Στην αναδιάρθρωση των εταιριών του ομίλου, με σκοπό την επαναφορά του ομίλου στην κερδοφορία και την άρση των μετοχών της από την κατηγορία της επιτήρησης, επικεντρώνεται η εταιρία Σφακιανάκης. Όπως σημειώνει η εισηγμένη, οι προσπάθειες της διοίκησης της εταιρίας για την αντιμετώπιση των αιτιών που οδήγησαν στην υπαγωγή της στην κατηγορία της Επιτήρησης, λαμβάνοντας υπόψη […]
Στην αναδιάρθρωση των εταιριών του ομίλου, με σκοπό την επαναφορά του ομίλου στην κερδοφορία και την άρση των μετοχών της από την κατηγορία της επιτήρησης, επικεντρώνεται η εταιρία Σφακιανάκης.
Όπως σημειώνει η εισηγμένη, οι προσπάθειες της διοίκησης της εταιρίας για την αντιμετώπιση των αιτιών που οδήγησαν στην υπαγωγή της στην κατηγορία της Επιτήρησης, λαμβάνοντας υπόψη τις εξαιρετικά δυσμενείς συνθήκες που επικρατούν στην αγορά του αυτοκινήτου, συνεχίζουν να επικεντρώνονται στην περαιτέρω μείωση των λειτουργικών εξόδων και στη βελτίωση του μεριδίου αγοράς.
Πιο συγκεκριμένα, τα λειτουργικά έξοδα σε επίπεδο ομίλου μειώθηκαν κατά € 9,2 εκατ. σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο και αυξήθηκε το μερίδιο αγοράς τόσο της Suzuki (3,9% έναντι 3,2% το 2011) όσο και της λιανικής (10,9% έναντι 9,1% το 2011).
Επιπλέον, επήλθε συμφωνία με τις πιστώτριες τράπεζες επί των όρων της αναδιάρθρωσης κοινοπρακτικών δανείων της εταιρίας και της θυγατρικής Executive Lease A.E. γεγονός που διασφαλίζει την χρηματοοικονομική σταθερότητα του ομίλου και ενισχύει τις προσπάθειές του να ανταπεξέλθει με επιτυχία στις προκλήσεις του δυσμενούς επιχειρηματικού περιβάλλοντος.
Επιπλέον, η διοίκηση είναι προσηλωμένη στην υλοποίηση του στρατηγικού σχεδιασμού της μέσω της αναδιάρθρωσης των εταιριών του ομίλου, με σκοπό τη μείωση του κόστους λειτουργίας και τη βελτίωση της παραγωγικότητας τους, προκειμένου να επιτευχθεί η επαναφορά του ομίλου στην κερδοφορία.
Υπενθυμίζεται ότι το Δ.Σ. του Χρηματιστηρίου Αθηνών, κατά τη συνεδρίαση του στις 5/4/2012, αποφάσισε τη μεταφορά των μετοχών της εταιρίας στην Κατηγορία Επιτήρησης με την α