Ανάλογα με τα κιλά τους θα χρεώνονται επιβάτες αεροπορικής εταιρείας
Ποιος είναι ο πιο δίκαιος τρόπος για να ταξιδεύει κανείς; Την απάντηση στο ερώτημα δίνει ο επικεφαλής της αεροπορικής εταιρείας Samoa Air, Κρις Λάνγκτον, που τάχθηκε υπέρ της απόφασης της αερογραμμής να χρεώνει τους επιβάτες, όχι ανάλογα με τις αποσκευές τους, αλλά με βάση τα κιλά τους.
Ποιος είναι ο πιο δίκαιος τρόπος για να ταξιδεύει κανείς; Την απάντηση στο ερώτημα δίνει ο επικεφαλής της αεροπορικής εταιρείας Samoa Air, Κρις Λάνγκτον, που τάχθηκε υπέρ της απόφασης της αερογραμμής να χρεώνει τους επιβάτες, όχι ανάλογα με τις αποσκευές τους, αλλά με βάση τα κιλά τους.
Οι επιβάτες θα καταβάλλουν ένα προσυμφωνημένο ποσό, που θα αυξομειώνεται ανάλογα με τα κιλά τους και θα ποικίλει ανάλογα με το μήκος της διαδρομής του αεροπλάνου.
Να σημειωθεί πάντως ότι η εταιρεία πετά μόνο μέσα στο νησιωτικό σύμπλεγμα των Σαμόα και προς αυτό.
«Οι αεροπορικές εταιρείες δίνουν μεγαλύτερη σημασία στο βάρος [των επιβατών] παρά στις θέσεις [του αεροσκάφους]», υποστήριξε ο Λάνγκτον στον αυστραλέζικο ραδιοφωνικό σταθμό ABC, λέγοντας πως «οι άνθρωποι είναι μεγαλύτεροι, φαρδύτεροι και ψηλότεροι σχέση με 50 χρόνια πριν».
Ειδικά οι οικογένειες με παιδιά θα βγουν κερδισμένες, σημείωσε.
«Ιδέα του μέλλοντος», χαρακτήρισε ο Λάνγκτον την ανορθόδοξη απόφαση της αεροπορικής εταιρείας, καθώς όπως είπε, η κίνηση αυτή θα κινητοποιήσει τα άτομα με περιττό βάρος να χάσουν κιλά και να βελτιώσουν την φυσική τους κατάσταση.
Η Σαμόα έχει αρνητικό ρεκόρ παχυσαρκίας, θυμίζει το BBC.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Επεισόδια στην Κρήτη: Δύο συλλήψεις στο Ηράκλειο – Δικογραφία για τουλάχιστον 10 άτομα στα Χανιά
- Οι Σπερς στο σταυροδρόμι: πρέπει να τα παίξουν όλα για τον Αντετοκούνμπο;
- Ρεκόρ πτωχεύσεων δεκαετίας για επιχειρήσεις και φυσικά πρόσωπα στη Γερμανία
- Ο Ίθαν Χοκ αναπολεί τη συνεργασία του με τον σπουδαίο Ρόμπιν Γουίλιαμς: «Το ταλέντο έρχεται με ένα κόστος»
- Σαμαράς: Το σίγουρο είναι πως αυτοί που βρίσκονται στα μπλόκα δεν κερδίζουνε κάθε τόσο το Τζόκερ
- Νόρις: Ο «χρυσός» πρωταθλητής του 2025 – Πόσα κερδίζει πραγματικά ο νέος βασιλιάς της F1





