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/goa-fire-315x220.jpg)


































Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442