Μετά την επίσημη πρεμιέρα της "3άρας" τη σκυτάλη στο ενδιαφέρον των φωτογράφων παίρνει η επόμενη έκδοση του αυτοκινήτου, η οποία φιλοδοξεί να προσανατολίσει τα γνώριμα στοιχεία μιας πρότασης που ήδη έχει χαρακτηριστεί ως η καλύτερη της κατηγορίας της, σε πιο άνετες διαδρομές.
Ξεκινώντας από μέσα προς τα έξω, η Σειρά 3 με τα διακριτικά GT υπόσχεται να υιοθετήσει την ίδια ψηλή θέση οδήγησης της μεγαλύτερης Σειράς 5 GT ενώ το ίδιο θα ισχύσει και για την απόσταση του αυτοκινήτου από το έδαφος που θα είναι αυξημένη σε σχέση με τη γνωστή έκδοσή της.
Τα χνάρια της αντίστοιχης έκδοσης της Σειράς 5 αναμένεται να ακολουθήσει η BMW και όσον αφορά τη σχεδίαση της θύρας του πόρτ μπαγκάζ της μικρότερης Gran Turismo, που θα είναι δύο τμημάτων.
Όσον αφορά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά που συνθέτουν το προφίλ της Σειράς 3 GT, θα διατεθεί τόσο σε πισωκίνητες όσο και σε τετρακίνητες εκδόσεις ενώ την γκάμα κινητήρων θα απαρτίζουν -οι γνωστοί- τετρακύλινδροι και εξακύλινδροι κινητήρες.
Σε επίπεδο σχεδίασης, όπως προκύπτει και από τις νέες κατασκοπευτικές λήψεις είναι προφανές ότι και η Σειρά 3 GT θα υιοθετήσει το ίδιο αιχμηρό στυλ που κυριαρχεί και στις υπόλοιπες προτάσεις των Βαυαρών.
Αρκετό καιρό πριν την εμφάνιση της Σειράς 3 GT ή ακόμα και της «απλής» Σειράς 3 ο επικεφαλής της BMW, Norbert Reithofer είχε αποκαλύψει ότι το ενδεχόμενο μιας crossover έκδοσης της Σειράς 3 δεν είχε αποκλειστεί καθώς «…όπως είχε χαρακτηριστικά επισημάνει τέτοιου είδους μοντέλα, συμβάλλουν σημαντικά στην αύξηση πωλήσεων και κατ’ επέκταση των κερδών».
Μια τέτοια έκδοση, δημιουργείται κατά τον ίδιο τρόπο που οι σχεδιαστές των Βαυαρών δημιούργησαν μοντέλα όπως η X6 και η Σειρά 5 GT με το να φιλτράρουν ουσιαστικά coupe χαρακτηριστικά στην εμφάνιση «εξ ορισμού» διαφορετικού προσανατολισμού μοντέλων.
Η Σειρά 3 GT θα τοποθετηθεί τιμολογιακά πάνω από τη Σειρά 3 όπως ήταν αναμενόμενο και μαζί με την Χ3 θα δώσει στη BMW έναν άξιο ανταγωνιστή για προτάσεις όπως το Audi A4 Avant και το Q3.