Αστικός επαναπροσανατολισμός -και- για το Peugeot 107
Aκολουθώντας τα αδελφικά χνάρια το 107 αποκαλύπτεται στην ανανεωμένη εκδοχή του με ορίζοντα την έκθεση των Βρυξελλών στις 10 Ιανουαρίου, όπου θα κάνει πρεμιέρα για να περάσει στη συνέχεια, μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2012, στην ευρωπαϊκή αγορά, σχεδόν ταυτόχρονα με το "δίδυμο" Citroen C1.
Ο αέρας ανανέωσης του Citroen C1 δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστο το Peugeot 107, ή αντιστρόφως αν προτιμάτε, δεδομένης της συγγένειας που συνδέει τα δύο γαλλικά μοντέλα, αλλά και το τρίτο του κοινού project Toyota-PSA, το Toyota Aygo.
Έτσι, όπως ακριβώς ισχύει και για την πρόταση με τα διακριτικά της Citroen, το 107 οξύνει τα αστικά χαρακτηριστικά του αποκτώντας έκδοση η οποία εκλύει 99 γραμμ. διοξειδίου του άνθρακα ανά χλμ. χάρη στις αλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί στον τρικύλινδρο κινητήρα του ενός λίτρου, με απόδοση 68 ίππων.
Το ανανεωμένο 107 θα λανσαριστεί στην Ευρώπη και στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο του 2012 σε δύο εκδόσεις με μηχανικό και αυτόματο κιβώτιο πέντε σχέσεων αφού κάνει πρεμιέρα στις Βρυξέλλες.
Στην περίπτωση της έκδοσης με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων οι τιμές εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα περιορίζονται στα 99 γρ./χλμ. και η κατανάλωση καυσίμου σε 4,3 λίτρα/100 χλμ. ενώ όσον αφορά την αυτόματη έκδοση με το κιβώτιο two-tronic που συνδυάζεται και με paddles ενσωματωμένα στο τιμόνι, οι αντίστοιχες τιμές είναι 104 γρ./χλμ. και 4,5 λίτρα/100 χλμ.
Σε επίπεδο σχεδίασης οι αλλαγές εντοπίζονται στο μπροστινό τμήμα που αποκτά νέο προφυλακτήρα, καπό και φώτα ημέρας τεχνολογίας LED.
Στο εσωτερικό οι σχεδιαστικές παρεμβάσεις διαφοροποιούνται αναλόγως με την έκδοση και περιλαμβάνουν εκτός φυσικά από νέες επενδύσεις και νέους χρωματισμούς, δερμάτινο τιμόνι και λαβή του επιλογέα ταχυτήτων, αναβαθμισμένο ηχοσύστημα με θύρα USB και Bluetooth καθώς και συνδεσιμότητα με iPhone και iPod.