Μπορεί οι φήμες που θέλουν τον γνωστό βρετανό πράκτορα να παραγγέλνει την μπίρα του λέγοντας «πιάσε μια «πράσινη»» να παραμένουν ανεπιβεβαίωτες, ωστόσο το ότι η Heineken αλλάζει όνομα για χάρη των Ελλήνων κάθε άλλο παρά φήμη είναι!

Αν και μοιάζει με πρωταπριλιάτικο αστείο μέσα στο κατακαλόκαιρο, είναι γεγονός! Η Heineken, η αγαπημένη «Πράσινη» των Ελλήνων, αλλάζει το όνομά της σε «Πράσινη» για χάρη του ελληνικού κοινού που την προτιμά και την επιλέγει όλα αυτά τα χρόνια.

«Μάστορα, πιάσε μια πράσινη!» Ο κώδικας επικοινωνίας μεταξύ επαγγελματία και πελάτη που έχει αναπτυχθεί και αποτυπωθεί στη συνείδηση των Ελλήνων για δεκαετίες όταν ζητούν μια Heineken, έρχεται να… δικαιωθεί το φετινό καλοκαίρι, καθώς η εταιρεία προχωρά σε αυτό το… πρωτόγνωρο -διεθνώς- εγχείρημα, αλλάζοντας το brand της και χρησιμοποιώντας το «παρατσούκλι» που της έχει δώσει ένας ολόκληρος λαός: «Πράσινη»!

Και επειδή όλα μπορούν να γίνουν σε αυτή τη ζωή, όπως μας αποδεικνύει και η Heineken με τη νέα της καμπάνια, μέσα στην καρδιά του καλοκαιριού το ελληνικό κοινό θα μπορεί πλέον να παραγγείλει μια «Πράσινη»… και με τη βούλα!

Σκέψου γίνεται… Η θετική σκέψη και η αισιοδοξία αρκούν για να γίνουν ακόμα και τα πιο τρελά μας όνειρα πραγματικότητα!

#skepsouginetai

Ξένη δημοσίευση