Citroen C4 Cactus 2014: O μινιμαλισμός της άνεσης
H Citroen αποκάλυψε το νέο της μοντέλο το οποίο... "απαλλάσσεται από κάθε τι περιττό", υποσχόμενο μέσα από μια ιδιόρρυθμα αφαιρετική προσέγγιση να προσφέρει την μέγιστη δυνατή πρακτικότητα και χρηστικότητα μιας καθαρόαιμης αστικής πρότασης.
Spotlight
- Η ιστορία της Γαλλίδας που έμαθε να πιλοτάρει ελικόπτερο για να βγάλει τον άντρα της από τη φυλακή
- Ποια είναι η πραγματική κατάσταση στα Δημοτικά και Νηπιαγωγεία;
- Καφές σε πιπεριά; Μία καφετέρια το τολμά και κερδίζει τις εντυπώσεις
- Επικό: Ο Καντίροφ κατηγορεί τον Μασκ ότι απενεργοποίησε το Tesla που του χάρισε
Η γαλλική φίρμα έκανε και επισήμως τα αποκαλυπτήρια της έκδοσης παραγωγής του Citroen C4 Cactus, ενός αυτοκινήτου που «…σχεδιάστηκε για να εστιάσει σε αυτά που έχουν πραγματική σημασία για τους καταναλωτές» όπως υποστηρίζουν οι δημιουργοί του.
Το C4 Cactus εκτός από την προφανή πιστότητά του στο πρωτότυπο που προηγήθηκε, αποτελεί ένα «ψηλό μικρομεσαίο hatchback» με διαστάσεις 4,16 μ. μήκος, 1,73 μ. πλάτος, 1,48 μ. ύψος και μεταξόνιο 2,6 μέτρων με σαφή στόχο την παροχή ενός συνδυασμού άνεσης και πρακτικότητας προσανατολισμένης σε αστικό περιβάλλον.
Από την πανοραμική ηλιοροφή και τα χαρακτηριστικά Airbumps -τις κυψελίδες αέρα σε επίμαχα σημεία του αμαξώματος που αποσκοπούν στην αποτροπή φθορών κατά την καθημερινή χρήση- έως τον ιδιόρρυθμο σχεδιασμό του θαλάμου επιβατών, όλα συντείνουν σε μια αστική πρόταση που αποσκοπεί στη μέγιστη χρηστικότητα-αποδοτικότητα σε κάθε επίπεδο.
Στο ίδιο πλαίσιο και χάρη στην αφαιρετική και ευέλικτη προσέγγιση στο σχεδιασμό του εντός και εκτός, το βάρος του C4 Cactus περιορίζεται σε 925 κιλά, δηλαδή σε 200 κιλά λιγότερα από το γνωστό μας C4.
Στο ίδιο αποδοτικό πλαίσιο οι εκδόσεις του C4 Cactus θα εξοπλίζονται με κινητήρες νέας γενιάς προδιαγραφών Euro 6, βενζίνης και πετρελαίου τεχνολογίας Pure Tech και BlueHDi, αντίστοιχα, οι οποίοι διαθέτουν τεχνολογία stop/start.
Αναλυτικότερα στις διαθέσιμες επιλογές αναμένεται να συμπεριληφθούν, μεταξύ άλλων, ο τρικύλινδρος 1,2 λίτρων βενζίνης, ο turbo 1,6 λίτρων diesel αλλά και ο επίσης υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας των 1,6 λίτρων.
Αυτό σημαίνει ότι οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα για τις εκδόσεις βενζίνης θα ξεκινούν κάτω από τα 100 γραμμ./χλμ. ενώ οι εκδόσεις diesel θα ξεκινούν από τα 82 γραμμ./χλμ. με τιμή κατανάλωσης 3,1 λίτρα/100 χλμ.
Το δίπτυχο μέγιστης αποδοτικότητας-χρηστικότητας ακολουθούν και οι εσωτερικοί χώροι οι οποίοι υπακούουν στην ίδια μινιμαλιστική προσέγγιση, με την οθόνη αφής επτά ιντσών του infotainment να συγκεντρώνει τις λειτουργίες των παντός είδους χειριστηρίων. Παράλληλα, όλα τα όργανα συγκεντρώνονται σε μια αφαιρετική ψηφιακή κεντρική κονσόλα.
Χαρακτηριστικό δείγμα του σκεπτικού της σχεδίασης είναι ο περιστροφικός επιλογέας ταχυτήτων στις εκδόσεις με το αυτοματοποιημένο κιβώτιο ETG που συνδυάζεται με paddles στο τιμόνι. Ένα άλλο χαρακτηριστικό στοιχείο της σχεδίασης του θαλάμου είναι το ενιαίο μπροστινό «lounge» κάθισμα. Την εικόνα των διαθέσιμων εσωτερικών χώρων συμπληρώνει το πορτ μπαγκάζ με χωρητικότητα που ανέρχεται σε 358 λίτρα.
Παρά την αφαιρετική προσέγγιση ο εξοπλισμός του γαλλικού μοντέλου περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, σύστημα αυτόματου κλιματισμού, σύστημα πλοήγησης, κάμερες οπισθοπορείας, Park Assist, cruise control και σύστημα Hill Start.
Επιπλέον, στα συστήματα ασφαλείας του C4 Cactus συγκαταλέγεται και ο καινοτόμος αερόσακος οροφής για το συνοδηγό ο οποίος πέρα απο τα καθήκοντα ασφάλειας που έχει, εξυπηρετεί καλύτερα το εργονομικό σκεπτικό με το οποίο σχεδιάστηκε το μοντέλο.
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις