Με ολοένα αυξανόμενο ρυθμό μεγεθύνεται το μερίδιο του πρωτοεμφανιζόμενου Bing τον Ιούνιο, από 3,4% την πρώτη εβδομάδα σε 6,63% την τελευταία, σύμφωνα με την εταιρεία μετρήσεων Hitwise.
Με ολοένα αυξανόμενο ρυθμό μεγεθύνεται το μερίδιο του πρωτοεμφανιζόμενου Bing τον Ιούνιο, από 3,4% την πρώτη εβδομάδα σε 6,63% την τελευταία, σύμφωνα με την εταιρεία μετρήσεων Hitwise. Την ίδια περίοδο, το Google αύξησε τη διαφορά του από τους ανταγωνιστές του.
Το Google δεν νιώθει ακόμα να απειλείται από την νέα προσπάθεια της Microsoft να εισέλθει τα χωράφια του, με απώτερο στόχο ένα κομμάτι της προσοδοφόρας αγοράς των διαφημίσεων μέσω των μηχανών αναζήτησης. Διατηρεί τη μερίδα του λέοντος, αφού τον Ιούνιο παρέμεινε η πρώτη προτίμηση για το 74% των αναζητήσεων των Αμερικανών χρηστών. Το 16% των αναζητήσεων έγιναν μέσω του Yahoo, το 6,63% από το Bing και το 3,2% από το Ask.com.
Εντούτοις, οι μετρήσεις της Hitwise δείχνουν ότι το Bing μεγαλώνει ραγδαία: τον Ιούνιο, τον πρώτο μήνα της λειτουργίας του το μερίδιό του αυξανόταν κατά 25% κάθε εβδομάδα.
Η Microsoft φέρεται να επενδύει έως και 100 εκατομμύρια δολάρια για την προώθηση του Bing. Δείτε ένα από τα πολλά (ενδιαφέροντα) διαφημιστικά σποτ που προβάλλονται στην αμερικανική τηλεόραση.
Παρεμπιπτόντως, είναι ενδιαφέρον είναι ότι οι χρήστες φέτος υποβάλλουν μεγαλύτερες φράσεις στο πεδίο της αναζήτησης σε σχέση με πέρσι. Τα ερωτήματα με πέντε έως και οκτώ λέξεις αυξήθηκαν κατά 8% σε ένα χρόνο, ενώ αυτά με οκτώ ή περισσότερες λέξεις κατά 16%. Την ίδια στιγμή, τα λακωνικά ερωτήματα -με μία έως τέσσερις λέξεις- μειώθηκαν κατά 2%.