Την πολύ μαλακή και τη μέση γόμα επέλεξε η Pirelli για τα ειδικά χαρακτηριστικά της αργής πίστας, στο Grand Prix της Σιγκαπούρης.
Ως προς τη διάρκεια, είναι συνήθως ο μεγαλύτερος αγώνας της χρονιάς και συχνά αγγίζει το όριο των δύο ωρών, κάτι που σημαίνει ότι τα μονοθέσια μεταφέρουν το μεγαλύτερο φορτίο καυσίμου της σεζόν.
Είναι επίσης ένας από τους αγώνες με τον υψηλότερο δείκτη υγρασίας όλης της χρονιάς και στατιστικά υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες παρέμβασης του αυτοκινήτου ασφαλείας. Όλα τα παραπάνω επηρεάζουν τον ρυθμό φθοράς των ελαστικών και τη στρατηγική των ομάδων.
Εξηγώντας τη λογική της Pirelli για τις επιλογές της, o αγωνιστικός διευθυντής της ιταλικής εταιρείας, Paul Hembery, δήλωσε τα εξής: «Τα ελαστικά που φέρνουμε φέτος στη Σιγκαπούρη είναι διαφορετικά από πέρυσι που είχαμε επιλέξει την πολύ μαλακή και τη μαλακή γόμα.
Κι αυτό επειδή η γκάμα μας είναι συνολικά πιο μαλακή φέτος για μεγιστοποίηση των επιδόσεων και της πρόσφυσης.
Η Σιγκαπούρη έχει αρκετές ανωμαλίες -τυπικό χαρακτηριστικό των σιρκουί ασφάλτινων δρόμων- ενώ υπάρχουν πολλά στοιχεία όπως λευκές σημάνσεις και φρεάτια που υπονομεύουν την πλευρική και ελκτική πρόσφυση.
Ο αγώνας γίνεται το βράδυ που σημαίνει ότι τα ελαστικά έχουν να αντιμετωπίσουν κάποιες μοναδικές παραμέτρους όσον αφορά την εξέλιξη της θερμοκρασίας στην πίστα και το περιβάλλον.
Είναι ένας αγώνας μεγάλης διάρκειας κάτι που δίνει πολλά περιθώρια στις ομάδες να εφαρμόσουν ενδιαφέρουσες στρατηγικές στον πιο θεαματικό αγώνα από κάθε άποψη».
Στον περσινό αγώνα, οι πιλότοι του βάθρου ακολούθησαν στρατηγική δύο pit stop. Ο Sebastian Vettel ήταν νικητής εκκινώντας από την τρίτη θέση με την πολύ μαλακή γόμα και στη συνέχεια ολοκλήρωσε αλλάζοντας δύο φορές μαλακή.
Ο Jenson Button τερμάτισε δεύτερος και ο Fernando Alonso τρίτος, εφαρμόζοντας ακριβώς την ίδια στρατηγική.
Η στρατηγική του αγώνα στη Σιγκαπούρη πρέπει να είναι εξαιρετικά ευέλικτη καθώς λαμβάνεται υπόψη η μεγάλη πιθανότητα εμφάνισης του αυτοκινήτου ασφαλείας. Πέρυσι υπήρξαν δύο περίοδοι με το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα.
Όσο το αυτοκίνητο ασφαλείας είναι στην πίστα, οι οδηγοί μπορούν να κάνουν κάποιο pit stop χωρίς απώλειες χρόνου ενώ παράλληλα επιβραδύνεται ο ρυθμός φθοράς των ελαστικών αφού οι χρόνοι γύρου είναι αισθητά πιο αργοί.