Το Μάλι και οι πολίτες του σε μία έκθεση για φιλανθρωπικό σκοπό
Μία έκθεση αφιερωμένη στο Μάλι και τους ανθρώπους του, διοργανώνει στην αίθουσα El Estudio Ammeba, το Ίδρυμα Globalplay. Τα έσοδα από τις πωλήσεις των φωτογραφιών θα δοθούν για τα προγράμματα του μη κερδοσκοπικού οργανισμού.
Μία έκθεση αφιερωμένη στο Μάλι και τους ανθρώπους του, διοργανώνει στην αίθουσα El Estudio Ammeba, το Ίδρυμα Globalplay. Τα έσοδα από τις πωλήσεις των φωτογραφιών θα δοθούν για τα προγράμματα του μη κερδοσκοπικού οργανισμού.
Το Μάλι είναι από τις χώρες που εμφανίζονται επανειλημμένα στη λίστα των φτωχότερων χωρών του κόσμου. Παρά τα προβλήματά της η χώρα είναι γεμάτη από παράδοση, πολιτισμό, χαρούμενους ρυθμούς.
Οι φωτογραφίες απεικονίζουν στιγμές στο Μάλι. Ανθρώπους που επιδίδονται σε καθημερινές δραστηριότητες, παιδιά, τοπία.
Στη χώρα συνυπάρχουν 13 εκατομμύρια άνθρωποι, μέλη πέντε διαφορετικών εθνοτήτων (Σονγκάι, Μαλίνκε, Σενούφου, Ντογκόν και Μπαπμπάρα), οι οποίοι ανήκουν σε διαφορετικά δόγματα (μουσουλμάνοι, χριστιανοί και ανιμιστές) και μιλούν διαφορετικές διαλέκτους.
Το Ίδρυμα Globalplay είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός που πραγματοποιεί προγράμματα σχετικά με τον αθλητισμό και την εκπαίδευση στο Μάλι.
Στόχος της παρούσας έκθεσης είναι να κάνει γνωστή τη δράση που πραγματοποιείται και να συγκεντρώσει χρήματα για τα προγράμματα που είναι σε εξέλιξη.
Τον χώρο της έκθεσης παραχωρεί αφιλοκερδώς το El Estudio Ammeba (Ζαχαρίτσα 21, Φιλοππάπου).
Η έκθεση παρουσιάζεται από τις 18:30 το απόγευμα.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Πυρηνικά: Οι συμφωνίες ελέγχου διάδοσης όπλων οδεύουν προς τέλμα το 2026 – Αυξάνεται ο κίνδυνος κρίσης
- Δύο λέξεις που πρέπει να αποφύγετε στη λίστα με τους στόχους σας για το 2026
- «Κίτρινος πυρετός» στο ηλεκτρονικό εμπόριο – Τα στατιστικά της «απόβασης» στο… «ελληνικό καλάθι»
- Νέο ξέσπασμα του Αντετοκούνμπο: «Είμαι εδώ, μην μου κάνεις αυτή την ερώτηση, είναι ασέβεια…» (vid)
- Κρήτη: Μεθυσμένος άνδρας έπεσε στη θάλασσα και πνίγηκε – Τη σορό του εντόπισαν πολίτες
- Πώς η κουλτούρα και τα social media γίνονται ο «Δούρειος Ίππος» της ακροδεξιάς





