Τι τραγικές συνθήκες εργασίας που επικρατούν στους ελληνικούς σιδηρόδρομους με τεράστιες ελλείψεις προσωπικού που έχουν σαν αποτέλεσμα υπερεργασία αλλά και λιγότερα άτομα σε νευραλγικά σημεία και θέσεις του δικτύου, γνώριζαν οι εργαζόμενοι στα μοιραία τρένα που συγκρουστήκαν στα Τέμπη.

Μάλιστα ο 55χρονος ελεγκτής που βρισκόταν στη μοιραία αμαξοστοιχία Intercity 62 που είχε τεράστια εμπειρία καθώς εργαζόταν 28 χρόνια διαισθανόταν ότι κάτι κακό θα συμβεί χωρίς να μπορεί να προσδιορίσει τι ακριβώς, αλλά έμπαινε σε τρένο και φοβόταν ότι μπορεί να γίνει κάποιο ατύχημα εξαιτίας αυτών των προβλημάτων ασφαλείας.

Μου έλεγε: «Κάποια φορά θα γίνει κάποια ζημιά»

Μιλώντας στον Alpha και στην εκπομπή TLive, o ξάδελφος του ελεγκτή, Θοδωρής Τζοβάρας δήλωσε ότι του είχε εξομολογηθεί πως διαισθανόταν το κακό που θα συμβεί επειδή τίποτα δεν λειτουργούσε σωστά.

Τελικά τα λόγια αποδείχθηκαν προφητικά με τον χειρότερο δυνατό τρόπο καθώς ήταν ένα από τα 57 θύματα της μεγαλύτερης σιδηροδρομικής τραγωδίας στη χώρα μας.

«Δεν ήξερε πότε θα γίνει αλλά διαισθανόταν ότι κάτι θα γίνει, γιατί δεν λειτουργούσαν τα πράγματα καλά και γιατί ήταν πολύ έμπειρος», είπε αρχικά.

«Έβλεπε πολλές ώρες εργασίας, πολύ λίγα άτομα που σημαίνει ότι δεν μπορούσαν να καλυφθούν όλες οι θέσεις για να είναι ασφαλές το δρομολόγιο, αυτά έβλεπε και διαισθανόταν ότι θα γίνει κάτι κακό», συμπλήρωσε.

Ακόμα ανέφερε πως «όταν λείπει το 1/3 από τα άτομα που χρειάζονται, δεν μπορεί ένα τρένο να είναι ασφαλές, όπως και καμία δουλειά δεν μπορεί να είναι ασφαλής. Όλα υπολειτουργούν, εγώ αυτό ξέρω».

Μάλιστα κατέληξε πως ο ξάδελφος του είχε πει «κάποια φορά θα γίνει κάποια ζημιά, κάτι θα γίνει, θα γίνει ατύχημα».