Ευρώτας: Τίτλοι τέλους για την πιο επικίνδυνη γέφυρα της Ελλάδας
Η μεταλλική γέφυρα μπορεί να έχει ηλικία άνω των 125 ετών, όμως κρίνεται αρκετά επικίνδυνη για τη διέλευση οχημάτων.
Παρελθόν θα αποτελέσει το επόμενο διάστημα η πιο επικίνδυνη γέφυρα της χώρας, η οποία μετρά 126 χρόνια ζωής και η οποία έχει κριθεί ακατάλληλη εδώ και δύο δεκαετίες.
Συγκεκριμένα, η μεταλλική γέφυρα που βρίσκεται στην περιοχή της Σκάλας Λακωνίας και εξυπηρετεί το πέρασμα του Ευρώτα, θα αντικατασταθεί από μια νέα σύγχρονη γέφυρα.
Διαβάστε επίσης: Τέλος εποχής και γέφυρα προς το μέλλον η νέα Γέφυρα Κρεμαστής
Η Περιφέρεια Πελοποννήσου έχει δώσει το πράσινο φως από τον Φεβρουάριο, προχωρώντας στη σχετική έγκριση πίστωσης, ενώ στις αρχές του μήνα η Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας Πελοποννήσου ενέκρινε το πρώτο πρακτικό της δημοπρασίας ύψους 4.465.000 ευρώ.
Το ποσό καλύπτει το κόστος κατασκευής της νέας γέφυρας, που θα κατασκευαστεί δίπλα ακριβώς από την υπάρχουσα, με την παλιά μεταλλική κατασκευή να χρησιμοποιείται ως πεζογέφυρα στη συνέχεια.
H ιστορία της παλαιάς γέφυρας
Η πρώτη γέφυρα ξεκίνησε να κατασκευάζεται το 1896, από Γερμανούς σχεδιαστές, ενώ στην κατασκευή της προχώρησαν ιταλικά συνεργεία.
Η δημιουργία της βασίστηκε στην τεχνική του σωλήνα, αλλά λόγω μήκους (περίπου 100 μέτρα) ακολουθήθηκε και η τεχνική στήριξης στο κέντρο με βάση.
- Τι να προσέχετε για να μην πέσετε θύμα απατεώνων στο διαδίκτυο – Οι οδηγίες της αστυνομίας
- Λουτσέσκου: «Παλέψαμε και σηκωθήκαμε ξανά – Πολύ σημαντικός ο βαθμός»
- Ευρωπαϊκή Επιτροπή: Επίκειται ανατροπή της απαγόρευσης κινητήρων εσωτερικής καύσης
- ΕΚΠΑ: Ψηφιακή πλατφόρμα με τα ιστορικά πλημμυρικά δεδομένα σε όλη την Ελλάδα
- Η περιουσία της Σόφι Κινσέλα: Πώς η «βασίλισσα της ρομαντικής κομεντί» έχτισε μια αυτοκρατορία εκατομμυρίων
- Πιερρακάκης: Στο «τιμόνι» και του ESM μετά την προεδρία του Eurogroup


