Σάββατο 06 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Η Honda δουλεύει στην αχίλλειο πτέρνα της RC212V

Η Honda δουλεύει στην αχίλλειο πτέρνα της RC212V

Στις δοκιμές της Σεπάνγκ, το Φεβρουάριο του 2010, το νέο πλαίσιο της RC212V θα δείξει εν πολλοίς αν η Repsol Honda θα επιστρέψει το 2010 στη μάχη των τίτλων του MotoGP.

Η επιστροφή της Honda στην κορυφή του MotoGP το 2010 εξαρτάται, σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο του HRC Shuhei Nakamoto και με τον Dani Pedrosa, από την επιτυχία της βελτίωσης ενός και μόνο τομέα της Honda RC212V κατά τη διάρκεια των προσεχών μηνών: Του πλαισίου.

Σε όλη τη διάρκεια του 2009 οι Dani Pedrosa και Andrea Dovizioso, οι δύο αναβάτες της εργοστασιακής ομάδας, δεν έκρυψαν πόσο δύστροπη και ασταθής ήταν η ιαπωνική μοτοσικλέτα στα φρένα και στην είσοδο της στροφής.

Στο τέλος της φετινής αγωνιστικής χρονιάς το HRC εγκατέλειψε τις αναρτήσεις της Showa και επέλεξε τις Ohlins, ενώ αυτό τον καιρό εργάζεται πυρετωδώς για την ενίσχυση του πλαισίου της μοτοσικλέτας, πριν την ώρα της κρίσης – στις δοκιμές της Μαλαισίας, νωρίς το Φεβρουάριο 2010.

Εκεί θα διαπιστώσουμε γρήγορα αν βελτιώσαμε την απόδοση του πλαισίου, αν η βάση της μοτοσικλέτας μας είναι ανταγωνιστική. Η Σεπάνγκ έχει πολλές πολύ γρήγορες στροφές και καταλαβαίνεις αμέσως αν το σασί δουλεύει καλά ή όχι, είπε σχετικά ο D. Pedrosa – νικητής φέτος στη Λαγκούνα Σέκα και στη Βαλένθια, αλλά όχι και διεκδικητής του τίτλου.

Ο Ισπανός είπε ότι στις δοκιμές της Βαλένθια, τον προηγούμενο μήνα, αισθάνθηκε περισσότερη αυτοπεποίθηση να πιέσει με τις νέες αναρτήσεις, ενώ συμπλήρωσε ότι η Honda έπρεπε να εργαστεί όλη τη φετινή χρονιά για τη μετάβαση από τα ελαστικά της Michelin σε εκείνα της Bridgestone.

Πέραν αυτών, συνέχισε: Χρειάζεται να βελτιώσουμε τη σταθερότητα της μοτοσικλέτας στα φρένα και στην είσοδο της στροφής, εκεί είναι η αχίλλειος πτέρνα μας. Ο κινητήρας μας είναι καλός, δεν χρειαζόμαστε περισσότερες βελτιώσεις σε αυτό τον τομέα. Αλλά χρειάζεται να κάνουμε ένα βήμα μπροστά με το πλαίσιο.

Ο Shuhei Nakamoto δεν έχει ακριβώς την ίδια άποψη: Το πλαίσιο είναι το αδύνατό μας σημείο, αλλά είχαμε και πρόβλημα και με την προοδευτικότητα του κινητήρα. Κοντά στο όριο περιστροφής, ίσως ο Honda είναι ισχυρότερος κινητήρας από τον Yamaha – αλλά γενικώς δεν είναι εξίσου ισχυρός.

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 06 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο