Γενιές ολόκληρες νεαρών παιδιών μεγάλωσαν με το παιγνίδι κλασσικών computer games όπως το Doom, to Warcraft ή ακόμη και το Spacewar! που κατασκευάστηκε από το MIT το 1962.
Γενιές ολόκληρες νεαρών παιδιών μεγάλωσαν με το παιγνίδι κλασσικών computer games όπως το Doom, to Warcraft ή ακόμη και το Spacewar! που κατασκευάστηκε από το MIT το 1962.
Με τις αλλαγές στα λειτουργικά συστήματα και τις πλατφόρμες όμως αυτή η κληρονομιά της νιότης μας κινδυνεύει να εξαφανιστεί για πάντα.
Ευτυχώς ομάδες εθελοντών φροντίζουν για τη διάσωση αυτών των παιγνιδιών που αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της παιδικής ηλικίας των σημερινών ενηλίκων. Σίγουρα η δουλειά τους θα αποδειχθεί χρησιμότατη στους ιστορικούς, κοινωνιολόγους και ψυχολόγους του μέλλοντος.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.