Για την επόμενη μέρα στον τουρισμό ετοιμάζεται η Πάτμος, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση.

Προς την κατεύθυνση αυτήν παρουσιάστηκε από εξειδικευμένη εταιρία τουριστικού μάρκετινγκ ένα σχέδιο σε δύο επίπεδα.

Η ανάλυση επικεντρώθηκε τόσο στην προεργασία και την αυτο-οργάνωση των επαγγελματιών του κλάδου στο νησί σε επίπεδο επικοινωνίας, όσο και στις κινήσεις για την προβολή σε 6 άξονες, που μπορεί και χρειάζεται να υλοποιηθούν το επόμενο διάστημα.

Δόθηκε ιδιαίτερη σημασία στο περιεχόμενο του μηνύματος που θα μεταδώσει η Πάτμος, ώστε το επικαιροποιημένο «προϊόν» να περιλαμβάνει και όσα νέα στοιχεία διασφάλισε και κέρδισε το προηγούμενο διάστημα η υπεύθυνη στάση στη λήψη και τήρηση των μέτρων κατά του κοροναϊού.

Επισημάνθηκε δε το γεγονός πως ο επόμενος στόχος είναι διττός και αφορά τόσο την προβολή ενόψει της τρέχουσας περιόδου όσο και τη συντήρηση δυνάμεων για προσέγγιση των αγορών με το βλέμμα στο 2021.

Η ενεργή ανταπόκριση των παρευρισκομένων συνέβαλε σε μια εποικοδομητική συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων, με εύστοχες τοποθετήσεις από όλες τις πλευρές.

(Πηγή πληροφοριών: ΑΠΕ – ΜΠΕ)