Σάββατο 06 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Honda Civic Tourer 2014: Η νέα πρακτική διάσταση

Honda Civic Tourer 2014: Η νέα πρακτική διάσταση

Δοκιμές εξέλιξης για την Tourer έκδοση του Civic η οποία φαίνεται να τηρεί τις σχεδιαστικές υποσχέσεις που έδωσε το αντίστοιχο concept, επιχειρώντας να συνδυάσει το δυναμισμό του ιαπωνικού μοντέλου με την πρακτικότητα.

Μετά την παρουσίασή του, ως πρωτοτύπου στην έκθεση της Γενεύης, το πρακτικότερο μέλος της γκάμας του Civic, πραγματοποιεί δοκιμές εξέλιξης εν όψει της άφιξής του, ως έκδοσης παραγωγής, το Σεπτέμβριο 2013.

Παρά το καμουφλάζ που καλύπτει το σύνολο των επιφανειών του δοκιμαστικού πρωτοτύπου, η σχεδιαστική του συνάφεια με το concept car είναι κάτι παραπάνω από ορατή.

Έτσι, το δοκιμαστικό πρωτότυπο διατηρεί ανέπαφα τη σιλουέτα του του Civic Tourer Concept, διαθέτοντας το ίδιο επικλινή γραμμή οροφής η οποία καταλήγει, συναντώντας την γραμμή των παραθύρων στο πίσω τμήμα. Η έκδοση παραγωγής φαίνεται ωστόσο να αποχωρίζεται την αδρή σχεδίαση των πίσω θόλων και την μεγάλη αεροτομή, προς όφελος μιας διακριτικότερης.

Μια προσεκτική παρατήρηση στο δοκιμαστικό πρωτότυπο αποκαλύπτει ότι το παρών δίνουν, επίσης, στοιχεία όπως οι γραμμές οροφής, αλλά και το spoiler στη θύρα πορτ μπαγκάζ, το οποίο, στο concept car, φιλοξενούσε ένα ενιαίο φως φρένου που καταλάμβανε όλο το πλάτος της και αναμένεται να διατηρηθεί και στην έκδοση παραγωγής.

Σε επίπεδο πρακτικότητας, όπως προκύπτει από τις λήψεις του φωτογραφικού φακού, το Civic Tourer θα διαθέτει μια μεγάλη τετράγωνη θύρα πορτ μπαγκάζ η οποία καταλήγει χαμηλά, στον προφυλακτήρα, καθιστώντας ευκολότερη τη φόρτωση αντικειμένων.

Παράλληλα, αν και η Honda δεν έχει ακόμα δημοσιοποιήσει στοιχεία σχετικά με τα μεγέθη του πορτ μπαγκάζ, υπόσχεται ότι το Civic Tourer θα παρέχει μια από τις μεγαλύτερες “χωρητικότητες” της κατηγορίας του.

Η γκάμα κινητήρων αναμένεται να συμπεριλάβει σύνολα όπως ο 1,6 λίτρων i–DTEC πετρελαιοκινητήρας, απόδοσης 120 ίππων ο οποίος αναμένεται να εκλύει λιγότερο από 100 γραμμ./χλμ. διοξειδίου του άνθρακα.

Το παρών στην γκάμα αναμένεται να δώσει επίης ο 2,2 λίτρων diesel κινητήρας της Honda, ενώ οι βενζινοκίνητες εκδόσεις θα εξοπλίζονται με τους γνωστούς κινητήρες χωρητικότητας 1,4 και 1,8 λίτρων.

AUTOMEDIA

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 06 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο