Τετάρτη 01 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Πράσινo SUV επιδόσεων από την Saab

Πράσινo SUV επιδόσεων από την Saab

Την επιστροφή της στην κατηγορία των SUV προετοιμάζει η Saab, παρουσιάζοντας μια τετρακίνητη πρόταση που συνδυάζει τις επιδόσεις με την τεχνολογία των βιοκαυσίμων.

Μετά το αμφιλεγόμενο 9-7x, η Saab επιστρέφει στην κατηγορία των SUV, παρουσιάζοντας στην έκθεση αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ την πρωτότυπη εκδοχή του 9-4x.



Βασισμένο σε νέο δάπεδο, που δεν συνδέεται με προτάσεις παραγωγής του ομίλου αυτοκινητοβιομηχανιών της GM, το 9-4x ακολουθεί το σχεδιαστικό προφίλ του Σουηδού κατασκευαστή.



Το μπροστινό τμήμα και συγκεκριμένα η χαρακτηριστική μάσκα δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης για την προέλευση του αυτοκινήτου, που δείχνει να βρίσκεται πολύ κοντά στην έκδοση παραγωγής του.



Αντίστοιχη είναι η εικόνα και του τετραθέσιου εσωτερικού. Στα πρότυπα των υπόλοιπων προτάσεων της Saab, το ταμπλό του 9-4x είναι οδηγο-κεντρικά σχεδιασμένο, με την κεντρική κονσόλα να είναι στραμμένη προς την αριστερή πλευρά.



Επενδύοντας στην τεχνολογία των βιοκαυσίμων, η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία έχει εξοπλίσει το 9-4x με έναν νέο τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2 λίτρων, ο οποίος είναι συμβατός με τον τύπο καυσίμου E85 (85% αιθανόλη και 15% βενζίνη).



Κατασκευασμένος εξολοκλήρου από αλουμίνιο, συνδυάζει την υπερτροφοδότηση με την τεχνολογία του άμεσου ψεκασμού και του μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων, αποδίδοντας 300 ίππους και 400 Nm μέγιστης ροπής.



Η μετάδοση της ισχύος του κινητήρα στους τροχούς πραγματοποιείται μέσω του εξατάχυτου αυτόματου κιβωτίου και του κεντρικού διαφορικού τύπου Haldex. To τελευταίο συνεργάζεται με το σύστημα δυναμικής ευστάθειας, κατανέμοντας τη ροπή ανάμεσα στον μπροστινό και πίσω άξονα.



Τις δυνατότητες του πρωτότυπου Saab ενισχύει η παρουσία του ηλεκτρονικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης των πίσω τροχών, όπως άλλωστε και το γεγονός ότι διαθέτει ανεξάρτητες αναρτήσεις, τόσο στον μπροστινό άξονα (γόνατα McPherson), όσο και στον πίσω (πολλαπλοί σύνδεσμοί).



Aνταγωνιστικές, τέλος, για τα δεδομένα της κατηγορίας και όχι μόνο, είναι και οι επιδόσεις του 9-4x, καθώς επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 8 δευτερόλεπτα, φτάνοντας την τελική ταχύτητα των 235 χλμ./ώρα.


auto.in.gr

Sports in

Ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ αποκλειστικά στο in: «Μπορούμε να περάσουμε την Άστον Βίλα»

Στην συνέντευξή του στο in o «Μέντι» - όπως θέλει να τον αποκαλούν- δηλώνει ότι η ομάδα κατεβαίνει για να κερδίσει όλους τους αγώνες, ακόμη και την Άστον Βίλα. Μιλά για τα πέναλτι που δεν βλέπει, τον Τζολάκη, για τα παιδικά του χρόνια, το αγαπημένο του σύστημα και το VAR.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 01 Μαϊου 2024