Μείωση εσόδων για τη Forthnet το πρώτο τρίμηνο του 2013
Μειωμένα ήταν τα ενοποιημένα έσοδα της Forthnet το πρώτο τρίμηνο του 2013 και διαμορφώθηκαν στα 97,5 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε η εταιρεία.
Μειωμένα ήταν τα ενοποιημένα έσοδα της Forthnet το πρώτο τρίμηνο του 2013 και διαμορφώθηκαν στα 97,5 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε η εταιρεία.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η πτώση αυτή οφείλεται, κυρίως, λόγω της συμπίεσης τιμών, που υφίσταται η λιανική αγορά, αλλά και στην αλλαγή των λογιστικών μεθόδων. Η μείωση του τζίρου, προσαρμοσμένη, είναι στο επίπεδο του 5,5%.
Ειδικότερα, τα ενοποιημένα έσοδα (ομαλοποιημένα), για το πρώτο τρίμηνο του 2013, είναι χαμηλότερα του πρώτου τριμήνου του 2012, λόγω της πτώσης του μέσου εσόδου ανά συνδρομητή, του δυσμενούς μακροοικονομικού περιβάλλοντος και του έντονου ανταγωνισμού.
Παρά το γεγονός ότι οι καθαρές νέες συνδέσεις, το πρώτο τρίμηνο του 2013, έφτασαν τις 28.036, αυξημένες κατά πολύ, σε σχέση με τις 4.275 του αντίστοιχου πρώτου τριμήνου του 2012, η επίπτωση των αυξημένων νέων συνδρομητών δεν αποτυπώνεται πλήρως στα έσοδα του πρώτου τριμήνου του 2013.
Το προσαρμοσμένο EBITDA του πρώτου τριμήνου του 2013 ανήλθε στα 17,9 εκατ. ευρώ, συγκρινόμενο με τα 21 εκατ. ευρώ, το πρώτο τρίμηνο του 2012, κυρίως, λόγω της πτώσης εσόδων. Η αυξημένη απόκτηση νέων συνδρομητών, η πτώση του μέσου εσόδου ανά συνδρομητή, καθώς και το κόστος αντικατάστασης των αποκωδικοποιητών παλαιάς γενεάς με νέους, οδήγησαν σε πτώση του EBITDA, σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2012.
Ο συνολικός τραπεζικός δανεισμός, το πρώτο τρίμηνο του 2013, ήταν χαμηλότερος κατά 10 εκατ. ευρώ, σε σχέση με το τέταρτο τρίμηνο του 2012, ενώ η εταιρεία επηρεάστηκε από έκτακτη ζημία κατά 1 εκατ. ευρώ, λόγω των εξελίξεων στην Κύπρο.
Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2013, η Forthnet ξεπέρασε τις 185.000 ελληνικά νοικοκυριά, τα οποία εξυπηρετεί με συνδυαστικές υπηρεσίες, κλείνοντας το τρίμηνο με αύξηση 32,6%, σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2012.
Η συνδρομητική της βάση στις τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες αυξήθηκε κατά 8,7%, σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, ξεπερνώντας τους 573.000 συνδρομητές.
Αντίστοιχα, το μερίδιο στους νέους συνδρομητές LLU (αδεσμοποίητος τοπικός βρόχος) ανήλθε στο επίπεδο-ρεκόρ του 85,7%, επιβεβαιώνοντας την απήχηση των εμπορικών πρωτοβουλιών σε επίπεδο συνδυαστικών υπηρεσιών.
Τέλος, σε ό,τι αφορά στις υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης, η συνδρομητική βάση αυξήθηκε κατά 3,9%, σε σχέση με αυτήν του πρώτου τριμήνου του 2012, ξεπερνώντας τις 374.000 νοικοκυριά.