Εισαγωγή στα ΑΕΙ: Φρένο στο φαινόμενο της «λευκής κόλλας» από το υπ. Παιδείας
Έντονος προβληματισμός για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια αρκετών υποψηφίων των πανελλαδικών με... λευκή κόλλα υπάρχει στην κυβέρνηση και στο υπουργείο Παιδείας
Έντονος προβληματισμός για την εισαγωγή στα πανεπιστήμια αρκετών υποψηφίων των πανελλαδικών με… λευκή κόλλα υπάρχει στην κυβέρνηση και στο υπουργείο Παιδείας το οποίο φαίνεται να εξετάζει μία σειρά μέτρων σε βάθος χρόνου ώστε να σταματήσει το συγκεκριμένο φαινόμενο.
Η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως ανέφερε ότι «πρέπει προφανώς να μας προβληματίσει» η εισαγωγή υποψηφίων των Πανελλαδικών εξετάσεων με πολύ χαμηλές βαθμολογίες σε ΑΕΙ.
«Πρόκειται για χρόνια παθογένεια της χώρας μας που δεν βρίσκει εύκολα λύση. Χρόνια παθογένεια που επιδεινώθηκε από την προηγούμενη Κυβέρνηση με τη δημιουργία νέων τμημάτων στην Επικράτεια χωρίς ακαδημαϊκά κριτήρια, χωρίς μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας. Θυμίζω ότι η Κυβέρνησή μας ανέστειλε τη δημιουργία των νέων τμημάτων που δεν είχαν ιδρυθεί» ανέφερε (ΣΚΑΪ).
Ο ρόλος των ΑΕΙ στην εισαγωγή των φοιτητών
Αναφορικά με τον τρόπο εισαγωγής στα πανεπιστημιακά ιδρύματα φαίνεται πως εξετάζεται να αποκτήσουν ρόλο και τα ίδια τα ΑΕΙ.
Η κ. Κεραμέως υπογράμμισε ότι «βρισκόμαστε σε εκτενή διάλογο με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς. Και ανάμεσα στις λύσεις που συζητάμε είναι να ορίζει η κάθε σχολή τη βάση εισαγωγής σε τουλάχιστον ένα μάθημα που θεωρεί εξαιρετικά βασικό: Πχ. στο Μαθηματικό τα μαθηματικά, στις Οικονομικές σχολές – η Οικονομία, στις Σχολές πληροφορικής η πληροφορική. Ανάμεσα σε διάφορες λύσεις που συζητάμε».
Και πρόσθεσε ότι «ο διάλογος αυτός τώρα θα εντατικοποιηθεί. Θέλουμε πάντως και η λύση να είναι στην κατεύθυνση της μεγαλύτερης αυτονομίας των Παν/μιων – όπως γίνεται σε τόσες χώρες στον κόσμο».
Αναδιάταξη των σχολών
Η υπουργός προανήγγειλε επίσης αναδιάταξη των σχολών και των τμημάτων, λέγοντας ότι «πρέπει ο χάρτης να διαμορφώνεται στη βάση ακαδημαϊκών κριτηρίων, στη βάση πραγματικών αναγκών της χώρας.
Μέρος της λύσης είναι και οι άλλες επιλογές που προσφέρονται στους νέους μας – δρόμοι επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης – και εκεί βρίσκεται προ διαβούλευσης ένα Ν/Σ που αναβαθμίζει επαγγελματική Εκπαίδευση και κατάρτιση. Θέλουμε λύσεις με διεξόδους για τους νέους. Όχι να τους ανοίγουμε τον δρόμο στην ανεργία».
- Παναθηναϊκός-Βικτόρια Πλζεν 0-0: «Μηδέν» στη δημιουργία και γκρίνια στο ΟΑΚΑ
- Φοινικούντα: Τα στοιχεία που «πρόδωσαν» τον ανιψιό και τον φίλο του – Ανοιχτό το ενδεχόμενο αναπαράστασης
- OpenAI: O Μίκυ Μάους πάει… ChatGPT – Η επένδυση της Disney στις νέες τεχνολογίες
- Αρμάνι Μιλάνο – Παναθηναϊκός 96-89: Όταν ξύπνησε ήταν πλέον αργά…
- Οι 5+1 προκλήσεις του νέου προέδρου του Eurogroup Κυριάκου Πιερρακάκη
- Η συνεργασία των Λεονάρντο Ντι Κάπριο και Μάρτιν Σκορσέζε θέλει τον «δικηγόρο του διαβόλου» της





