Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Mercedes-Benz C-Class 2014: Όμορφος κόσμος… και εσωτερικώς

Mercedes-Benz C-Class 2014: Όμορφος κόσμος… και εσωτερικώς

Υιοθετώντας, κατά τα φαινόμενα, μια πιο sport σχεδιαστική άποψη και ενσωματώνοντας τις τελευταίες τεχνολογικές και αισθητικές εξελίξεις στην γκάμα των Γερμανών εντός και εκτός, η νέα C-Class προετοιμάζεται για την άφιξή της που θα πραγματοποιηθεί σε περίπου ένα χρόνο.

Ένα ακόμα πρωτότυπο της νέας Mercedes-Benz C-Class συνελήφθη από το φωτογραφικό φακό κατά τη διάρκεια δοκιμών εξέλιξης, αυτή τη φορά, με λίγο λιγότερο καμουφλάζ.

Έτσι, αν και η απόσταση του φακού από το αντικείμενο λήψης και τα ψυχεδελικά μοτίβα που καλύπτουν το σύνολο των επιφανειών της, κρύβουν ακόμα τα χαρακτηριστικά της, μια προσεκτική παρατήρηση, αποκαλύπτει μια πιο οβάλ σχεδίαση στο μπροστινό τμήμα σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του μοντέλου.

Παράλληλα, όσον αφορά τα φωτιστικά σώματα, απ΄ό,τι φαίνεται, τοποθετούνται ψηλότερα, ενώ καταλαμβάνουν μεγαλύτερη επιφάνεια σε σχέση με την τρέχουσα γενιά της C-Class, καθώς εκτείνονται και προς τα πλευρικά τμήματα, προσδίδοντας στο αυτοκίνητο μια πιο δυναμική όψη.

Στο πίσω τμήμα η σχεδίαση φαίνεται να αλλάζει, υιοθετώντας καμπύλα μοτίβα για την αποτύπωση των στοιχείων που το απαρτίζουν.

Παρά την απόσταση, στις λήψεις του εξωτερικού, ο φακός κατάφερε να εισχωρήσει και στο εσωτερικό της νέας C-Class. Παρά την έντονη παρουσία του καμουφλάζ, υπάρχουν σαφείς ενδείξεις για την αναβάθμιση των υλικών, όπως εξάλλου έχει υποσχεθεί και η γερμανική φίρμα. Στα στοιχεία που ξεχωρίζουν συγκαταλέγονται οι κυκλικοί αεραγωγοί με τις μεταλλικές λεπτομέρειες και μια διαφοροποίηση στο χειριστήριο του συστήματος COMAND.

Παράλληλα, το κεντρικό τμήμα του ταμπλό δείχνει να μεταβάλλει τη συνολική σχεδίασή του παραπέμποντας στηn αισθητική των πιο πρόσφατων αφίξεων στην γκάμα της Mercedes-Benz.

Όσον αφορά τις επιλογές των μηχανικών συνόλων αν και είναι πολύ νωρίς για την εξαγωγή συμπερασμάτων, πιθανότερο είναι η νέα C-Class να αξιοποιήσει τετρακύλινδρους κινητήρες οι οποίοι θα διαθέτουν τεχνολογία απενεργοποίησης των μισών κυλίνδρων τους όταν δεν απαιτείται η συνδρομή τους, μειώνοντας έτσι την κατανάλωση καυσίμου.

Αυτό που θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο, είναι η παρουσία μιας υβριδικής έκδοσης που αν κρίνει κανείς από τις γνωστές αντίστοιχες εκδόσεις μοντέλων στην γκάμα των Γερμανών, θα συνδυάζει τη λειτουργία βενζινοκινητήρων και πετρελαιοκινητήρων με ηλεκτρικό μοτέρ που θα αποδίδει περίπου 27 ίππους.

AUTOMEDIA

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο